648 visninger
|
Oprettet:
Street magic {{forumTopicSubject}}
Hej SG nu sider jeg lidt og kigger på en suzuki street magic og kan se at flere af dem har en anden motor på men går det ikke ind under konstruktiv ændring at skifte motoren til fx en pgo motor? og det må man da ikke køre med?
jan 2012
Følger: 64 Følgere: 66 Scootere: 8 Emner: 12 Svar: 16
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 21
jan 2012
Følger: 64 Følgere: 66 Scootere: 8 Emner: 12 Svar: 16
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 13 Emner: 259 Svar: 4.873
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 21
apr 2017
Svar: 2
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 416 Svar: 4.546
apr 2017
Svar: 2
Det er således at vi ikke krævede registrering før 2006 og først da efter på, blev de registreret online. Alle data før 2006 er i papir. Importøren har selv svært med at finde den attest, som blev udstedt for for nu næsten 20 år siden i papirform. Krav om lagring af disse udløbne modeller er ikke nemme at finde. Desuden, har Suzuki stoppet produktionen i knallert. Så der er ikke længere adgang til Suzukis tidligere informationer om varer så længe tilbage i deres arkiv.
Efter lang kø, kom jeg igennem skat, som ikke kan hjælpe med denne indhold, så sidste mulighed var trafikstyrelsen, hvilken de foreslog, jeg nu sad i røret med.
Dagen forinden havde jeg udvekslet samtale med Danmarks officielle importør, nemlig " C. Reinhardt", hvor jeg nu i samtalen med skat, fandt vores fælles (importøren & min) endestation.
Trafikstyrelsen kan kun hjælpe mig ved, at jeg giver dem et "Typegodkendelsesnummer" A.k.a "Godkendelsesnummer" som følger med i registrering af knallertens model når den først gang bliver importeret til Danmark. Denne nummer, giver adgang til knallertens produktionsserie med hele dens indhold, som er blevet godkendt her i Danmark. Tekniske data, som beskriver produktet, og krav som den er godkendt efter.
Denne nummer, er kun længere tilgængeligt, hvis man har plejet dens arv. På papir, hos dem som har taget vare på deres og dens forfædres ejerforhold til denne utrolig dejlig og smuk maskine. Suzuki Tr50, Street Magic, 98'-99'.
Denne sjældne nummer, er arvet. Kun med denne, kan jeg eksportere den med mig.
For med DEN ! Kan vi måske finde den i rigsarkivet !
Street magic