{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

PRIS TJEK !!! {{forumTopicSubject}}

PRIS TJEK !!!

Den er ikke lavet færdig endnu. Så stadig lidt af et projekt men søger pris tjek som den står nu
Alle delene er nye
Aprilia sx 50 e4 2018
Den er købt fra ny af for 1 år siden
Med Tydeligt stelnummer og
Registreringsattest
Har alle papirerne på den

OPSÆTNING
Malossi MHR TEAM 80cc
Malossi MHR TEAM II tænding
Malossi MHR studs ø28mm
Malossi membran VL17
Malossi cdi boks
Malossi tændspole
MXS GP90 udstødning
Stage 6 SKF lejer
Stage 6 indsugningsspacer 10mm
Polini 28mm kaburator dyse 155
Polini Big evolution filter
MVT Racing krumtap
NGK racing tændrør
Doble køler fra en Kawasaki 125cc
6 gear
15/46 gearing
Køre 130+

GEJL
Stage 6 styr
Voca Raiser kit
Voca olie dæksen
Voca temperaturmåler
Doppler koblingskabel
Oxford telefon holder
Kill Switch
Progrips håndtag
Yasuni olie skrue
Yasuni vibrations dæmpere
Stage 8 benzindæksel
Tunr forbremse
Gennemsigtig kølerslanger
Blå terning ventil hætter
Led bar med kontakt
TNT tæningsdæksel
Ny malet stel og bagsvinger
Maling motip
Nye hvide skjolde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PRIS TJEK !!!
  • #1   20. jan 2022 2 rammer harboe sodavand

  • #2   20. jan 2022 8-16 afhængig af standen på tingene irl... smiley

  • #3   20. jan 2022 Alle tingene er nye og har kun kørt 30km undtagen cylinderen er har kørt 200km med 60kmt

  • #4   20. jan 2022 Hvis det har kørt 30 km er det hverken nyt eller køreklart.
    Det var noget andet hvis det var ubrugt eller hvis det sad på og havde kørt 500-1000 km så man ved det virker og bliver ved at virke.

    Tundelene koster ikke meget mere end originale dele.
    Hvis det var originale dele der sad halvt samlet, ikke var nye længere og heller ikke var køreklar, så ville den være ca 10'000 værd.

    Du kan være heldig at finde en der leder efter præcis det setup, men ellers kræver det grundig dokumentation af alting er iorden og er pengene værd før den kan indbringe over 12k når den er halvt samlet, delene ikke er nye mere og stellet er lakeret verdens mindst holdbare farve smiley smiley
    Det er jo nogen fine nok stumper, men der er ikke ret mange der vil have den maskine som den er, præcis som den er.

    Ellers fine nok stumper, tror det er langt nemmere og mere indbringende at sælge de dyreste tundele løst, og så sælge knullerten med et eller andet billigt sport setup på. Eller uden setup

    Hvis du får den færdig og kører 4-500km på den og så sætter den til salg så er det nemmere at få 16-20+ for den


  • #5   20. jan 2022 Det er hellere ikke meningen er den skal sælges. Ville også bare have et pris tjek på hvad folk syndes den er værd indtil videre. Den hvide farve var også bare så den ikke lignede lort, fordi den gamle farve var grå malet over med sort og den sorte farve skallede af . Skal bare lige have sparet op så stellet, bagsvingeren og fælgene kan blive pulverlakeret

  • #6   21. jan 2022 Du spilder dine penge.
    Gør den 100% original og sælg alt i låse dele.

    Hvis folk vil have noget i den stil, så køber de en gammel 85 ccm crossser.

    Du er tydeligvis gået kold i dit eget ekstremt dyre projekt, så du må forvente et kæmpe tab.


  • #8   21. jan 2022 Den skal aldrig sælges haha. Nu har jeg i forvejen brugt alt for mange penge på den. Så jeg syndes også det ville være synd ikke og lave den færdig

  • #9   21. jan 2022 Ma ka jo køre knallert næsten konsekvensløst, i modsætning til en mc der koster en del mere i bøder og får ens bil kørekoer udsat.

    En knallert kan stortset det samme, yder nemt 20-25hk og stel og affjedring er tit på niveau med en 20-30 år ældre retro cross.

    Er ellers enig i der blir brugt mere end rigelig penge på knallerter der i snit ejes 1½ år og køres måske 3000km pr 15000kr folk smider i dem smiley

    Men for nogen er det meningsfyldt nok og ikke så ringe en investering igen


  • #10   21. jan 2022 Den er mindre værd en hvis den stod helt original og lovlig. Alt tuning og ombygning trækker prisen ned.

  • #11   21. jan 2022 En sjælden gang imellem kan en custom maskine godt være penge værd.
    Mere end en tilsvarende i original stand.
    Det er undtagelsen der bekræfter reglen. Men aldrig sige aldrig smiley enkelte mennesker formår at bygge maskiner de fleste kun kan drømme eller købe sig til.
    Men ja som regel er tuning = penge man ikke får at se igen.


  • #12   21. jan 2022 Dsv så er det jo sådan. Er maskinen vold tunet, så kunne jeg godt finde på at bruge en ekstra 2-3k mere

Kommentér på:
PRIS TJEK !!!

Annonce