Hjælp hjælp Hjælp hjælp
Hej SG.
Er der mon en eller flere som har et bud på hvad jeg skal gøre.
Min Speedfight 2 kørte fint ca.60 km/t, men må og har gjort den (lidt mere) lovlig igen..
Har sat skiven (bagplade) på vario'en og en spændeskive i udstødningen så hullet er ca.12-13 mm, der er en 62 dyse i karburatoren.
Nu mangler jeg så hjælp..:
Optræk er fint hvis det går ligeud eller nedad, men skal den igang opad er den f... sløv og kan ikke rigtigt øge fart før det gå ligeud igen..
Den kører ca.33 km/t ligeud, havde en overgang lige efter hvor den kører fint 2-300 m, men så er det som om den ikke får Benz og dør, men slipper man så gassen og holder stille og lader lige komme sig kan den efter lidt tid tag gas igen..
Forslag tages imod med kyshånd..
Er lidt i tvivl hvad vægt ruller har og tror kobling er std..
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 64 Svar: 36.173
Den har for lidt HK nu.
Jeg mener da at den har en begrænsning i cylinderen, i form af en mikro udstødningsport, som ligger 28mm nede.
Se evt mit fotoalbum med portmap, så du kan tjekker om du overhoved har den rigtige cylinder på.
Hvis du har den originale cylinder på, så skal der ikke være nogen skive i forrøret.
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 16 Scootere: 17 Emner: 29 Svar: 150
Og må lige tjekke cyl. men en original udstød. har jo det blindrør, så tænker derfor at rør ikke skal være så stort på den..
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 64 Svar: 36.173
Hjælp hjælp