921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Forsikring Forsikring

Hey ScooterGalleri

Jeg har haft været i et trafikuheld og modparten har fået 2/3 dele af skylden og jeg har fået 1/3 del

spørgsmålet er om hvis de melder den totalt skadet knallerten om de så tager knallerten eller resterne af den ihvertfald? eller må man beholde det nogle der har prøvet noget ala det her før ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   28. jun 2018 Hvis du får udbetalt penge for knallerten så er det ikke længere din knallert men forsikringens...!! Ergo, du får den ikke tilbage.

Men nogen gange kan man, i hvert fald med biler, få lov at beholde bilen mod så at få et meget mindre beløb udbetalt...!!

• #2   28. jun 2018 problemet er jeg har skildt den ad det ved de godt men jeg skal tage alle delene med op til en knallert mekaniker og så skal han finde ud af hva det ville koste at lave den iforhold til hva den ville koste i en i samme stand inden uheldet

men jeg har lige smidt 6k+ i min motor som så var den motor der sad på da jeg kørte galt det ville være lidt surt at de tager motoren og resten af de dele også få 6000kr cirka udebetalt det var derfor jeg helst ikke ville af med motor jeg er skam ligeglad med alt det andet

• #3   28. jun 2018 Du skulle nok bekymrer dig mere om hvad der sker når forsikringen finder ud af hvor ulovlig din knallert er? Så hedder det højst sandsynligt ikke længere 1/3 men 3/3 fra dig, og derfor en stor regning frem for penge til dig.

• #4   29. jun 2018 jeg hade hurtigt købt en brugt motor også send afsted til mekaniker som man plejer fuck det om man snyder lidt smiley Der sker så meget her og der i livet.

• #5   29. jun 2018 #4
    Ja og bliver det så opdaget, så bliver man "mærket" hos forsikringerne resten af livet og vil ikke kunne forsikre sin bil, sit hus eller sig selv...!!

Forsikringssvindel skal man holde sig langt fra, og man skal slet ikke opfordre til det, klaphat...!!

• #6   29. jun 2018 emil O så er det dig der laver forsikringsvindel . du burde ikke have en krone for din knallert . Du har jo kørt ulovligt . Også må du tage din ansvar for dine handlinger . Så lad være med at sid og piv ....

• #7   29. jun 2018 Opfordre ham ikke til noget Henrik J man tager selv beslutning i sidste ende og du ved ikke hvordan uheldet er sket og hvem der har været uopmærksom osv så slap helt af gamle smiley

• #8   29. jun 2018 FOX og man må tage sit ansvar for sin handlinger , der er ikke nogen kære mor som hjælper . i det her tilfæld har han selv været skyld i det uheld , og når man køre ulovligt må man også stå til ansvar . Fox tænk hvis det var dig selv måske han havede påkørt dig og dit køretøj var blevet totalskadet vil du så lad ham slippe , nej vel

• #9   29. jun 2018 Rolig nu men det superman på tasterne vi ved jo ikke hvem der var uopmærksom i denne uhelds situation Men op til ham og han vil snyde eller være ærlig smiley

• #10   29. jun 2018 dengang jeg ble kørt ned på en.neos uden begrænsninger i. der tog politiet den med og tjekkede den igennem i motoren. de tog de vario og udst og jeg fik en bøde for at den.var ulovlig men eftersom modparten tog hele skylden har jeg stadig fået erstatning eftersom min ankel blev smadret og er blevet opereret i den:)

• #11   29. jun 2018 altså min knallert har været hos politiet og fået taget de ulovlige dele dengang det ved forsikring også det var heller ikke det spørgsmålet var jeg spurgte om de tog tingne hvis de mente den var totalt skadet og det har jeg så fået bekræftet det gør de

og #8 du kan da ikke vide hvems skyld det var kan godt være min knallert er ulovlig men du ved ikke noget om situationen du kan ikke konkludere bare fordi min knallert er ulovlig så det min skyld jeg kørte galt der er også mange knap så gode bilister ude i verdenen

• #12   29. jun 2018 men hvis de melder den totalskadet og du får pengene for den pga reparationen er for dyr iforhold til værdi så beholder mekanikeren den også sælger forsikringen den. det er ligesom med biler når de blir totalskadet.
    og det er jo derfor du får penge til en ny via forsikringen

• #13   29. jun 2018 ja det har jeg forstået derfor ved jeg ikke helt hva jeg skal gøre smiley

• #14   29. jun 2018 der er jo en grund til de totalskader den pga værdien.kontra skaden.ikk.kan svare sig. det er da bare at få pengene udbetalt også finde en.ny?

• #15   29. jun 2018 ellers kan du være heldig at ku snakke med forsikringen og måske beholde den også få en smule udbetalt. men du skal jo nok regne med den reparation du skal lave nok er dyere end hvis du bare finder en anden

• #16   29. jun 2018 problemet er jeg får jo cirka udbetalt 6000kr tænker jeg da en ny samme årgang osv er cirka 10k værd men har lige smidt de 6k+ i min motor og ville jo være synd at få 6000kr for den plus de tager nogle af de andre ting

• #17   29. jun 2018 sårn er chancen jo i branchen når man.køre tunet. man ved det er ulovligt og.køre man galt/blir stoppet mister man de dele/penge man har smidt i den. det er der ikke noget at gøre ved jo. så må man jo køre.lovligt hvis man ikke gider miste pengene på det

• #18   29. jun 2018 jaja men har jo renoveret motor efter jeg kørte galt det havde ikke været et problem hvis jeg ikke havde pillet ved den men havde ikke regnet med noget fra forsikring da min knallert jo var ulovlig der plejer forsikring altid at give personen på knallerten skylden men må lige finde ud af hva jeg gør ellers tak for hjælpen smiley

• #19   29. jun 2018 det jo så.bare dig der har været for hurtig med at gøre noget så:)

• #20   29. jun 2018 jamen der er gået 4 måneder siden jeg kørte galt og der er først sket noget nu og skal bruge knallert til transport

• #21   29. jun 2018 det kan tage tid sårn.noget

• #22   29. jun 2018 jaer iknow now

• #23   29. jun 2018 Så kan du jo ikke gøre andet end at afmontere de dele som du har monteret efter ulykke. Så kan du sætte delene på den den nye scooter du skal have. Men regn ikke med at få for meget for den. Du har måske set en til salg privat. Men de ringer rundt og spørger forhandlere hvad de vil give for en scooter der mangler de dele der mangler og så får du et beløb ud fra det.

Kommentér på:
Forsikring

Annonce