Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey drenge og piger
  • #1   12. jan 2016 ups glemet lige at sige alt virker på den

• #2   12. jan 2016 Hej.

Rigtig flot 45 knallert

Men selvom den er godkendt til at køre 45 så synte jeg stadig at det ligner at udstødningen er en 'ikke godkendt ' knæk udstødning . Hvis man købte den og skulle bruge den som hverdags maskine så skulle man nok pga ' udseendet ' være forberedt på at blive stoppet nogle gange . Utrolig flot scooter men mit bud er 5000-5500 fordi den står flot smiley

• #3   12. jan 2016 super fed Big Max, som en tilføjelse til Dennis kommentar vil jeg sige at det ligner en technigas udst fra t-Hansen som er godkendt til de fleste 45.

efter som der er ret mange lækre detaljer osv vil jeg også mene at 5-6000 vil være den rette ca. pris smiley

• #4   12. jan 2016 Alt efter hvor langt den har kørt 1500 - 2500 vil jeg mene. Den er trodsalt fra 1997.

Det hjælper heller ikke på det, at det er en 45'er og er en ''brian'' scooter. Langt de fleste er kommet over den tid hvor de synes det er fedt at køre på en gejlet scooter, når de må kører en 45'er.

• #5   13. jan 2016 mit rør er godkent til knallert 45, motoren har ik kørt så langt, motoren har fået den stor tur, ny krumtap, leje cylinder, vario, rem, kobling, motoren blev glas blæst, stort set alt på den er nyt, alt virker på den selv speedometer

• #6   14. jan 2016 Ok

Så vil jeg også sige omkring 5500 6000

Held og lykke med salget

Kommentér på:
hey drenge og piger

Annonce