PRIS TJEK !!! {{forumTopicSubject}}
PRIS TJEK !!!
Den er ikke lavet færdig endnu. Så stadig lidt af et projekt men søger pris tjek som den står nu
Alle delene er nye
Aprilia sx 50 e4 2018
Den er købt fra ny af for 1 år siden
Med Tydeligt stelnummer og
Registreringsattest
Har alle papirerne på den
OPSÆTNING
Malossi MHR TEAM 80cc
Malossi MHR TEAM II tænding
Malossi MHR studs ø28mm
Malossi membran VL17
Malossi cdi boks
Malossi tændspole
MXS GP90 udstødning
Stage 6 SKF lejer
Stage 6 indsugningsspacer 10mm
Polini 28mm kaburator dyse 155
Polini Big evolution filter
MVT Racing krumtap
NGK racing tændrør
Doble køler fra en Kawasaki 125cc
6 gear
15/46 gearing
Køre 130+
GEJL
Stage 6 styr
Voca Raiser kit
Voca olie dæksen
Voca temperaturmåler
Doppler koblingskabel
Oxford telefon holder
Kill Switch
Progrips håndtag
Yasuni olie skrue
Yasuni vibrations dæmpere
Stage 8 benzindæksel
Tunr forbremse
Gennemsigtig kølerslanger
Blå terning ventil hætter
Led bar med kontakt
TNT tæningsdæksel
Ny malet stel og bagsvinger
Maling motip
Nye hvide skjolde
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 770 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.945
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.448
mar 2021
Følger: 15 Følgere: 256 Emner: 87 Svar: 70
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.448
Det var noget andet hvis det var ubrugt eller hvis det sad på og havde kørt 500-1000 km så man ved det virker og bliver ved at virke.
Tundelene koster ikke meget mere end originale dele.
Hvis det var originale dele der sad halvt samlet, ikke var nye længere og heller ikke var køreklar, så ville den være ca 10'000 værd.
Du kan være heldig at finde en der leder efter præcis det setup, men ellers kræver det grundig dokumentation af alting er iorden og er pengene værd før den kan indbringe over 12k når den er halvt samlet, delene ikke er nye mere og stellet er lakeret verdens mindst holdbare farve
Det er jo nogen fine nok stumper, men der er ikke ret mange der vil have den maskine som den er, præcis som den er.
Ellers fine nok stumper, tror det er langt nemmere og mere indbringende at sælge de dyreste tundele løst, og så sælge knullerten med et eller andet billigt sport setup på. Eller uden setup
Hvis du får den færdig og kører 4-500km på den og så sætter den til salg så er det nemmere at få 16-20+ for den
mar 2021
Følger: 15 Følgere: 256 Emner: 87 Svar: 70
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Gør den 100% original og sælg alt i låse dele.
Hvis folk vil have noget i den stil, så køber de en gammel 85 ccm crossser.
Du er tydeligvis gået kold i dit eget ekstremt dyre projekt, så du må forvente et kæmpe tab.
mar 2021
Følger: 15 Følgere: 256 Emner: 87 Svar: 70
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.448
En knallert kan stortset det samme, yder nemt 20-25hk og stel og affjedring er tit på niveau med en 20-30 år ældre retro cross.
Er ellers enig i der blir brugt mere end rigelig penge på knallerter der i snit ejes 1½ år og køres måske 3000km pr 15000kr folk smider i dem
Men for nogen er det meningsfyldt nok og ikke så ringe en investering igen
apr 2017
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 724
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.448
Mere end en tilsvarende i original stand.
Det er undtagelsen der bekræfter reglen. Men aldrig sige aldrig enkelte mennesker formår at bygge maskiner de fleste kun kan drømme eller købe sig til.
Men ja som regel er tuning = penge man ikke får at se igen.
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 770 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.945
PRIS TJEK !!!