{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
207 visninger | Oprettet:

Jiko B
Jiko B
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6

Jeg er ny her kan nogen hjælpe. Reparation af knallert. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ny herinde så ved ikke præcis hvordan det foregår, men jeg har brug for hjælp med rep. af min knallert/scooter kan nogen hjælpe? Ville jeg sætte stor pris på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er ny her kan nogen hjælpe. Reparation af knallert.
  • #1   10. jun 2020 Skriv dog hvad du har brug for hjælp til

• #2   10. jun 2020 Du har 2 muligheder. Fortæl hvad der er galt eller kør den til mekaniker

• #3   10. jun 2020 Jeg ville klart anbefale at du finder en som har tid og lyst til at vise og hjælpe dig med at lave din knallert hvis det er noget vil begynde at rode i for som du kan se har folk nogle gange lidt for kort fra hjerne til tastaturet (mig selv inklusiv) og nogle gange bliver det ikke til meget hjælp fordi vi kan kun gætte os til hvad der kan være galt for ikke to maskiner er ens

• Jiko B
    Jiko B Tilmeldt:
    jun 2020

Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6
    #4   11. jun 2020 Hej igen, beklager det sene svar.
    Tror det er en nem opgave. Jeg prøver.
    Først og fremmest rodede jeg med min variator, som har knækket en tand. ( nærmere en halv tand, den blev købt med det ) i det jeg brugte luftpistolen/el-pistolen, til at løsne skruen ved variatoren, smeltede enten skruen, eller selve gevindet på aksel ( krumtap akslen der hvor skruen skal sidde ) :S så er spørgsmålet, hvad det angår... kan man udbedre dette hvis det er selve akslen, med sådan noget gevind-værktøj?

2) gøre det noget hvis man bruge samme størrelse møtrik bare af anden slags?

3) skiven var allerede blevet pillet fra variatoren da jeg købte scooteren, selvom jeg ville have den skal være lovlig. Men det kunne jeg ikke vide da den kun køre 30 km/t uanset hvad?

4) grunden til jeg egentlig rodede med variatoren til at starte med var at den havde dårlig optræk, den er sååå langsom i optrækket, hvad kan dette skyldes? Kan næsten ikke køre oppe ad bakker, ikke engang de knapt så stejle bakker. :s

Jeg rensede karburatoren, fordi den druknede og var indstillet forkert. Nu køre det godt hvad dette angår.

Der er et par andre små ting, men tror jeg stopper her for nu og venter på svar xD håber jeg kan få lidt hjælp og nogle svar.

Mange tak på forhånd!

Kommentér på:
Jeg er ny her kan nogen hjælpe. Reparation af knallert.

Annonce