{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Piaggio NRG. Thansen lort? {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter knallert og kigger på alle mulige forskellige. De tre jeg har i hovedet lige her fortiden er en Jog R, Stalker og en NRG. Men den der NRG er fra thansen så jeg ved ikke om den er noget værd eller ej.

Jeg har et budget på 5500 til en knallert. Hvilken af de tre knallerter ville i synes var bedst? Mange tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio NRG. Thansen lort?
  • #1   4. okt 2015 Nrg burde da meget gerne være piaggio? smiley og ikke thansen smiley

• #2   4. okt 2015 Nå, jeg så ellers et eller andet med en nrg fra thansen. Men er den god?

• #3   4. okt 2015 Det er cirka det samme som en stalker. smiley

• #4   4. okt 2015 Har lige været inde på din profil og så at du har haft en hel masse forskellige knallerter. Hvad for en ville du sige var den bedste.

• #5   4. okt 2015 piaggio
    gilera
    yamaha
    aprilia
    honda

nyprisen da de blev lanceret er en god indikator for kvaliteten.

NRG er jo en stor 50cc sportstouring scooter så derfor var nyprisen så meget højere end gilera stalker f.eks.

under 12000 lad vær
    12-15 kan godt være godt men så er det småt. pas på.
    16-24000 så længe det er de kendte mærker så er det den kendte kvalitet.
    over 24000 pas på. reservedele koster afsindigt meget til specielle maskiner.

hvad du bør vælge afhænger af din højde, hvor du skal køre (små zig zag stier, landeveje, bytrafik) om du vil køre lovligt og om du skal køre meget med bagage osv.

• #6   4. okt 2015 men ok brugtmarkedet er ikke så bredt herhjemme til 5500.

jeg havde taget en nrg.
    fordi jeg har en lille let scooter uden plads til bagage og uden vindafskærmning, som så er sjov at tosse rundt på om sommeren, men sørgelig at køre på i blæst på lange lige landeveje.
    Den er opgraderet en del i forhold til std men på trods af det så ville jeg tit hellere køre en std afdroslet nrg.

størstedelen af tiden faktisk nu hvor det er blevet efterår.

Derfor jeg skal til at bestille de sidste dele så jeg kan få min store dejlige touringscooter ud at køre igen

profilbillede
  • #7   4. okt 2015 Tag
    Jog r
    Stalker

• #9   4. okt 2015 tag en med hiper2 ligesom stalker typhoon nrg eller runner de er nemme og finde dele til

Kommentér på:
Piaggio NRG. Thansen lort?

Annonce