{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Er det det"
Er det det værd?
Jeg køre ligenu på en hot 50 med følgende opsætning Gg R-setup 50cc sport Multivar Resten std Ville man kunne mærke forskel hvis jeg smider en polini 3G kobling i?
Jeg køre ligenu på en hot 50 med følgende opsætning Gg R-setup 50cc sport Multivar Resten std Ville man kunne mærke forskel hvis jeg smider en polini 3G kobling i?
Skrevet af: Bo J - 7. apr 2021
er det normalt ?
hej, jeg har ikke kørt på min hot 50 i en uges tid og den var svær at starte er det normalt? når den endelig var startet og man så slukker så starter den fint Tak
hej, jeg har ikke kørt på min hot 50 i en uges tid og den var svær at starte er det normalt? når den endelig var startet og man så slukker så starter den fint Tak
Skrevet af: knewit k - 29. sep
Hvad er det?
Hvad er det her? Den sad i kickstarterskjoldet Den rander 55-60 nu... Vga Explora Euro 4t
Hvad er det her? Den sad i kickstarterskjoldet Den rander 55-60 nu... Vga Explora Euro 4t
Skrevet af: Daniel S - 7. jul 2024
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
okt 2018
Følger: 3 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 8
Har godt nok skrevet det her indlæg forkert for mente mere om de var ca samme længde?
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
Er det det samme speedometer kabel