1.313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

HOT 50 STJÅLET HOT 50 STJÅLET

Håber det okay jeg laver et opslag ellers må admin slette. Min bedste ven Andreas fik inat stjålet sin scooter. 17.000 kr værdi. Den var låst med både kæde og retlås. Andreas bor på et kollegie lige nede ved Svendborg vest der hedder skovgården. Min bøn er lidt til jer, hvis i ser noget, hører noget så please skriv et lille hint til mig. Andreas er studerende og har selv betalt for scooteren da han også har brug for den til dagligt brug. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor mennesker er så tomhjernenede. Jeg er så ked af det på min vens vegne fordi jeg ved hvad det her Gør ved ham og nu hans hverdag, men dig der har stjålet den, skænker du det en tanke ?? Nej! Så kære medmennesker, håber hvis i ser eller hører noget at i vil kontakte mig. Mange venlige hilsner herfra.

der står KNUDSEN på siden af den.. 6 egers fra 2013 med stage 6 udstødning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOT 50 STJÅLET
  • #1   14. dec 2014 17000 for den der smiley men den er nok splittet i dele nu

• #2   14. dec 2014 Skilt I atomer og alle klistermærker fjernet.

Hold øje med dele på DBA

• #3   14. dec 2014 Som de andre siger, den er på nuværende tidspunkt nok skilt i atomer eller bygget over på et andet stel...

det er trist sådan noget smiley

• #5   14. dec 2014 scootern er der blevet brugt 14995 kr på og dele til 2000 SÅ UNDSKYLD forfanden..
    ja det er nedern sådan noget..

• #6   14. dec 2014 Jeg er desværre ikke i det område og jeg kan desværre ikke indhente en maskine som den, men den ser ud som en jeg ville genkende, så få scootere der er på vejene lige nu. smiley

Jeg kan godt sætte mig ind i, hvor slemt det er for ham. Jeg er også studerende og bor på kollegie og så er penge nu ikke det man har mest af, så man har da ikke pengene til en kaskoforsikring. Jeg ville være knust, hvis nogen stjal min. Er der ellers nogen tydelige, mindre personlige kendetegn end klistermærket "knudsen"? smiley

• #7   14. dec 2014 præcis, han skal starte på teknisk her til januar og der er dobbelt så langt som han har til prutten nu.. men tak allesammenivertfald, den er også blevet delt over 55 gange på fb, så håber!

• #8   15. dec 2014 hold nu kæft med jer og jeres pis med arh er 17000 ikke i overkanten hvad fuck er det for noget pis at skrive. spørge han om hvad den er værd og jer der skriver det i har sikkert en gammel kneppet scooter man der kan da sagtens ligge for 17k i den scooter min jog r er der smidt for over 30.000 kontant i fucking tom hjernede hoveder.

• #9   16. dec 2014 Tak mathias, lige mine ord, folk er fucked up..

• #10   16. dec 2014 Nu bor jeg godt nok i Kbh så chancen for jeg støder på den er nok minimal men skal nok holde øje og hvis det skulle ske at jeg stødte på den ville jeg da gøre forsøget i at fange den smiley så nedern at få stjålet sin scooter specielt hvis man bruger den hver dag som transportmiddel smiley
    Og hvis han har købt den fra ny kan den da let være 17k værd vis nyprisen regnes med smiley

• #11   16. dec 2014 tak Bertil smiley
    og ja det er møgnedern:(

• #12   16. dec 2014 Og ja hvis nogen ser den køre rundt så vær endelig ikke bange for at sparke fjolset af smiley

• #13   21. dec 2014 Hej vigtigt !!!!!
    Jeg har lige set den på Bjørnøvej i Svendborg, da jeg var ude at gå med hunden, ca 1 time siden. Der sad en lyshåret ung gut på.

• #14   22. dec 2014 Tak for det! var han voksen eller var det et barn ?
    og larmede den lidt mere end normale scootere?? er du sikker på at det var den ?

• #15   23. dec 2014 15-16år var han vel......den larmede mere end standard......
    er ret sikker, men kiggede ikke detaljer da jeg ikke vidste den var stjålet........

Lige derudover er du god til at rode hot??

• #16   23. dec 2014 ved da lidt hvordan har selv en, hvad vil du vide ?? smiley

• #17   23. dec 2014 og tak for inputtet smiley

• #18   24. dec 2014 kan du evt hjælpe med at skifte bagbremser og finde et chokerkabel der passer..den har ikke noget pt.....
    vil gerne gi lidt mønt og masser af pils hvis du vil...smid da bare en besked 25384847
    mvh casper

• #19   25. dec 2014 hmm måske kan du købe et nyt choker kabel og bagbremse ude ved den nye Fri bike shop i tved på kirkevejen, han gør også i scootere smiley
    bagbremsen er 2 bakker bag ved hjulet der sidder i en fjeder, lige til at skifte:D

• #20   27. jan 2015 Den har jo ikke 17.000 i værdi smiley

• #21   27. jan 2015 Hvad den er værd og hvad ejeren mener at den er værd er ligemeget.

Det essentielle er at nogen har stjålet den og det virkelig sutter røv at få stjålet sine ting.
    Skulle jeg ud og købe en ny scooter til 10.000,- ville det være omkring et halvt års husleje for mit kollegieværelse eller 8 måneders madpenge. Som vi kan se i første opslag bor ejeren af scooteren også på kollegie og selvom jeg ikke aner priserne for hans kan jeg da også forestille mig at han ville skulle leve af hurtig-pasta i et års tid for at spare sammen til en ny scooter. Og hurtig-pasta sutter virkelig røv, hvis man skal spise det hver dag i mere end en uge.

Jeg tror ikke at tyve tænker på hverken, hvor ondt det gør at få stjålet noget man holder af, hvor stor en betydning det har for ens hverdag som studerende at man kan komme hurtigt rundt eller hvor stor en del af ens økonomi der lige ligger i sådan en scooter.
    Men for fanden, hvor er det ikke okay at stjæle fra andre!

Kommentér på:
HOT 50 STJÅLET

Annonce