{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 mærkelig lyd
  • #1   11. feb 2023 Uha den lyder ikke så godt. Kan dog ikke pege på hvad det er præcist. Det lyder næsten som en meget død nåleleje. Jeg ville lige åbne op til cyllinderen og kigge om alt er i orden.

Det jo selvfølig kun hvis lyden kommer fra motoren.

• #2   11. feb 2023 Nålelejet skulle være helt nyt samt stempel. Cylinder og topstykke er ældre. Syntes mere lyden egentlig kommer bagfra bag koblingen.

• #3   11. feb 2023 Det kunne godt være at der er noget samlet forkert ved koblingen. Eller noget som er gået i stykker.

Ud fra videoen troede jeg at lyden kom fra cyllinderen

• #4   11. feb 2023 Jeg pillede bare den gamle af og smed en ny i . Kan jeg ikke kun samle det på en måde? Mener mere om det kan være inde ved gearingen hvis ham der havde den før har kørt uden gear olie for den var knas tør for olie der

• #5   11. feb 2023 Har den her i https://speedline.dk/kilerem-dayco-s-rms-163751120

profilbillede
  • #6   11. feb 2023 Det svært og sige om gearingen fejler noget. Hvis du skruer olie proppen af og kigger ned til gearingen kan du se en af tandhjulne. Så kan du se om den klarer det fint.

Var det ikke dig der også fik skåret fjederstyret kortere? Eller var det et andet en?

• #7   11. feb 2023 Det var ikke mig. Så ned til gearingen og så fint ud. Er en noob til motor haha men tænkte der nok var et leje der inde ved bare ikke hvordan et dårligt et lyder. Men er den rem jeg har i fin nok så er den originale rem ikke 750m

• #8   11. feb 2023 Hvis lejer fejler noget, så bliver lyden være jo flere omdrejninger motor tager. Ellers kan det blive være ved højere hastighed afhængig af hvilke leje man snakker om. Du må lige finde ud af hvornlyden kommer fra præcist.

Remmen er ok. Den du har er stadig en smule for lang, men det er ikke grunden til den lyd

• #9   11. feb 2023 Ja jeg leder videre imorgen. Den siger det kun op til måske 20 kmt så stopper det og er slemmeste i tomgang som du hørte. Lyder som noget løst et sted. I tomgang kan man også finde et punkt på gassen lige inden den tager fat hvor den heller ikke siger det smiley er på spanden hvis det krumtap så ryger den i havnen haha

• #10   11. feb 2023 Oh nej. Min hot sagde også nogle lyde ved de punkter du nævner. Den var så blevet skæv ved plejstangen. Men hvis lyder kommer fra omkring baghjulet, så er det vidst ikke det

• #11   11. feb 2023 Er plejstsngen den der går igennem stempel? Den burde være ny tænker jeg da der lige var blevet sat nyt stempel i da jeg fik den. Lytter lige efter igen imorgen og linker en bedre video. Skal man skifte hele krumtap for at skifte plejlstang så?

• #12   11. feb 2023 Plejstangen er den stang hvor du sætter stemplet fast. Den kan du ikke bare skifte. Det hedder normalt ny krumtap

• #13   11. feb 2023 Ok tak. Håber dog ikke det kommer så langt at det har noget med det at gøre smiley

• #14   11. feb 2023 Det er svært og vurdere som sagt. Men hvis lyden kommer ind fra cyllinderen så kan det næsten kun være det

• #15   11. feb 2023 Ja så det bare om jeg kan finde ud af det smiley

• #16   20. feb 2023 Lille opdatering, får en svinghjulsaftrækker imorgen med posten så tjekker jeg om alt er som det skal være der inde, der er nemlig heller ikke strøm på min scooter så har også bestilt en ny spændingsregulator. må tage tingene lidt af gangen smiley

• #17   12. maj 2023 Hej vlad igen. har lige et spørgsmål som måske er dumt haha, men skal der være en elstartor motor på en scooter før man kan starte med kickstarter?
    har sat en 11k udstødning på min hot 50 og en 70 cc polini cylle har std karbu på, men får en en 21 mm polini karbu imorgen
    der er gnist og kompression

• #18   12. maj 2023 Har svaret på din emne

Kommentér på:
Hot 50 mærkelig lyd

Annonce