Mærkelig sælger !! {{forumTopicSubject}}
Jeg har i en uge haft en aftale med et par ang købe deres scooter, pris og detaljer om handlen var på plads.
Det kræver dog at scooteren holder den aftalte stand mht kørsel og defekter,
Men handlen gik i hårdknude da jeg var ude, har ellers haft 2 hjulere og et par hundrede af dem gennem mit liv.
Men første gang i går var det anderledes, jeg valgte køre hjem uden at købe...
Problemet var at de vil have pengene på hånden uden hverken få udleveret hverken nøgler eller have låst op til garagen..
Det trode jeg var en joke, men opdagede det IKKE var
Da jeg ville prøvekøre anser de den som købt og skal have betaling og deres ligeså skumle nabo kom pludselig ud og spørger til om de fik pengene ??
Et eller andet var ikke som det burde være og jeg var ret gal, jeg udleverer IKKE min pung som sikkerhed for at kæbe en skide defekt knallert
Har andre være udsat for lignende?
Jeg har en bil fra 2010 der holdte ved deres indkørsel og datter på bagsædet.
hvad fuck tror de lige? At jeg kører fra min BMW og lille prinsesse for at rende med deres lorte knallert eller hvad
Undrede mig lige hvad der fik en flok særlinge til at opføre sådan?
Altså der kom mindst 10-12 mennesker ud der ville følge handlen, kunne ikke være fælles knallert da det er en til 1100 kr;)
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 99 Svar: 757
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 5 Emner: 43 Svar: 148
Men jeg har jo boet store dele af mit liv i Jylland, købt en del biler osv.
der var jo ingen grund til en så sær måde at opføre sig på ?
feb 2011
sep 2013
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 675
Jeg måtte underligt nok heler ikke prøvekøre knallerten på trods af jeg sagtens kunne have lagt noget i pant. Sælger skulle åbenbart også side på knallerten mens den var tændt hele tiden han hoppede ikke af for at tale med mig eller vise mig knallerten eller noget synes jeg godt nok var en sær måde at sælge en knalllert på
troede egentlig først det var en stjålet knallert men det var det ikke alt passede på papirer
feb 2011
den beskrivelse du har matcher dem jeg møste i går, de må bestemt være i familie eller nære venner;)
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 74 Scootere: 9 Emner: 170 Svar: 10.026
sep 2013
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 675
Det du beskriver er da godt nok også en underlig måde at sælge en knallert på
maj 2008
Følger: 276 Følgere: 250 Scootere: 1 Emner: 237 Svar: 9.449
sep 2009
Følger: 357 Følgere: 1044 Scootere: 61 Emner: 172 Svar: 6.193
Mærkelig sælger !!