til jer udlændinge som brokker jer ! {{forumTopicSubject}}
Y... du så hård var? du sir du kan li os ? ok han har et KKK billed ? men du har et af en lille unge med en krigshjelm.. du er ik en skid bedre.. du vil jo os gøre "oprør" med det billede.. ? han gør os med KKK i er ligegode? Men hvorfor fuck er det i altid skal blande vores mødre ind i det ? når i sir det og vi flibber ud sir i at i bare sagde det i sjow.. det kunne du finde på og sige til mig... hvis jeg sir du knepper din mor flejner du jo fuldstændig af.. hvorfor kan du ik bare "snakke" om ham end at du blander ens familie ind i det.. ! for alt i verden vil jeg beskytte min familie om det så koster liv jeg er lige glad.. det er det lammeste man kan gøre som i har taget med jer.. danmark er et land som er racister.. jeg har ik noget i mod jer men den bemærkning med "knep din mor" den flejner jeg over.. det viser bare men er en lille svans som snakker uden om... Håber du/i forstod noget af det jeg skrev
Ville li frem med min mening.. hva er jeres? (Det var noget jeg skrev i en anden tråd! Læs og ta ved lære..)
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 51 Svar: 130
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 51 Svar: 130
jul 2004
Følger: 51 Følgere: 51 Scootere: 1 Emner: 224 Svar: 1.263
der er kun en vej for dem og dte er ud, hader jer man.,.
opfør jer ordentlig, tjen jeres egen epnge og fuck ud af danskernes land
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 60 Svar: 1.284
De er ikke lige så udviklet som os. Så de bliver nødt til at snakke udenom. med f.eks. Knepper din mor osv.
Grunden til de er SORTE er fordi de ikke er ligeså langt udviklet som os. Vi stammer jo fra aberne. og de stadig sorte...
jul 2004
Følger: 51 Følgere: 51 Scootere: 1 Emner: 224 Svar: 1.263
jeg var i by i søndervig i sommerferien, og der var der kæmpe slagsmål med perkere og danskere, en perker der starter det hele..
hva fanden laver i man?
det er jo ik fedt, i kan smutte til perkerstan og holde jeres grimme fester..
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 60 Svar: 1.284
til jer udlændinge som brokker jer !