429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Jakub J
Jakub J
Følgere: 75 Emner: 18 Svar: 79

Røg fra spændingsregulator pgo Røg fra spændingsregulator pgo

Hejsa.

Kort sagt, havde jeg problemer med mit elektricitet i pgo hvor sikring gik efter jeg brugte højre blinklys.

Fandt ud af at ledningerne som går til begge blinkelys var ikke tapet ordentligt, så det kunne være problemet, så da de blev tør har jeg tapet dem igen, men efter ca. 3 dage gik sikring igen

Engang imellem har jeg en mærkelig lyd fra speedometer område, som om noget EL løber rundt og siger "zzzzzz" men stopper når jeg giver gas.
Horn, el-start, blinklys virker ikke, olie lyser rødt hele tiden og benzin pil virker ikke (men benzin pil starter med at virke når jeg holder forbremse inde smiley )

Jeg kom et nyt sikring i idag og startede med El-start. Alt startede med at virke igen, men efter 2 forsøg kom der røg fra område vist på billedet som nok er "spændingsregulator" og sikring gik igen, hvor lortet igen ikke virker.

Knallertmekaniker i KBH duer ikke til noget, så vil prøve selv at finde fejl. Men hvad skal jeg starte med step by step, siden el på en knallert er ikke min stærke side ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røg fra spændingsregulator pgo
Kommentér på:
Røg fra spændingsregulator pgo

Annonce