{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er i tvivl?
  • #2   3. jun 2014 Fra krumtaphuset og ud, bare ikke så langt ud at den fra ydersiden af cylinderen er utæt derfra, kun fra krumtaphuset.

  • #4   3. jun 2014 Så hvis den ved blokken ikke er 100% lige, fra krumtaphuset og ud, men er tæt fra ydersiden af cylinderen, er den ikke utæt?

  • #6   3. jun 2014 Hvordan kan man dog forklare det, på en sådan måde at man forstår det?
    Fra ved krumtapshuset og den vej hen hvor cylinder møder blokken. Hvis der skulle være sådan, at noget af blokken er røget af, men ikke tilstrækkelig nok at man fra ydersiden af cylinderen, at den så er utæt ved blokken og cylinderen der, men at den er utæt fra ved indersiden af cylinderen. Fuldstændig noget vås jeg lukker ud, kan dog ikke finde på en ordentlig måde og forklare det.


  • #7   3. jun 2014 Nu der taget billeder.
    Har købt en maskine der skulle ny udstødning på, fordi den anden er rustet fuldstændig igennem ved blindrøret. Indser dog at det er et større arbejde end som så, fordi at den ene bolt I FORVEJEN var knækket oppe i. Så cylinder skal af. Cylinder var så rustet fast med de 2 nederste pindbolte. De 2 øverste er dog nemme nok og få ud. Den ene tog så også tid og få løsnet (med rørtang) og den sidste kunne slet ikke. Den endte med og knække da der blev lagt alle kræfter i og få den skruet ud med en rørtang. Endte med at det blev med den vinkelsliber ind i selve cylinderen (dernede fra hvor pindbolten var knækket) og så derefter forsøge og få den hevet af igen.Viser sig dog at det er nemmere sagt end gjort. Endte med at den blev slået af med en hammer, og så er følgende sket

    Sådan ser den ud med cylinder på (den har været af, er dog sat på igen lige hurtigt da jeg skulle tage billede)
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1331.JPG

    Sådan ser det ud uden cylinder på, som beskrevet længere oppe, at den kan være utæt IND af mod krumtaphuset men ikke fra ydersiden af cylinderen.

    Har sat en pindbolt i da billedet skulle tages, da jeg jo også lige skulle vise med cylinderen på.
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1332.JPG

    Ved ikke hvor meget bedre det kan forklares smiley


  • #9   3. jun 2014 Du kan lidt sammenligne højre side med venstre side og selv se ud fra hvor meget der er knækket af. Cylinderen er først lige kommet af for mindre end en time siden, og lige nu forbliver det sådan. Skal have fat i en ny cylinder og nye pakninger og så må jeg få renset der omkring og benytte det nuværende stempel og det nuværende topstykke, så det er at jeg kun skal anskaffe mig en cylinder. Og så er det jo bare og krydse fingrer om det med en ny pakning vil kunne slutte tæt. Eventuelt benytte sig af 2. Den ene pindbolt nederst var simpelthen rustet fast til cylinderen, som man ofte ser på hot 50'er. Da cylinderen var kommet af og der stadigvæk var 5-8mm af pinbolten som hang ud, kunne man forsigtig skrue den ud med en rørtang. Ret så træls at det resultere i sådan noget ved blot og skulle have ny udstødning på. Grunden til at cylinderen skulle af, var fordi at det resterende fra den knækkede bolt skulle bores ud. Endte så ud i at hele motoren skulle af og alt muligt pis. Utroligt at der skal være så meget bøvl med en maskine der har kørt 5000-5500 km og som er fra December 2008, hahaha.

  • #10   3. jun 2014 Ser dog værre ud end det er, da jeg lige har været ude og føle på det smiley


  • #12   3. jun 2014 Må se på hvad jeg ender med og gøre smiley
    Igen, det føles ikke så slemt som det ser ud, når det er man føler på det med sin fingrer smiley


  • #13   3. jun 2014 Jeg bestilte dog tidligere idag en gianelli go udstødning til euro2, fordi at det var hvad der passede til cylinderen.
    Hvad så nu hvor jeg anskaffer mig en anden cylinder, og at cylinderen nu ikke længere er en euro2? smiley


  • #14   3. jun 2014 Der skal enten bruges kemisk metal eller flydende pakning, for hvis det ikke er utæt, vil det blive utæt med tiden, pga tryk.

  • #15   3. jun 2014 Og hvilket flydende pakning fra t-hansen kan så anbefales? smiley

  • #17   3. jun 2014 Så det jeg skal gøre er, at jeg skal forbi nogle værksteder, spørger om 1 af de 2 nævnte, sende udstødningen tilbage da den er til euro2, anskaffe mig en anden udstødning og finde ud af hvor pokker jeg skal skaffe en cylinder henne. Et hurtig kig i t-hansen ser jeg en til 399 kr, KUN cylinder. Har jo topstykke og stempel i forvejen. Ingen af dem nye, dog skal jeg ikke tænke på at stemplet skal køres til, selvom at cylinderen jo også lige skal have en chance for og blive kørt til.

    Puha, og jeg som troede at jeg kun skulle af med til en ny udstødning. smiley


  • #18   3. jun 2014 Scooter-dele.dk har cylinder og stempel til 298kr og det er euro 1.

  • #19   3. jun 2014 Det hermed bestilt.
    Blev så DKK 350,47 med forsendelse, men fuck det. smiley


  • #20   3. jun 2014 1300 for en neos fra December måned 2008.
    200 for transport til afhentning af den.
    350 for cylinder og stempel.
    100 kr til noget kosmetisk på scooteren.
    500 til anden udstødning
    100 til retursending af den Gilanelli go Euro2 (hvis det løber op i så meget)

    Lad os da håbe at en så pæn maskine så kan få mine 2550 kroner tilbage + mere, så alt det bøvl ikke har været spild smiley


  • #21   3. jun 2014 Ja det skide forsendelse koster. smiley 1000kr burde du snilt kunne lave på den. smiley

  • #22   3. jun 2014 Det regner jeg også med. Den er sølv og ser nu okay ud. 100 kr skal dog lige bruges på noget sandpapir og noget sort maling, for lige og fjerne det værste der er på inderskjoldet i højre side, da tidligere ejer har været faldet på den. Heldigvis fejler yderskjoldene ikke noget. Så er der dog også en lille smule oppe på styrskjoldet, men sætter jeg den til 4200 (som er billigt for en næsten 2009 yamaha neos, med nummerplade og ingen defekter) og så håbe på et sted mellem 3500-4200. Men bare et stort arbejde for så lille en fortjeneste smiley

    Stod jeg kun og skulle af med de 1300 for scooteren, 200 for transport + 630 for udstødningen, havde jeg jo en noget større fortjeneste. Desværre ikke smiley


  • #23   3. jun 2014 Ja nogen gange må man arbejde for det. smiley Men den burde jo næsten sælge sig selv. smiley

  • #24   3. jun 2014 Håber også tættest mulig på de 4000. 4000 er vel heller ikke så galt for en okay neos fra December 2008 som har kørt 5000-5500 og som er indregistreret med nummerplade (ikke 790 kr for den nye ejer, blot 380 i ejerskifte)

    Så ja, lad os håbe at det går positivt for sig når den skal til salg smiley


  • #25   3. jun 2014 Ja det skulle du nok ku få. Pøj pøj med salget. smiley

  • iy78
    iy78 Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 34
    #26   5. jun 2014 Det er sku ik nemt at sælge scooter længere . Du får meget svært ved at få over 3500.
    Mange intet anende mennesker stormer thfuskersen for at købe værdiløshed nye kinesere for 5000.
    Indtil alle boykotter Kina lort er scootersalg ikke attraktiv .
    Baseret på risiko for ikke kunne sælge. Flere problemer, og brugte timer gratis . Så er det bedre bare tage extra timer på job smiley


  • #27   5. jun 2014 Scooter LC DD

    Jeg vælger og overhøre hvad du skrev og tro på mine egne tanker, da jeg efterhånden kender markedet godt nok. Sådan en (næsten) 2009 model fra yamaha neos, i pæn stand og uden defekter, vil du aldrig kunne finde til 3500 kr smiley


  • iy78
    iy78 Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 34
    #28   5. jun 2014 Du kender måske baseret på få år, jeg gør til gengæld fra 1994- til nu smiley
    Men er du tryg ved 4500 så gå bare igang smiley


  • #29   5. jun 2014 Jeg har fra 2007 og frem til nu, som er mere relevant, end og vide fra 1994 og til NU, så ja, jeg er rimelig sikker i min sag, da jeg handler maskiner så ofte som jeg kan komme til det, og har gjort det siden 2007.

  • iy78
    iy78 Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 34
    #30   5. jun 2014 Hvorfor føler du verden er bygget på 7 år;?
    Jeg har både arbejdet med drift i netop gigant butik med brugte. Senere skiftet branche og og haft fritid cvr nummer . Udvikling ses på som helhed ikke for 3 dage . Du kan jo heller ikke generelisere handler og fortjeneste på sidste 3 handler , men
    Fra gennemsnit på alle.
    Scooter markedet har gennem 11 år ikke lagt dårligere end nu. Det vil sige, gode handler kan laves men vil være længere og længere imellem de handler .
    Kinesere har ødelagt brugt markedet meget .


  • #31   5. jun 2014 Hvor meget mere vil du spilde min tid? Jeg har en real indsigt i hvad maskiner IDAG kan sælges for, og derfor køber jeg dem som jeg ser som værende gode tilbud. Indtil videre har det gået udemærket. Hvorfor skulle en Yamaha neos som næsten er fra 2009, som jeg fik igang uden problemer ved og holde hånden for karburatoren, og hvor alt virker på, hvor der dog skal ny cylinder på og udstødning på nu. Jeg gider ikke engang høre på hvad du siger, jeg VED hvad den kan indbringe, da jeg har en real indsigt i hvad ting er værd, i forhold til hvad andre mennesker har. Det er DERFOR at jeg har tjent på ALLE handler de sidste 2-3 år. Så hvorfor prøver du og belære mig? Jeg er i sidste ende fløjtende ligeglad med hvad du siger, jeg VED at jeg ingen problemer vil have med og få 4000 for en neos der næsten er fra 2009, som står flot, urørt i motor (udover den nye udstødning og cylinder der kommer på) og som kun har kørt 5000-5500 km. Det kommer til og være DEN BILLIGSTE på MARKEDET, og derfor VED JEG at den ikke bliver et problem og komme af med.

  • iy78
    iy78 Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 34
    #32   6. jun 2014 Kære ven da .. Der er ingen som siger det er en dårlig scooter eller handel . Vil du have 5000 for den skal du vente 3-6 måneder . Vil du lave forretning og omsætte penge så er det 3500 hvor ventetid er kort.
    I og med tid at annoncere og møde uinteresserede og skrive med folk. Timeløn på fortjeneste bliver 2 kr smiley


  • #33   6. jun 2014 Lad nu være med og belære mig, så fat det dog. Jeg kender højst sandsynlig nok markedet bedre end 98% af folk herinde, så jeg er den sidste som du skal komme og belære noget om. FAT DET DOG.

  • Igor H
    Igor H Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #34   6. jun 2014 Gokke du er for retarderet bøsserøv.
    Du sidder tuder om kontanthjælp gennem flere år, men når der dukker en bruger op som ikke kender til dig skal du lige skrive som en forretningsmand ..svans man.

    Du skal bare tage en dildo stoppe op i din røv,det er hvad du dur til samfundsnasser.

    I øvrigt er jeg allergisk for bøsserøve også nasserøve der lever på kontanthjælp og tror han er forretningsmand.

    Lidt sjov se mest forhadte bruger lege klog pga en intetanende bruger er på indlægget.

    SÅ ER KATJIIIIING = GOKKE ; PUSSE OG ALLE DE ANDRE


  • #35   6. jun 2014 Igor er du en lille perker som følte for og oprette sig, som ham der efterligner mig? 10000% på at du er samme person, hahahahaha.

  • #36   11. jun 2014 Igen beviser jeg at jeg er mesteren når det kommer til og handle smiley

    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1368.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1369.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1370.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1371.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1372.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1373.JPG
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_1374.JPG

    Sat til 4300 igår aftes, henvendelse under 1 time senere og lige afhentet for 4000, dog inkluderet med en abus kædelås, som jeg alligevel har nogle stykker af.

    Så¨mine egne vurderinger (og når jeg vurdere andres herinde) er jo ikke skudt helt ved siden af, når det var at jeg forventede 4000.

    Siger det igen: <b>Jeg kender markedet bedre end nogen anden, som tidligere nævnt, og derfor fik jeg solgt en knallert på langt under 24 timer med en annonce på dba</b>

    BUUUUUUJAAAAAAAR. smiley


Kommentér på:
Jeg er i tvivl?

Annonce