{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er rullerne døde??????????????
  • #1   5. aug 2014 nej bare lidt tape for at få dem et par gram op smiley

• #2   5. aug 2014 Sikker? For ruller koster jo kun 50 kroner, men kan man spare så hvorfor ikke? smiley
    Hvilke ruller kører en standard aprilia sr50 lc med ? smiley

• #3   5. aug 2014 De fejler intet de ruller der!, Bare smæk den i igen!

• #4   5. aug 2014 Den må da virkelig have kørt af lort til/imponerende at den har kunne.

• #5   5. aug 2014 Optrækket var lidt forskelligt, kan jeg i hvert fald sige.
    Igår synes jeg sku ikke rigtig at optrækket var godt. Nogle gange rev den godt efter 45-50 kmt, og op til 70-75 kmt. Andre gange kunne den sku ikke rigtig. Da jeg stod og skulle sælge den på stationen, startede jeg den og gav gas. Der skete ikke rigtig noget (selvom den stod på støttefod)
    Blev selvfølgelig lidt irriteret, da jeg kun havde haft den under 10 timer den pågældende dag. Idag havde den faktisk SUPER optræk, hele vejen fra 0-60 eller 70 stykker. Men så blev den varm, optrækket blev kedeligt, og så rev den kun godt fra 15-20 kmt og op til 40-50 kmt, og så gik det langsomt derfra.

Mig og en bekendt valgte og undersøge problemet (kunne nemlig have tydet på for stram trykfjeder og / eller trimfjedrer)

Men nej, det var hurtogt og konstatere hvad problemet var. Ærgerligt vi ikke gjorde det tidligere på dagen, da jeg så først kan få den gjort klar til fremvisning i morgen. Så det ellers blive gjort idag, da det jo er i morgen at fremvisningen af den skulle ske. Der ikke andet for, det bare over til thansen og efter nogle ruller. Jeg satser på 5,5 - 6 grams ruller.

Med 8grams ruller kunne den dårligt nok trække, men ned af bakke så gik det fint i starten, til at den ''skiftede gear'' og så sagde det bare ''blååååååb'' og optrækket var fuldstændig forsvundet.

Standard ruller (på speedline under standard dele) er 7,5 ruller, hvilket jeg ikke kan få mig til og putte i den, da de simpelthen må være for tunge, efter og have set hvordan den kørte med slidte 8grams ruller.

• #6   5. aug 2014 Gør som chrisser manden siger smiley

• #7   5. aug 2014 Jeg overlever nok de 50 kr smiley

• #8   5. aug 2014 det sgu ikke for sjov, det blev gjort på en walleroo, den kørte hurtigere, med samme optræk xD

• #10   5. aug 2014 Det var gaffa ja, lige nogle ture rundt og wupti smiley

• #11   6. aug 2014 hold da kæft de ruller ligner dem jeg en gang trak ud af min stalker... ufatteligt den stalker kørte endnu.. der var mere metal fremme end plastik... og hold da op den fløj afsted efter et par nye ruller ja faktisk så godt at cylinderen døde men tror da fanden for den har intet lavet det sidste lange stykke tid

Kommentér på:
Er rullerne døde??????????????

Annonce