{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

folk og deres priser? {{forumTopicSubject}}

Hej sg.. Jeg undre mig tit over når jeg ser gamle knallerter "ik veteraner" at folk vil ha næsten 10.000 for det? Kan selvf forstå det når knallerten/scooteren ik blir lavet længere men alligevel forlange en ny pris for dem selvom om de har diverse defekter eller uorginale dele? det vil jo være lidt det samme hvis jeg gir 5 kr for en slikkepind sutter lige på den pakker den ind igen og sælger den for 4 kr ?. Jeg forstår det simpelhent ikke.. bare det jeg ser folk vil ha 6-8000 for en gammel Rmx og den ikke engang er velholdt. men ja forstår det ik!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk og deres priser?
  • #1   6. jul 2014 smiley smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #2   6. jul 2014 Grådighed og mangel på god forretningssans.

Går den så går den.
    Ikke alle købere er lige kloge og betaler ofte mere end maskinen er værd!

• #3   6. jul 2014 folk må heldigvis sælge deres ting til de priser de har lyst til.

• #4   6. jul 2014 Haha, du har så ret, den anden dag så jeg en evo jog med 28hk (som om) til 15K
    Der er også en senda tilsalg til 15 K, det er jo totalt hjernedødt

• #5   6. jul 2014 Jamen jeg forstår det simphelhen ikke! fordi man bruger 500 på sin scooter forlanger man 1500 kr Fordi de skriver alt muligt omkring deres maskiner.. røv og nøgler Man kan sagtens sige en masse man har gjort men har de enlig gjort det? Spørgsmålet er om de siger det for at få flere penge eller om de faktisk siger sandheden ?

• #6   6. jul 2014 Når jeg har renoveret min rmx forventer jeg da at få 8k for den. Den kommer til at stå som ny udover skjolde, da jeg ved at fremtide ejer sikkert vil ændre farven alligevel.

• #7   6. jul 2014 Satme mange penge for en 15 år gammel maskine, men man sidder jo enormt godt på en RMX, så mon ikke der er nogle der vil give det.

Det med farven er noget bullshit, hvis du maler den i en flot blå, er der sgu ikke nogen der ændre på den.

• #8   6. jul 2014 Den har originale blå skjolde på og har gået omkring 8k i motoren, og har altid kørt med speedokabel i. I følge de tidligere ejere i hvert fald. Men stel og motor trænger til maling da det er ret falmet.

• #9   6. jul 2014 Hvis i mener at man ikke skal prøve og tjene en skilling på salg af knallerter. Så syntes jeg da mest det er jer der er "dumme"

• #10   6. jul 2014 Forstår hvorfor velholdte gearknallerter der koster over 20k for nye bliver solgt for en del penge. Men en gammel puch maxi som folk vil have 12 tusinde for har altså spist søm. Der er også mange der sælger projekter til omkring 3 til 5 tusinde, som man bare kan se er noget lort.

• #11   6. jul 2014 Andreas, der er forskel på at lave en skilling, og sætte totalt urealistiske priser

• #12   6. jul 2014 Hvis den bliver solgt, så bliver den solgt. jeg sætter altid mine ting omkring 20-25% procent højere end jeg rent faktisk forventer for dem.

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#13   6. jul 2014 Og præcis DERFOR byder jeg kronisk 20-25% under når jeg giver et bud på en maskine.

Det er LYNhurtigt afsløret om vedkommende er grådig og forlanger for meget for kværnen.
    Spørger du mig så skyder man sig selv i foden.
    Jeg er fuldstændig ligeglad hvad der er renoveret( med mindre det er en sjælden klassiker) jeg giver ikke over 10 lapper for en maskine der er flere år gammel.

Jeg kan forstå at man vil have 20.000 for en top renoveret 100% original Honda Dax for eksempel da det er en alt for lækker maskine og det er stort set umuligt at løbe ind i en helt original model.

Men at forlange 12.000 bobs for sin 20 år gamle jog fordi man har smadret den ind i diverse tunsæt fatter jeg ikke en dyt af.
    Når man bygger en sådan raket må man forvente at tabe penge på den.
    Du kan aldrig drive den sum ind du har brugt på diverse stumper.

Det har man aldrig kunne og det vil man heller ikke kunne fremover!

Dette gør sig også gældende med biler og mc'ere.

• #14   6. jul 2014 I princippet, så er hver en krone du bruger på tun spildt, og man skal ikke forvente at få 1 krone igen smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#15   6. jul 2014 Skrøden.

HØRT HØRT!

Folk vil hellere have en lovlig maskine som de SELV kan tune hvis det bliver nødvendigt!

Jeg har ALDRIG købt en kværn med tun!
    MAX pillede ringe og en anden udstødning.

Derfra skal jeg sgu nok selv bestemme hvor og hvordan den skal friskes op!

• #16   6. jul 2014 I har helt ret, som mads siger, den jog til 15.000 så jeg også og det er jo fuldstændig vanvittigt når den er måske 7-8.000 værd. Jeg skal godt nok være ærlig og indrømme at jeg solgte min Derbi senda til 13.000 men hvis i kigger på billederne, standen og hvor meget tid og penge der er brugt på den, så¨vil jeg da også mene at det var fair da maskinen trods alt var næsten en 09 årgang og kun havde 2 ejere før mig (i må gerne kommentere om det var en fair pris) og den maskine som jeg solgte til mads var heller ikke for dyr efter min mening da alt var sprit nyt mere eller mindre men nogen folk sætter jo bare priserne 50-100 procent højere end hvad der er gennemsnits prisen og de har jo også held med at sælge dem til en ung konfirmand til tider ... smiley

• #17   6. jul 2014 Armin, din senda er jo sprød og der er ikke en finger at sætte på den. Så den var måske mere værd end 13000 men du havde nok aldrig fået det for den. Så en fin pris efter min mening, dog bruger jeg selv max 10 k per maskine.

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#18   6. jul 2014 Prisen er som sådan underordnet. Det vigtige er at både køber OG sælger er tilfredse.

Det er nu engang de bedste handler.
    13.000 for en pæn senda er for dyrt til mig men ikke dermed sagt det ikke er den rigtige pris til en anden. smiley

Og igen. Hvis maskinen er TOP vedligeholdt så skal det selvfølgelig afspejle sig i prisen!

• #19   6. jul 2014 Det var nemlig også det jeg tænkte, den kan sagtens være 15.000+ værd men det får man jo aldrig for en maskine da den koster 22 fra ny, det er bare mærkeligt at se sendaer som egentligt bare er "normale" til 14-15.000

• #22   6. jul 2014 N9nna Det kan være fejl på deres "Server" vil sige fejl på deres hjemmeside. Men prøv evt og tryk på linket her. http://www.scootergalleri.dk/marked/Scooter/1250318-aprilia-sonic

Kommentér på:
folk og deres priser?

Annonce