{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kymco super 8"
Kymco super 8
Hej har brug for lidt hjælp til Hvordan man kortslutter en Kymco super 8. Der sket herværk på min nemlig
Hej har brug for lidt hjælp til Hvordan man kortslutter en Kymco super 8. Der sket herværk på min nemlig
Skrevet af: rasmus - 18. nov 2016
Kymco super 8
Hey SG! Har en kymco super 8, den bruger alt for meget olie. Ved i om det er noget man kan indstille? På 2 tank fuld bruger det 1L. og skal også hele tiden købe nyt tændrør, fordi det ikke kan hold...
Hey SG! Har en kymco super 8, den bruger alt for meget olie. Ved i om det er noget man kan indstille? På 2 tank fuld bruger det 1L. og skal også hele tiden købe nyt tændrør, fordi det ikke kan hold...
Skrevet af: Casper G - 13. apr 2013
Spar penge på din forsikring
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 48 Scootere: 35 Emner: 71 Svar: 1.609
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 30 Scootere: 12 Emner: 38 Svar: 88
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.389
sep 2003
sep 2003
Jeg synes klart styret var for lavt til min overkrop, så jeg fik krum ryg af at køre på dem.
Og fodpladsen manglede.
Mine knæ ragede ud i vinden.
Jeg er kun knap 185, men jeg synes den var for lav
sep 2003
sep 2003
Sædet bliver for meget højere bagude.
På yamaha slider aprilia sonic og lignende med fladt sæde kan man godt, men på kymcoen med det sæde gik det slet ikke
Især fordi det er umuligt at placere fødderne andre steder end lige midt på fodpladen.
Man kan hverken stikke hælene helt frem og tæerne ud i vinden, så man får rettet ryggen op,
eller flytte fødderne helt tilbage, så man kan bukke benene, få benene på ydersiden af scooteren så man ligesom har den mellem knæene. Ligesom på mc.
Derudover er fodpladsen så smalt at man sidder benene helt samlet næsten.
Den længste tur jeg kørte var på knap 60km, og der var jeg radbrækket
Hvis jeg var på højde med en gennemsnitlig asiat så tror jeg den ville være en pænt komfortabel sofa-scooter.
Bare upraktisk.
50cc udgaven er pænt svag og bliver ikke hurtig nok til landevejs kørsel af at blive afdroslet
Jeg skal viiiiirkelig strække fantasien for at forestille mig en situation hvor jeg ville anbefale den som 30 knallert.
De store hjul og den forholdsvist "sporty" (hårde) affjedring, samt dens vlgt og længde er ikke en fordel på danske cykelstier.
Kombineret med den lidt akavede og helt ufleksible siddestilling så er det ikke en oplagt 30er.
sep 2003
Jeg sidder tit sådan bare for at få aflastet nedre ryg lidt når jeg kører lange stræk (ligeud også)
Når lårene peger 20° mere nedad, end lige ud i en rer vinkel fra ryggen, så aflastes nedre ryg en del.
Men jeg sidder sjældent med bøjede knæ på hele turen selvfølgelig.
sep 2003
sep 2003
Tja, kymco 8 er ikke heeelt i scheiße kategorien, menøh..ja. ikke langt fra at være god hadegave
Da jeg gik på teknisk skole så jeg den samme gut vælte 2 gange samme sted på sin super8.
De standard dæk bliver vist aldrig kørt varme om vinteren, fordi der er så lang omkreds og bliver hårdt som plastic næsten i frost
sep 2003
Kineser gummiet er ikke de bedste dæk, jeg kører altid med bridgestone dæk og dem er jeg glad for
kymco super 8