{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Scooter/politi {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg fik engang stjålet min scooter.. Hvor vi så fandt igen. Jeg ringede ind og sagde var fundet igen. Men en kammerat spurgte om han måtte låne den til arbejde og måtte han godt.. Problemet er at han siger dagen efter at den blev stjålet igen Hvor vi så finder ud af at han er kørt galt på den. Så her kommer spørgmålet. Kan jeg melde ham for ha Stjålet den?. Spørgsmålet er måske Dumt. Men ja. Jeg vil gerne ha den erstatet af ham og han skriver eller kontakter mig aldrig så vil gerne høre om det kan lade sig gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter/politi
  • #1   21. jun 2014 Det her er ud fra egen logik men . Jeg er ret sikker på hvis han melder den stjålet så er den på sin vis stjålet da han ikke har planer om at aflevere den igen. Hvis du har fået scooteren igen så tror jeg nærmere jeg ville ringe til forsikringen og hører af

• #2   21. jun 2014 Hvis du selv har afleveret nøglerne bliver den svær. Men du får kun erstattet noget hvis du har kasko på den.

• #3   21. jun 2014 Du har lånt den ud til ham, så nej, du kan ik melde ham for det..
    Du skal sige til ham, at han skal betale. Hvis han ik vil det, så har du et problem smiley

• #4   21. jun 2014 ''Hej politi.. Jeg lånte min scooter ud til en ven og han kørte galt og nu er den smadret. Jeg vil gerne melde den stjålet, så jeg på en eller anden måde kan fuske mig til at han er TVUNGET til og erstatte den. Er det ok med jer? Skal siges at jeg selv udleverede nøglerne, men det vel lige meget? Desuden synes jeg at det er fortjent at han får en plet på straffeattesten i 3 år, fordi at jeg var dum og udlevere en pæn og køredygtig scooter til en som jeg troede var min ven, men som dog viste sig ikke og være det, da han ikke vil erstatte hvad han har ødelagt''

Hvordan tror du den historie ville blive taget imod af politiet? HAHAHAHAHAHAHA.

• #5   22. jun 2014
    Katjiiiiiiiiiing. Har du et problem ?.

Kommentér på:
Scooter/politi

Annonce