useriøse folk. {{forumTopicSubject}}
Hej sg. God dag og alt det der.
vil gerne undskylde for mit sure opstød på forhånd.
Det drejer sig om personer, der er dybt useriøse. Der burde være et sted man kunne bedømme brugere ud fra handlen med dem! Tilfreds, utilfreds og USERIØS.
Mit sure opstød kommer sig af : en ung knægt skriver til mig og vil købe mil udstødning. Vi aftaler videre. Han får komto nr. Jeg får adresse osv.
Jeg går så ind for at købe pakke, bobleplast og små skum ting (skal pakkes forsvarligt) bruger penge på det og tid.
Så kommer dagen til jeg skal sende.
Og så har ungen bestemt sig for at han ikke skal have den. SPILD AF TID.
Går med 2 diskos i ryggeb og har gjort i 1 år. Så det er en større operation at pille udstøsning af og skulle imd i byen osv osv.
Grunden til dette er : er så træt af useriøse køber. Hold op hvor er der mange herinde. 80 % useriøse og 10 seriøse og 10 % jævnt trælse personer.
Undskyld for opstødet.
jun 2004
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 1 Emner: 32 Svar: 195
mar 2013
Følger: 29 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 369
jul 2012
Følger: 11 Følgere: 99 Scootere: 17 Emner: 98 Svar: 529
Sådan er det generelt på dba scootergalleri osv for tiden og synes derudover også at folk blevet fuldstændig latterlige hvad angår bud.
mar 2013
Følger: 29 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 369
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 26 Scootere: 4 Emner: 167 Svar: 979
og altid først til mølle . det kan godt være der er en der har budt det dobbelte til den første . men helt ærlig han kommer jo aldrig .
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 26 Scootere: 4 Emner: 167 Svar: 979
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 6 Emner: 130 Svar: 1.724
Dog fik jeg en henvendelse på en neos fra 2008 jeg lige har solgt på under 1 time på dba. Lige nu er den netop blevet afhentet til 300 kroner under den satte pris (prisen var 4300, dog med forventning om at det ville blive 4000 jeg fik, fordi at jeg ved der er lige psykologi i at sælge, efter og have solgt så ofte) så i bund og grund handler det med om hvilken vare man har, hvilken pris man forlanger osv... Har man en dyr maskine, som sættes til samme pris som ale andre, eller måske endda højere (som man ser tåber gøre med deres senda'er fra 2005-2006 osv...) og forlanger over 10.000 for dem, jamen så får tåberne dem jo heller aldrig solgt, og kan derfor pive over at markedet er dødt, fordi de forlanger guld for lort.
useriøse folk.