{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Idioter {{forumTopicSubject}}

Så var jeg ude at køre, da jeg blev stoppet af en mand, tyve meter før mit hus.....

Jeg kommer kørene på en gennemgående vej, da jeg ser en datter og hendes far holde på en privatvej, og venter på at komme ud. Jeg ser den lille pige, og kører ud midt på vejen for at undgå eventuelle sammenstød osv, og ti meter længere henne skal jeg dreje ind....

Jeg kører op af min vej, og denne mand på en cykel kommer op bagved mig, og smadrer ind i siden på mig. Han begynder at brokke sig over at jeg kører uden lys, kører for hurtigt, og er ved at køre hans datter ned. Jeg siger at jeg gerne må kører uden lys, da det ikke er i lygtetændningstiden, og at ja, jeg kørte nok 40 45 stykker, (Meget lidt for hurtigt), og at jeg derfor kørte ud midt på vejen da jeg så datteren... Derefter kommer min mor ud og spørg ham hvad deerr er galt, og han stikker af med halen mellem benene... Ha i tankerne at jeg skulle ind ti meter længere henne, så jeg kan jo ikke ligefrem have kørt 90......

Stodder siger jeg bare, følger efter mig fordi han har set en dreng som han kan høvle ned, da han er ældre end mig, og så snart min mor smiley kommer ud, flygter han uden at sige et ord....

Andre der har haft oplevelser med sådan nogle stoddere??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idioter
Kommentér på:
Idioter

Annonce