{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
249 visninger | Oprettet:

Skive til Sr50 45'er? {{forumTopicSubject}}

T-hansen forhandler dem åbenbart ikke (af hvad jeg kan se under modellen på deres hjemmeside) og den lokale forhandler siger at de heller ikke forhandler noget til Aprilia.
På speedline ser jeg at de har en til 30 kmt og en til 25 kmt, som jo ikke er dem som jeg skal bruge til en 45'er SR50.

Har fundet en køber og har idag skiftet kobling, fordi at den ikke rigtig trak som den skulle. Kunne hurtigt konstatere hvad det var, diskuterede frem og tilbage med ham, og vi var begge ret sikre på hvad det kunne være. Havde en kobling liggende, smed den på og fik den startet op. Når den er kold så går den fra 0-70 med relativt hurtigt optræk hele vejen. Vender man om så sker det igen, men derefter så er det som om at den lide skal skifte ''et gear op'' når den rammer de ca 40 kmt, og så har den ikke rigtig samme optræk derfra. Så jeg har tænkt mig og sætte en skive i, så den ikke tager det ''gearskifte''. Hvorfor den ikke gør det når den er kold, men gør det når den er varm, er min en gåde. Men det ''gearskifte'' kommer jo ikke til og ske, når det er at den er begrænset med den skive.

Så hvor? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skive til Sr50 45'er?
Kommentér på:
Skive til Sr50 45'er?

Annonce