{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Væltede.. :( {{forumTopicSubject}}

Dette er et typisk tude topic fordi jeg virkelig bare sys alt det bare går i lort for mig.. :S Virkelig

Det hele startede for en lille uge siden da jeg var ude at gå med en ven og faldt og brækkede min hånd, (åbenbrud) inde på sygehuset fik jeg at vide jeg havde 2 fine brud på min hånd som ville gro sammen uden problemer, da jeg så var til tjek igår fandt de så lige ud af ikke nokmed at den vra brækket 2 steder nej nej efter en TC scaning fandt de ud af en a mine knogler var letter sagt knust.. smiley Jubii.. Passer total dårlig da jeg skal til og flytte om en uge..

Og da jeg så skulle ud og have den sidste tur på tøsen ((min tkr) inden den skulle i vinter hi så jeg kunne lave lidt om på min opsætning,) kom jeg kørende med små 20 km og brugte stille og rolig min forbremse (højer da det er min venstra jeg har brækket) gled mit forhjul og jeg væltede, skaden var at min Nardo potte som kun havde kørt små 400 km kun i solskind blev risset og mine skjolde fik sig en tur. Og mig selv måtte slippe med en hudafskrabing op af hele min HØJER arm og en flænset HØJER hånd.. Så jeg føler mig PT meget handikappet:( smiley

(alt dette er skrevet med højer ringefinger da det er den eneste der virker. Stave fejl er derfor gratis)

En hilsen til alle jer på SG som har begge hænder hele. Pas på jer selv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væltede.. :(
Kommentér på:
Væltede.. :(

Annonce