{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Rune G
Rune G
Tilmeldt:
4. dec 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Scooter stjålet - Skal nu i retten {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Min fine NRG fra dec 2012 blev for et par måneder siden stjålet. Nu har jeg så lige modtaget et brev fra politet om at jeg skal møde i retten med mit erstatningskrav, dog står der intet om scooteren. Hvordan hænger det sammen? Jeg prøvede og ringe til politiet, men dem jeg snakkede med virkede meget forvirrede, og fik ikke rigtigt noget svar udover "prøv at ringe i morgen".

Skal jeg bare have kvittering på scooter, kæde og hængelås eller hvordan? Det er lidt svært at vurdere hvad det vil koste at lave den, når jeg ikke engang ved hvor den er. Nogen som har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter stjålet - Skal nu i retten
  • #1   12. maj 2015 Medbring alt dokumentation du har på scooteren (Kvittering, købs kontrakt hvis den er brugt). Og gerne billeder af hvordan den så ud da du havde den hvis den er helt smadret.

  • Rune G
    Rune G Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   12. maj 2015 Ja jeg har kvittering + overholdt servicebog og derudover fik den også lavet en lille skade i 2013 til 3500,-, så den er super velholdt.

    Synes bare det virker mærkeligt at jeg modtager et brev om at møde op i retten, men ikke et ord om scooteren (udover selvfølgelig at det er dén det drejer sig om).


  • #3   12. maj 2015 Scooteren er sikkert skadet en helt del, og du skal op og vise dem at den har set anderledes ud inden den blev stjålet. Det er mit bedste bud, det kan selvfølgelig også bare være du skal bevise det er din og så får du den med det samme.

  • #4   12. maj 2015 Hvis ham der har nakket den er blevet snuppet, så handler det nok mest om at tyven skal have sin straf, + blive stillet til ansvar for dit erstatningskrav mod ham smiley

  • Rune G
    Rune G Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   12. maj 2015 #3 Ja det er også det jeg frygter. Den er sikkert splittet ad i atomer.

    #4 Han får vel en bøde og så er det dét smiley . Må bare håbe det lykkes at hive penge ud af ham, når de ligefrem beder mig komme ind for at "varetage mit erstatningskrav".


  • #6   12. maj 2015 Du skulle gerne få en erstatning smiley
    Tag evt billeder med hvis du har det af den smiley også kvit osv
    Bare tag alt du har på den med for en sikkerheds skyld smiley


  • #7   12. maj 2015 Vedlæg også lige en udregning på spildt arbejdsfortjeneste og unødvendige taxature nu du er igang smiley ej bare fis. De har nok mere på ham og derfor får han hele turen

Kommentér på:
Scooter stjålet - Skal nu i retten

Annonce