Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SG dødt...
  • #1   14. mar 2020 Facebook er en stor rodeplads.

Kom tilbage i starten af maj måned, så er sæsonen startet.

• #3   14. mar 2020 #2
    Jeg slettede min konto på BG for en uge siden.
    Det er kun folk der keder sig og får kicks ud af at gøre grin af andre.

• #5   14. mar 2020 scootergalleri er slet ikke har været i 2006-2012 det var SJOVT men til tiden hård tone...

• #6   14. mar 2020 NightStonerCrew : ))))

• #7   14. mar 2020 MARKED totalt dødt

• #8   15. mar 2020 Hvis der er noget der er savnet fra dengang SG var et levende sted. så er det NSC (NightStonerCrew)

Men ja, meget er dødt herinde. og det er efter min mening ikke ligefrem fordi Bazoom /
    Heymate / hva fanden de hedder PT. gør noget for og holde liv i deres Sider.

• #9   15. mar 2020 Bedre for nogen år siden og lidt til smiley

• #10   15. mar 2020 Men vi ved jo alle at folk bare skruer løs på denne årstid.. eller noget

• #11   15. mar 2020 Kan bare huske den gang med natteravne, masser af scootere til salg, masser af forumemner hver dag. osv. Savner det..

• Johnnie P
    Johnnie P Tilmeldt:
    okt 2019

Følgere: 1 Svar: 38
    #15   15. mar 2020 #14.
    Jeg var også på Mopedgalleriet fra 2001-2008/09. Det var tider smiley Protuner Lounge, var også en god side. smiley Er stadig på Billig-scooter.dk og Scootergrisen, men de er ikke så fandens aktive lige for tiden. Ligeså Scootergalleri smiley

Desuden kører jeg nu "elbil", så knallerten står og keder sig smiley

• #16   15. mar 2020 Jeg savner StalkerZone, med deres baglæns gearingsberegner.
    Men skulle bytte rundt på nogle tal, for at den ikke regnede forskellen nedad og ikke forskellen opad, men det gjorde ikke noget.
    Det var mest som et opslagsværk for antallet af tænder, som jeg brugte den til.

• #18   15. mar 2020 #17
    Jeg er ikke faldet over den.
    Sig endelig til, hvis du finder den.

• #19   16. mar 2020 Jeg kom på sg i 2008 har haft en del scooter. Har så min lille fz50 og en ape50 25 km.
    fz50 kommer køre kun på den om foråret og sommer .

• #20   16. mar 2020 Få nogen bestemte Bruger væk her inde fra , så vil det begynde at leve op igen ..

• #21   16. mar 2020 Bp hvem

• #22   16. mar 2020 BP man da ikke lukke bestemte bruger ud bare fordi det er dødt på sg

• #23   16. mar 2020 Tror du misforstår mig , det jeg mente var , hvis disse bestemte bruger ikke var her på SG eller som det mindste kunne lære at det også skal være plads til dem som måske ikke helt ved hvordan de skal stille deres problem op på forummet , fordi de nybegynder så ville det nok ikke være så dødt her inde, så snart det kommer en ind på forummet og måske vil hjælpe eller andet og han er Grøn på området og giver et forkert råd, så bliver han jo lige frem stemplet som dum her inde, også følger det desvære brugeren fordi den her bestemte slags Bruger ikke kan tilgive en Bruger der først er kommet ind i scooter verden nu , at han måske giver et råd som helt hen i vejret , og der mener jeg jo at den menneskelig respekt for nybegynder ikke findes, for det lige netop på fejl VI ALLE. Lære at det anerledes ....
    det derfor jeg skriver den bestemte slags Bruger skulle holde lidt igen og ikke ødelægge det sjove i at lære noget omkring scooter eller bedre i nu , lære andre noget om scooter Her inde, men desvære den bestemte slags bruger vil hele tiden måle hinandens kønsdele Og vise hvem der ved mest og lige skal fortælle hvad link der skal til for at læse omkring problemmet osv ...
    Dette er det jo ingen nye bruger som for lysten til at skulle spørge om noget her eller oprette noget , så bruger de heller Facebook osv...

Jeg ville heller have den slags bruger som ikke kan respekter nybegynder her inde at de burde være på Facebook eller andet også lad alle dem som ønsker nybegynder velkommen osv være her på SG hvor Scooter knægte og piger også de ved at lige gyldig hvordan de nu skulle opstille et spørgsmål så blev de ikke nedgjort og gjort dumme fordi de ikke måske Nu ikke ved hvordan man skifter tændrør osv .

Jeg har sku set engang en ny bruger ikke vidste det , og han bliv dælme sat på plads for det burde han vide osv osv ... ham ser ikke længer her inde , og det kan vi jo takke dem For som ikke selv vil indrømme de har været nybegynder selv engang ...

Derfor jeg skriver sådan.... jeg ønsker oprigtig SG skulle blive sjovt sted at være og så holde det her inde med scooter hvor vi alle kan lære noget af hinanden ...

( De som ikke vil lære at lære fra andre , lære andre ikke lære fra sig )

• #24   16. mar 2020 da sg til angrebet af konfi ( konfirmation ) i 2009 + ikke sikker bliv sg total ænder på mange måder.

• #25   17. mar 2020 #24
    Jeg har læst din tekst 3 gange. Men jeg kan alligevel ikke forstå det du skriver.

Kommentér på:
SG dødt...

Annonce