194 visninger
|
Oprettet:
Problem {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Siden den kolde vinter startede har jeg hele tiden samme problem med at min olie diode lyser rødt (selvom den er helt fyldt) begge blinklys blinker mega hurtigt når (lige før de blinker 300% hurtigere end de burde) og min horn startede med virke meget dårligt. Har selvfølgelig noget at gøre med elektricitet, nogen der ved hvad det første der burde checkes ?
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.354
Tjækket batteriet om den er 100% fit for fight . Hvis den er ok
Så ville jeg tjække om din PGO Lader som den skal når den er startet.
Så ville jeg fjerne skjolde og kikke ledningsnettet rigtig godt igennem speceilt de steder hvor den er tapet fra fabrikken af , men før du gør alt dette. Med skjoldet , så lige tjæk hvordan dit stel er nede ved batteriet ,
Hvis det viser sig dit batteri er defekt . Så jeg næsten sikker på probelmet er klaret når det er du sætter nyt batteri på husk hvis dit batterie er under 11 volt når du måler så skal du have nyt batteri på , og mål ikke batteriet når dit pgo er startet op .. Den skal først være opstartet når du måler om den lader rigtig
jan 2024
Følgere: 73 Emner: 15 Svar: 70
jul 2011
Hvis du tager Batteriet af og starter din scooter op lyser dine dioder så stadigvæk , fordi jeg ved olie indikatoren den ville nemlig stadig kunne sige til ved at lyse når olien er ved at være tømt uden at batteriet er monteret …. Den lyser bare efter motorens RPM hvis man kan sige det sådan da
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.682
jan 2024
Følgere: 73 Emner: 15 Svar: 70
jul 2011
Problem