{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Vurdering af aprilia sonic? {{forumTopicSubject}}

Hvordan ville jeres vurdering lyde på denne aprilia sonic fra 2004? Sædet vil blive skiftet inden salg så kig bort fra det smiley

http://peecee.dk/uploads/062014/sonic2.jpg
http://peecee.dk/uploads/062014/sonic.jpg
http://peecee.dk/uploads/062014/sonic1.jpg
http://peecee.dk/uploads/062014/sonic3.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af aprilia sonic?
  • #1   17. jun 2014 En 4000 til 5000 kr. Svært at vurder, med sådan nogle dårlige billeder smiley

• #2   17. jun 2014 Så ryger den bare afsted for 3000 som den står smiley
    Billederne er fra en annonce på dba hvor den stod til 1600. En far der sælger den efter og ha den haft stående i flere år, da ungerne ikke længere bruger den. Ingen defekter og starter og kører som den skal. Så fik jeg ham dog overtalt til 1800 incl levering på adressen. smiley

• #3   17. jun 2014 Katjing dude, hvad vil du sige min Senda er værd? Kik min profil, helt nye billeder fra i dag smiley

• #4   17. jun 2014 Smid begrænsninger i og få den til og køre det lovlige, så kan du måske godt nærme dig de 10.000 smiley
    Det vil dog ikke garantere dig et hurtigt salg, men til 8000 finder du jo heller ikke hurtigt en køber, da det stadigvæk er en slat penge for enhver teenager. Så i bund og grund handler det jo om hvor hurtigt du skal af med den smiley

• #5   17. jun 2014 Altså flytter til USA til august, men bliver den ikke solgt inden, beholder jeg den bare smiley Regner med at sidde den på nettet til 10.000 kr, også må folk jo byde smiley

Btw, mange tak smiley

• #6   17. jun 2014 Prisen er et gæt.
    Inde omkring Fælledparken i 2011 var jeg og se på denne SMT.
    Kun 1 ejer (ham der solgte den) og næsten 1 års garanti på endnu. Kun kørt ca 1000 km og stod rigtig pænt. Han ville have kun 11.000, mens den var helt lovlig i motoren stadigvæk.

Men det var jo i 2011.
    Hvordan din senda vil klare sig på markedet, ved man jo ikke før den er der. Psykologisk kan det hjælpe lidt og sætte den under 10.000 (da 10.000 er et 5 cifret beløb) og så måske kun sætte den til 9400. Det kun 600 kroner mindre men prisen ser bare så meget mindre ud når man kigger på den. Ja, tro det eller ej, der er faktisk meget psykologisk ind over når det kommer til og skulle sælge, hvilket mange ejendomsmæglere også er bekendt med. Og det handler omkring salg af alt, om det er en iphone 5s, om det er en Hellerup villa eller om det er en knallert. Var jo ikke for sjov at min Yamaha neos fra December 2008 blev solgt på under 1 time (en opringning under 1 time efter den var sat til salg) og ej heller for sjov at jeg fik 4000,, hvor jeg dog havde sat den til 4300, med forventning om at de ville ned i 4000.

Det afhænger af rigtig meget når du står og skal til og sælge din senda smiley

Her er den SMT jeg købte.
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_0029.jpg
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_0027.jpg
    http://peecee.dk/uploads/062014/DSC_0028.jpg

• #7   17. jun 2014 Tro mig, alle de der små tips kender jeg skam godt smiley Har købt og solgt scooter siden jeg var 9, og har en far der er bilsælger smiley

Men problemet er jo, at jeg har haft den så længe, og så glemmer man jo at indse, at den ikke er de penge værd, som man gerne vil have at den skal være smiley

• #8   17. jun 2014 Det er ikke alle som er bekendt med dem, og kunne jo ikke vide noget om din baggrund. men nu er der også andre (som ser tråden her) som ville kunne gøre brug af dem, så de ikke sætter deres lort der er 3500 kroner værd, til 7000 kr, som man jo ellers så ofte ser.

• #9   17. jun 2014 Ja, okay, så langt havde jeg jo ikke lige tænkt smiley

Men held og lykke med salget af din Sonic smiley

Btw, hvis det kan hjælpe, så solgte jeg den i min profil til 3500.- smiley

• #10   17. jun 2014 Om det kan hjælpe mig? Selvfølgelig kan det det. Den jeg køber i morgen er jo betydelig pænere end den du havde dig, og derfor bør den være et fund til de 3000 som jeg sætter den til i morgen eftermiddag smiley

Men jeg er jo kun heldig af 1 grund - fordi at jeg er hurtig på tasterne, kigger flere gange dagligt på dba og ringede på den sonic 20 minutter efter den var smidt på dba. Fandt jeg først annoncen i morgen så var den sikkert allerede solgt til de 1600 som den stod til smiley

• #11   17. jun 2014 Hvorfor er prisen så lav på den? Hvorfor sætter du den ikke noget højere, også tjener mere på den? smiley

• #12   17. jun 2014 Fordi at jeg kun er ude efter og lave hurtige penge, som jeg kan med en pris på 3000 kr. Så er der en fortjeneste på 1200 kroner, som kan gå til Fredag og Lørdagens bytur smiley

På den måde sikrer jeg mig en hurtig handel og en gratis bytur begge dage smiley

• #13   17. jun 2014 Men stadig? Sælger du den dyre, har du jo penge til smøger (eller hotdogs' på den lokale grill) hele ugen? smiley

Den bliver jo solgt lige hurtigt, om prisen er 3000 eller 3500? smiley

• #14   17. jun 2014 Prisen bliver nok også 3500, med en forventning mellem 3000-3500. Desuden kommer jeg kun af med 300 kroner hver gang jeg er i byen. De 300 sikrer mig en pizza (inden jeg tager ind og drikker) garderobe og 10 fadøl (fadøl til 20 kroner pr fadøl + 20 kroner til garderobe) så i virkeligheden hedder det jo kun 2x300 kroner til en weekend. Så er der 600 i overskud. Det er selvfølgelig forudsat at jeg ikke køber andet end fadøl og køber en pizza 1 dage i træk, som jeg ikke altid lige gør grundet træning smiley

Og jeg ryger ikke smiley

• #15   17. jun 2014 Jeg vil sgu gerne i byen, der hvor du er, hvis en fadøl kun koster 20 kr smiley

Det med smøger, var bare et eksempel smiley Så vil jeg sgu hellere have den til salg et par uger mere, også finde den rigtige køber, som vil købe det den er værd smiley

• #16   17. jun 2014 Så tag på Billy Booze som ligger ved strøget eller Max Billy som ligger i starten af gothersgade med 100 andre steder. Det er de 2 billigste steder i hele København. Ej, dog er der også andre steder som jeg dog ikke har været endnu, så ikke fordi der kun lige er de 2 steder.

Der kommer mange typer derinde, også realitystjerner, som Sidney Lee, Carsten fra big brother (han kommer hver Lørdag) og Stephanie (Linses datter) kommer på Torsdag. Carlos (en fra Paradise hotel engang) var også og se derinde for nogle uger siden, sammen med vinder af paradise hotel 2014 som er Sandy Esko, og så kunne man også se andre tv-ansigter derinde. Forrige Fredag var Kamilla der også med et tv hold og i Lørdags så jeg Carsten, Sidney Lee og Panda (ham der negeren fra for lækker til love)

Ja, som du allerede kan høre så ser jeg sku fjernsyn engang i mellem, og derfor jeg lige nævner dem jeg har set derinde, som er folk jeg har set på under 1 måned derind smiley

• #17   17. jun 2014 Sgu lidt langt til KBH, når man er fra bette sønderjyland smiley

• #18   17. jun 2014 Det ligger nu i en okay afstand fra mig smiley

Kommentér på:
Vurdering af aprilia sonic?

Annonce