{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

til jer udlændinge som brokker jer ! {{forumTopicSubject}}

Y... du så hård var? du sir du kan li os ? ok han har et KKK billed ? men du har et af en lille unge med en krigshjelm.. du er ik en skid bedre.. du vil jo os gøre "oprør" med det billede.. ? han gør os med KKK i er ligegode? Men hvorfor fuck er det i altid skal blande vores mødre ind i det ? når i sir det og vi flibber ud sir i at i bare sagde det i sjow.. det kunne du finde på og sige til mig... hvis jeg sir du knepper din mor flejner du jo fuldstændig af.. hvorfor kan du ik bare "snakke" om ham end at du blander ens familie ind i det.. ! for alt i verden vil jeg beskytte min familie om det så koster liv jeg er lige glad.. det er det lammeste man kan gøre som i har taget med jer.. danmark er et land som er racister.. jeg har ik noget i mod jer men den bemærkning med "knep din mor" den flejner jeg over.. det viser bare men er en lille svans som snakker uden om... Håber du/i forstod noget af det jeg skrev smiley

Ville li frem med min mening.. hva er jeres? (Det var noget jeg skrev i en anden tråd! Læs og ta ved lære..)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til jer udlændinge som brokker jer !
Kommentér på:
til jer udlændinge som brokker jer !

Annonce