{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min scooter er blevet stjålet
  • #1   31. jan 2020 Sæt GPS på din næste scooter.

  • Gonzo
    Gonzo Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #2   31. jan 2020 GPS er intet værd, dem der vil stjæle en scooter bruger jammer.

  • #3   1. feb 2020 Tommy hvis ikke du har noget mere fornuftig at sige end dette her

    For sat en GPS på din næste scooter ,
    Så det bedre du helt holder mund, for hvem skulle da lige frem tro og vide ens scooter bliver stjålet lige på det tidspunkt, .. det muligt det klog at sætte en GPS på ens scooter, men det er ikke lige frem den hjælp han søger som du så fin og endnu engang så klog siger i et emne som slet ikke passer med teksten der skrives , så hvis ikke du kan komme med noget mere brugbar som måske kunne være , “ jeg holder øje med den i mit område” eller noget andet godt som ville hjælpe måske , så det igrunden bedre du helt springer over denne emne her......,,.. for alle kan jo spille klog når uheldet er sket ...



    Jack B

    Det dælme trist folk ikke kan lade en ting være , det er satme så træls når det skal stjæles noget så småligt som en scooter..

    Jeg forsikrer dig om jeg nok skal holde øje om den evt dukker op på diverse sider det tit folk de stjæler dem også sælger dem videre desvære,
    Har den måske nogen kendetegn så folk har nemmer ved at spotte den måske smiley



  • #4   1. feb 2020 Hej mange tak for opmuntringen og at du vil kigge efter den. Den har kendetegn fx. Frontskjold er std med klistermærke der er malet over. Og forlygten er ujævnt tonet. Og skruen i hjørnet af kickstarter skjoldet har en spændeskive på. Så kan jeg ikke komme i tanke om mere men tak for hjælpen????

  • #5   1. feb 2020 #4

    Super nok
    Det satme træls når det sker det sådan noget lort


Kommentér på:
Min scooter er blevet stjålet

Annonce