Scooterværksted/reservedele KBH MANGLER VI? {{forumTopicSubject}}
Syns nogen af jer vi mangler en shop som feks Speedline Og kgi her i københavn??..
Et sted hvor du kan få alt .. Både original og uorginal som kgi og speedline.. Salg af nye scootere Gilera pgo yamaha aprilia vi har jo intet tilbage i kbh mere.
ved godt vi har msp tuning.. Men så gode er de bare ikke..
de mangler altid halvdelen af reservedelene.. Og har faktisk ikke den store viden og ved næsten aldrig hvilken dele der skal bruges :)....
Så hvad siger i andre?? mangler vi den perfekte shop i kbh.. med rullefelt værksted shop webshop indstilling.. gratis afhentning af scootere og måske os gratis levering
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 614 Scootere: 2 Emner: 154 Svar: 1.455
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 94 Scootere: 2 Emner: 167 Svar: 3.203
du tager dybt fejl i dine 3 punkter.. pris er intet problem af konkurrer de er skam dyre nok i forvejen for arbejde som tager 30 min :)) hahahaha
maj 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Tidligere lå de i Tåstrup ud til Roskildevej/Københavnsvej
Jeg har det blandet med MSP.
De mekanikere, som jeg har mødt, ved de vidste ikke ret meget.
Det er jo ofte er unge mennesker, uden teknisk baggrund.
Ja, man kan få lavet en masse ting hos dem, men hvor længe holder det og til hvilken pris?
De har jo også husleje, strøm, lønninger, sygedage, feriepenge osv, som skal dækkes ind.
Jeg ville nok hellere vælge www.knallertbiksen.dk i 2670 Greve.
Han er uddannet "småmotors mekaniker" i den butik, som han nu har købt af sin tidligere mester.
Det er altså røv dyrt at starte en forretning op, med en dyr adresse i Kbh området.
Uanset hvor du placerer butikken, så vil huslejen være halvdyr, for du SKAL ligge et sted, hvor du kan støje lidt, samtidig med at du skal have plads til et opvarmet lager, en butik og et værksted med minimum en enkelt MC lift.
Man skal jo konkurrere med internetbutikkerne, som kan placere sig selv i en ombygget lade, midt ude i ingenting, i Jylland.
Det er ikke en nem branche.
Præcis lige som computerdele branchen.
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 94 Scootere: 2 Emner: 167 Svar: 3.203
er du computerman?
sep 2006
Og nej, hvis du har en PC biks, så er jeg ikke interesseret i at købe den.
Jeg arbejder 7-15 i hverdagene og ikke en skid mere.
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Scootere: 6 Emner: 109 Svar: 1.359
sep 2006
Timelejeprisen ville blive for høj, da der ryger miljøafgifter osv oven i.
Og det ville være 100? sæsonpræget.
Alle de som kan skrue selv, de gør der derhjemme selv.
Scooterværksted/reservedele KBH MANGLER VI?