868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Flugt fra mc offroader! Flugt fra mc offroader!

Tror vidst jeg lige sked i bukserne smiley

Kom kørende på min bws ned af Hovedgaden gemmen byen da jeg ser en armygrøn BMW mc offroader (hvid hjelm) holde og på vej ud fra en sidevej. Bøvsen får så fuld spade hen til en vej hvor der ligger noget spejderhytter oppe for enden, han køre så videre hen af Hovedgaden, men vendte rundt efter mig.
Køre ned gennem et hul, igennem en masse buskads og parkere bag en bålhytte. Kan så høre han ligger og køre frem og tilbage ude på stien og kommer så ind imod mig, så kommer han hen til mig, slukker og tager hjelmen af og siger "du troede lige (flad af grin)" spørger ham flere gange om han er sikker på han ikke er panser og han svare nej hver eneste gang smiley
Vi ryger så en smøg mens han fortæller at han syntes at det er pisse sjovt at køre rundt i holsted, Brørup, Esbjerg osv og jagte unge knejte som tror han er panser. Kæft han er en flink gut. Godt grin alligevel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flugt fra mc offroader!
Kommentér på:
Flugt fra mc offroader!

Annonce