Stavad ::Team Jyden:: S
Tilmeldt:
12. okt 2004 Følger: 60 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 39
Tilmeldt:
12. okt 2004 Følger: 60 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 39
Start problemer hot 50 {{forumTopicSubject}}
Har en hot som er købt defekt
Har fejl søgt på den og opdagede tændrøret var totalt ud tøret, jeg skiftede derfor karburator men tændrør er stadig tørt, så har prøvet og sprøjte en masse bremsernes ind gennem topstykket og sat nyt tændrør men den vil ikke engang slå bare en lille prut (der er fin gnist på tændrøret)
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.136
Det har jeg aldrig nogensinde hørt nogle sige før.
Jeg har aldrig i mit liv stødt på en defekt karburator, udover hvis den var blevet "voldet" af en idiot.
Hvis vi ser bort fra flydere der kan blive utætte.
En karburator er bygget til at holde evigt.
Når du siger fin gnist, hvilken farve er den så?
Er farven orange eller er den blå/hvid?
Har du målt kompressionen på den, med rigtigt måleværktøj?
Du kan få en tester til 169 kr i Biltema.
Har du haft taget membranen ud og set efter om der kommer lys igennem den?
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 39
Jeg har haft membranen oppe og der kommer ikke lys gennem og den trutter når man puster blidt i den, har sat nye pakninger i under og over menbranen..
Nej har ikke testet komtrationen i den men det lyder da som en ide
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.136
I stedet for at skifte karburatoren, så kunne du teste vakumhanen og du kunne teste svømmer ventilen, samt tjekke for gennemgang i chokerdyse, tomgangsdyse og hoveddyse.
Og du kan gå vakumslangen efter for revner og andre skader, som kan forhindre at den virker.
Det kan du sådan set starte med at teste nu.
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 60 Scootere: 11 Emner: 3 Svar: 1.246
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 39
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 39
Haha ja lige præcis det er selv os tjekker
Start problemer hot 50