Ny scooter på få måneder {{forumTopicSubject}}
Jeg vil ikke bruge så lang tid på at forklare det her. Og jeg har ikke tænkt mig at besvare alverdens skeptiske spørgsmål osv. Det er lovligt med denne form for reklame.
Jeg startede i år med at investere 78kr i et autosurf program på nettet. Jeg reklamerede for det og fik en masse referrals.
Fra d.11 til d.23 november tjente jeg i alt 113.94$, det svarer til 740.61 dkkr.
Ikke så meget vel?
Men jo mere du investere jo mere tjener du.. på de sidste 24 dage har jeg haft en fortjeneste på ca. 4000 kr.
Og det alene kun penge jeg tjente på at referere andre personer.
Og min indkomst stiger stadig lige så stille og roligt.
Men hvad er det man ska lave?
Du skal oprette en bruger på en bestemt hjemmeside, hver dag skal du sætte din computer til automatisk at surfe et par sider.. Det er sådan set det. Det tager 5 minutter om dagen. Det er det der kaldes Autosurf, eller AS programmer.. grunden til du måske ikke har hørt om det før er det ikke er så udbredt i DK, endnu, da mange danskere er snæversynet og skeptiske, og tror ikke der findes andre måder at tjene penge på end et 8-16 job.
På den side jeg vil anbefale jer, for man 12 % i renter pr. dag af det beløb man sætter ind. Og dermed 46% pr 12 dag. Hvis du indsætter 1000 kr. er det så 460 kr. du har tjent på 12 dage..!
I USA tjener 10% af befolkningen så mange penge på AS, at de kunne leve af det.. der er det meget udbredt.
Til dem der tror dette er pyramidespil, så tro om igen, dette er Internet investeringer, og er 100% lovligt, godkendt i danmark, ligesom i alle andre lande… dette virker, jeg har selv fået udbetalinger, og viser gerne screenshots, af udbetalinger, og billeder osv.. med mit konto nr. censureret selvfølgelig..
Hvis dette fanger dig, så sign venligst op under mig på 12dailypro, som er AS siden…
Følg min guide, på min meget uprofessionelle side, som jeg har lavet 5 mins, da det kun er en guide, til jer, som i kan læse…
Alt i alt tager det ca 15. mins, så er du klar til at tjene penge
www.baun.gratissider.dk
Min hjemmeside er utrolig dårlig design, og den er lavet på 5 minutter, det er ene og alene af den grund at det kun er en vejledende side, og det er ikke meningen den skal være super flot.
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 108 Svar: 1.080
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 972
feb 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 4.594
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 5 Emner: 19 Svar: 126
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 108 Svar: 1.080
window.open('(link fjernet) location=0, status=0, menubar=0, scrollbars=1, resizable=0, width=400, height=300');
// --></SCRIPT>
sep 2004
Følger: 43 Følgere: 42 Scootere: 12 Emner: 272 Svar: 2.724
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 34
Og ja jeg fået noget der hedder refferal commision, så når nogen opretter under mig, får jeg nogle %
Det er da dumt at gå ind på stormpay uden at være under mig, det får man ikke noget ekstra ud af..!
Tro det eller ej, flere og flere opretter og der er allerede tre her på siden der har læst det og kontaktet mig, og vil joine under mig... til dem der går glip af det. synd for jer, for det virker, og er hverken scam eller noget.. som sagt kan god vise at jeg har fået betaling fra dem..!
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 34
Du ved ikk noget om det birk...!
nov 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 12 Emner: 42 Svar: 617
Folk opretter sig under dig, osv. så tjener du mere og mere på alle dem der tilmelder sig....
Penge ud af vinduet
Ny scooter på få måneder