{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Seriøse brugere, krav til SG? {{forumTopicSubject}}

Som mange af jer jo ved, er jeg én af dem der har fået rigtig meget for meget af den måde siden her kører på. Brugere i hobetal skider på alt hvad der hedder regler, god opførsel i et forum mv, og oprettelserne kører det af h til med.

Ja, jeg ved jo godt at jeg bare ku pisse af, men er det rimeligt?? Skal os der ikke kan leve med regelbruddene (læs: Respektløs opførsel overfor andre brugere. Det er jo det det i virkeligheden er), vige pladsen for de der opfører sig om det passer dem??

NEJ!

Det denne tråd handler om, er ikke så meget disse brugere. Dumme unger der tror de kan tillade sig alt, interesserer mig som sådan ikke. Nej det er meget værre. Jeg har utallige gange skrevet til en hjælpeadmins ang. regelbrud, jeg har -mens man kunne det- dobbelt så mange gange skreve til selve ledelsen og bla. kommenteret ha'ernes inaktivitet, og INTET sker!!

På mig virker det som om SG rent faktisk ønsker at siden skal være så fucked up som den er blevet. Hvis de ikke gjorde, forstår jeg ihvertfald ikke at de tolerer den larmende inaktivitet vi ser fra Ha'ernes side. Jeg véd at mange af os der render rundt i forum'et og kommer med rettelser til folks opførsel har søgt når der har manglet admins, men ingen af os -der i forvejen har bevist at vi kan og vil- er kommet i betragtning på noget tidspunkt. What's up with that?

Min ide med tråden, er at gøre SG opmærksom på at vi er nogle der er RØVTRÆTTE af det her, og at vi forventer at se noget handling snart. Alternativt kan man jo altid overveje at melde siden for alle de ulovligheder der også uforstyrret sker her. Fildeling, udveksling af dba info osv osv. Ikke at jeg i princippet har det store imod at i gør det, men det er imod reglerne herinde, og det er møgulovligt. Ved ikk om SG tænker på det, men de kan rent faktisk komme gevaldigt i fedtefadet for at lade den slags ske..og det GØR de jo!

Nå men, det var bare en ide jeg personligt har. Min forespørgsl går på:

Hvor mange vil gerne se at SG's ledelse mv ta'r sig sammen og retter lidt op på tingene herinde? Smid en melding, da man åbentbart ikk kan råbe dem op ene mand.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøse brugere, krav til SG?
  • #1   27. jun 2006 for fanden.. der er ingen, der gider læse det.

• #2   27. jun 2006 Her smiley

• #3   27. jun 2006 Ja, hvis de så finder nogle der laver noget denne gang;-)

• #4   27. jun 2006 Det jo også derfor der er så mange der er flyttet til MG..
    Det her stinker jo smiley

• #5   27. jun 2006 du kunne jo selv søge ind som HA så smiley

• #6   27. jun 2006 vi skulle have nogle Admin's der går lig så meget op i det som dig Jonnny k

• #7   27. jun 2006 Madsk G: Ooh yes!:)

Holm: Altid rart at læse det hele inden man kommenterer;-)

• #8   27. jun 2006 man ku lave forum på sg mere seriøst, ved at den der stiller spørgsmål, giver et x antal point til den som kommer med det bedste svar.. når man så fx. får 100 point ka man selv stille spørgsmål osv.. altså jo flere ponit man får, desto mere kan man..

• #9   27. jun 2006 Kanon skrevet Johny K!
    Jeg holder med dig, de burde tage sig sammen , og folk i det hele taget burde tage sig sammen.. Tidligere i dag blev der stemt en FZ 50'er ind med kun 1 billede? Folk bruger mere og mere forummet til at sælge ting i stedet for markedet!

• #10   27. jun 2006 johnny K: jeg kan godt følge dig. du har helt ret!

• #11   27. jun 2006 AP: Ja og det sindssyge er, at jeg gider det jo ikk.. Bli'r bare mere og mere gal i skralden over at der intet sker:s

• #12   27. jun 2006 110% Enig Johnny K

• #13   27. jun 2006 Hmm.. Er lidt forbløffet over ikk at være blevet haglet ned med flaming endnu, men det kommer vel.. Er jo ikk Sg for ingenting:p

Tak for støtten til ideen gutter:-)

• #14   27. jun 2006 johnny K syntes du skulle søge ind som hjælpe admin eller admin for du er virkelig en god person herinde! du respektere reglerne helt ud. og siger til dem der ikke gør. du er en meget betydningsfuld person for sg mener jeg! smiley

• #15   27. jun 2006 Ind med Johnny og ud med de andre ;P

• #16   27. jun 2006 johnny k. det er fordi dem der ikke respektere regler og sådan gider ikke læse det

• #17   27. jun 2006 Sys det en fin ide! godt der er folk som Johnny K her på SG! det fedt!

• #18   27. jun 2006 Nikolaj S: Sådan har jeg sgu ikk fået den før, men mange tak for roserne! Rart med forandringen du ved;-)

Jeg HAR skam søgt de sidste to gange de har manglet, og det samme har en del af de andre der gør det samme som jeg. Vi får bare ikk jobsne..

• #19   27. jun 2006 I forbløffer mig sgu.. Men mange tak for endnu flere roser:)

Ikk for på nogen måde at rose mig selv, så har BJ en ide der. Jeg laver vel 10-20gange så meget i forum hver dag, som samtlige ha'ere til sammen. Ikk så meget mig der er god, som det er dem der er for dårlige.

• #20   27. jun 2006 Du har vel delvist ret ;). men det er jo lidt svært at tie stille hvis en spade siger noget lort til en ik ?..

• #21   27. jun 2006 Ja, problemet ligger i at hverve nogle hjælpeadmins der kan skære igennem og samtidig være retfærdige.

Jeg ved ikke hvor mange "værktøjer" de har til rådighed herinde, men på MG kan vi udføre jobbet som vi selv syntes det skal gøres.

Selv har jeg god erfaring med en enkelt af HA`erne; han kigger på de ting jeg henvender mig med og tager affære hvis han mener det strider mere mod reglerne end godt er.

Noget andet er at der bør kigges på regelsættet - det er ganske rigtigt ikke til at hitte ud af, fordi det er for omstændigt udformet.
    På MG består samme sæt regler af 11 linier og nogle tillægsregler for salgssektionerne - det kan ALLE finde ud af.
    Og hvis det kniber med forståelsen advarer vi først og sletter i gentagelsestilfælde.

SG kunne godt blive et rart sted at opholde sig, hvis der blev sat nogle fornuftige folk til den daglige administration.

• #22   27. jun 2006 BJ: Det fungerer jo for faen i alle andre ungdomsforum'er jeg har hørt om. Det eneste der skal til, er at reglerne bliver håndhævet konsekvent. Folk vil jo gerne være her ikk?:)

Christian K: Man skal jo nok lige huske at tjekke hvem der har ret inden ikk?;o)

• #23   27. jun 2006 her.. jeg sys SG skal stramme ballarne lidt..

• #24   27. jun 2006 hehe jo. men hvis han starter osv.. fordi jeg ik har sindsygt meget forstand på tingende, altså så kan man ik bare vend ryggen til :s

• #25   27. jun 2006 Johnny K, jeg tager hatten a for dig, jeg var bange for a børnehave temaet som vi nærmer os var ved a tage over, jeg er helt frisk på din ide.
    Jeg er også pisse træt a a folk ikk fatter a indlæg er nok, og a man bliver svinet til lige så snart man tør plante lidt tvivl og prøve a starte en debat, der er for få mennesker her der er klar på a ta det seriøst, og så syns jeg generalt også som du skriver a hjælpe admins ikk hjælper en skid ! al respekt her fra til Johnny K

• #26   27. jun 2006 Ja det fungere. og vil uden tvivl kåre Sg til det Dårligste forum når det handler om at overholde reglerne. men vil på sin vis også sige at regl sættet kunne laves meget kortere end det allerede er smiley

• #27   27. jun 2006 Leif: Rart at høre fra en der kender til den anden side, selvom det er fra et lidt andet forum (dog under samme hat:-).

Jeg har heller ikk styr på hvad de kan/ikke kan, men jeg ved at det vist kun er to af dem der kan smide folk ud, mener (men er ikk sikker) at de alle kan fryse, og alle kan ihvertfald slette tråde der ikk duer. De gør det jo bare ikk.

Vil godt give dig ret i at det kan tage lidt tid at finde rundt i alle reglerne herinde, men 11 linier?? Jeg er imponeret!:-)

Jeg er oz overbevist om her kunne blive rart, men det kræver handling, og den ser vi ikke.. Har ikk set den i den tid jeg har været herinde faktisk:S

Tak for dit input.

• #28   27. jun 2006 Holder 100 % med dig Johnny :b

SG skal på ''ret kurs'' igen !

• #29   27. jun 2006 Kristian T:
    Du har fat i noget der.
    Men brugerne kan ikke selv finde ud af at håndhævde reglerne - det kan konstateres i stort set alle fora og alle topic.

Det eneste der ville ske ved en opstramning er at SG ville blive en fungerende pendant til MG, PTL osv.
    Klientellet her er tydeligvis yngre og søger strammere linier.
    Hvad de ikke får her.

• #30   27. jun 2006 Jamen det er jo skuffende a se a der er mere seriøsitet hos RC galleri, og brugerne der inde er faktsik også nogen gang yngre end dem her inde

• #31   27. jun 2006 Kristian T: Rytende!! Som om de har bevist at de kan det?? Hvad dælen har man SÅ admins til?? Pynt?*gg* Spændende at se om jeg så oz ryger på det her.. Så ved i da ihvertfald hvorfor;)

Christian K: netop derfor har vi brug for gode admins. Der vil altid være nogle der ikk har sat sig ind i reglerne, og de skal jo så bare ha af vide hvordan tingene hænger sammen, af en de véd er en myndighedsperson.

Henrik: Netop! Tak for support:)

• #32   27. jun 2006 Johnny, kan ikk sige andet end jeg er enig med dig.
    Det er mega træls når nogle ødelægger det for andre, især en selv. smiley
    Men tror ikke de bliver muligt og fjerne alt dårlig opførsel, regelbrud osv. osv...
    Men kunne det sænkes, altså så der kun var halvt så mange der gjor det, ville jo være en super indsats af ledelsen, som jeg tror bruger en sørens masse tid på alt muligt andet end brurd på reglerne.
    Men ledelsen bør stramme sig lidt an og tage det lidt alvorligt, kunne forestille mig det er svært for dem og styre en hjemmeside der tager imod så mange meddelelser i døgnets 24 timer. det er jo flere tusinde.

Men jeg står 100% inde for din mening, ja jeg er ikk andet end enig.

//Rasmus

• #33   27. jun 2006 Det er jo det Henrik og for den sags skyld BJ: Det har intet med regler at gøre. Kun om manglen på håndhævelsen af regler.

• #34   27. jun 2006 Jamen jeg holder så meget med dig Johnny k

nu ved jeg ikk om du keder hg - hifigalleri, det kører godt, det kører strålende, det er nok en af de bedste gallerier der er tror jeg, der er sku næsten aldrig useriøse inlæg og sådan..

men hvis vi kunne få det til at kører sådan her inde ville det være fedt...

men der er da en grund til at det køre som det gør her inde, og det er fordi sitet er for lille....den er helt forkert stillet op til marked og forum, det er helt hen i vejret...men det er umuligt at lave om på da der aldrig er en admin

• #35   27. jun 2006 Johnny K:
    Jeg var som dig da jeg i sin tid "fandt" MG; henvendte mig med ting der stak mig i øjnene og ting jeg vidste var ulovlige.

Her er jeg "rolig" - springer bare det over jeg finder usmageligt og kigger stort set ikke i topic med en overskrift som "???????" eller "HJÆÆÆÆLLLPPP", for det er sjældent jeg gider svare eller læse hvad der skrives i dem.
    Men jo - et par "gamle rotter" med erfaring i admin-arbejdet vil gøre underværker her.

• #36   27. jun 2006 Rasmus N: Du har ret i at der ikk kan være 100 styr på tingene 24-7, da her sgu altis sker noget:-) Det er oz fint nok, men hvis så bare admins lige tog en tur ned over emnerne når de kom på, og ordnede det der sku ordnes, var det jo oz fint. Folk skal bare lære at den går ikk, og at der er en konsekvens:)

• #37   27. jun 2006 Lille rettelse, det jeg mener i starten er at det er træls hvis andre ødelægger ens egen annonce.

Brurd=Brud

gjor=gjorde

• #38   27. jun 2006 jeg er helt med på ideen smiley

• #39   27. jun 2006 JO klart Kristian T, det er med afryse profilen holder ikk 2 sek, enten er du inde eller er du ikk

• #40   27. jun 2006 Kristian T:
    Du skal tro på det gode i mennesker - ikke de onde.

Jeg tror på at det er den fastere hånd der søges.
    Self. kan man ikke nå alle, for deciderede idioter vil der altid være så længe vi sidder bag hver vores skærm - men der skulle være hurtigere response på henvendelser ang. sådanne brugere.

På MG er ordsproget: "Kan du ikke lide lugten i bageriet, så smutter du bare".
    Det virker ret godt.

• #41   27. jun 2006 kan du ikk overholde de simple regler ska man ryge ud

• #42   27. jun 2006 Ingen barnlig krig endnu.. Man forundres mere og mere.. Dagens, nok nærmere ugens, positive SG-oplevelse:-)

Leif: Helt sikkert. Ell hvis bare dem vi havde gad gøre arbejdet, ville det s'mæn oz være fint. Apropos søge andre græsgange: Det her er vel oz en form for forsøg på at kunne blive her. Sker der ikk bedringer, tror jeg sgu snart jeg pisser af.

Martin: Sitet er vel ikk mindre end HG er det? Har været derovre og lure ind i ml, men er ikk ligefrem fast gæst;) BG kører da oz væsentligt bedre, og RG som det nævnes. Det her er det sorte får, børnehaven om i vil:d

• #43   27. jun 2006 Johnny K, hvad med a lave et modspil, et andet site end SG

• #44   27. jun 2006 Kristian T: Jeg er som sådan enig med dig, men Leif har nu en udemærket pointe i at man kan nå langt med en tro på tingene. I bund og grund vil alle jo bare gerne apsse ind, og hvis først de stride opdager at de kan være del af noget positivt, så ender mange af dem oz med at rette sig efter reglerne. Og ellers? Ja der er jo altid døren mærket "exit" såe..;-)

• #45   27. jun 2006 Henrik: Er du så stiv i programmering mv? JEG er ikke!*gg*

Ej men jeg går da på udkig efter andre græsgange hvis der ikk sker noget herinde, og sku de gange involvere en ny side hvor man sku arbejde lidt forat være med (fx netop adminopgaver), ville jeg sgu være frisk:) Vil dog gerne lige gi Sg en fair chance først, pga den er så stor, og det er en rar mængde viden og muligheder at ha;)

• #46   27. jun 2006 jamen der er simpelthan for mange her inde der er useriøse og ikk kan diskutere/argumentere godt nok for det de tror eller mener er rigtigt, der er da ingen der vil kaldes taber eller idiot eller det der er værre bare fordi man følte for a hjælpe en, der så ud som han havde et problem

• #47   27. jun 2006 Johnny K:
    Præsis mine ord.

Advarsel først og derefter sletning. Sådan er det allevegne i samfundet.
    Selv de mest stædige fatter budskabet til sidst. Tror kun vi har 5-7 stykker på MG som ikke bliver lukket ind mere; de VIL simpelthen ikke indordne sig og må så blive udenfor.

• #48   27. jun 2006 Henrik: Det har du fuldstændig ret i, men det kan oz bedres hvis ellers bare SG gider..

Apropos det med at vi selv skal holde orden: Det har jeg oz set én af ha'erne skrive i en tråd, og jeg gik lige i flæsket på ham bagefter. Hvad fanden ligner den holdning??

• #49   27. jun 2006 Leif: Jojo, deciderede idioter vil der jo altid være. Men så må de jo bare ip bannes (kan i egentlig det?), og så er den potte for det meste ude;)

Resten kan man godt omvende, selvom det vil tage lidt tid..

• #50   27. jun 2006 Hehe, nej er jeg dog ikk Johnny, men igen, alle de profiler der ikk bruges skal slettes, alle dem der har alt andet end scooter/knallert skal ud (ved dog ikk om man kalde pocket bike for scooter for scooter/knallert) ! og der skal slåes hårdere ned på alle dem der der sviner til osv. nu tror jeg også a folk på MG og PTL er lidt ældre årgang end her hvor gennemsnits alderen nærmer sig 14 eller sådan noget!

• #51   27. jun 2006 Johnny K:
    Jeg ønsker ikke at starte nye fora. Tror bare på at man kan gøre SG til et bedre forum.
    Ønsker jeg at smutte, så kan jeg da bare gøre det - intet hindre mig andet end jeg læser mange sjove og spændende ting her og svarer ind imellem på ting jeg har kendskab til.

• #52   27. jun 2006 Leif: hvis du vil gøre det til et bedre forum skal du ha alle dem ud der ødelager seriøsiteten

• #53   27. jun 2006 Henrik D:
    Derfor at nogle lidt ældre og mere erfarne er gode som moderatorer og administratorer.
    De ved meget om tingene, kender tonen og klientellet og brugerne har en større respekt for dem.

• #54   27. jun 2006 Jeg er helt enig, men det skal også være nogen der har tiden og lysten til a gøre det

• #55   27. jun 2006 Henrik D:
    Er ikke enig med dig i de "bare" skal ud.
    Seriøsitetet vil komme helt af sig selv, når brugerene oplever at deres indlæg og topic forsvinder og der ligger en reprimande i indbakken fra en fra admin-gruppen.

• #56   27. jun 2006 Jeg er som sagt heller ikk vild med at forlade siden, da jeg synes SG er fedt, liige minus den måde mange opfører sig på. Jeg ved oz bare med mig selv, at jeg på et tidspunkt må overveje om ulemperne overstiger fordelene.

Henrik: Ja, ell ihvertfald vise dem, med frysninger om nødvendigt, at der nu menes buisness.

• #57   27. jun 2006 Henrik D:
    Ja, der er ikke meget hjælp i en som går i skole, laver lektier og måske har et fritidsjob - det er rigtigt.
    Men sådan en som mig der går hjemme og logger på på mange forskellige tider af døgnet er ikke at kimse af.

• #58   27. jun 2006 Johnny: ja, og så skal derheller ikk fryses 10 gangfe før man ryger ud, 3 gang må det være ud eller sådan noget

Leif: nej okay, men de der frysninger har jo vidst a de ikk virker som hensigten var

• #59   27. jun 2006 Nej, lige nu går jeg også sygemeldt, elsker a rode i gennem forum osv, men har ikk tiden mere efter den 15/8.. Men ja, en som dig ville være idealet a hvad en god admin skulleståfor

• #60   27. jun 2006 *skulle stå for

• #61   27. jun 2006 Johnny K:
    Ja, konsekvens og "fast hånd" er vejen frem for et forum med ungt klientel.

• #62   27. jun 2006 Leif: Jeg er oz på på ange skumle tidspunkter, da jeg er igang med at uddanne mig. Det ville være smart, hvad jeg da oz har haft skrevet i mine ansøgninger hver gang, at satse på en bredere dækning, og du og jeg ville åbentbart passe fint ind i den kategori:)

3 gange må vel være et absolut max Henrik, med mindre siden har andre regler for det (dem skal man jo så oz følge hvad end man vil ell ej:p). Hvis en teenager først lugter at lunten er meget lang, så vil det helt sikkert oz blive benyttet;)

• #63   27. jun 2006 Ja nemlig, teenagers er besværlige, men det skal heller ikk blive til en kaffeklub, der skal stadig være tid til a have det sjovt, men så skal det forgå i off topic osv

• #64   27. jun 2006 Drengen der ikk kan få den op: Først lige: Det gør mig sgu ondt:p

Du blander to ting sammen. At ha styr på at reglerne til rimelighed bliver overholdt, er langt fra det samme som at det er kedeligt. Med mindre du mener at spam, forkert placerede tråde og annoncer o.lign. er det eneste sjove der findes altså..

• #65   27. jun 2006 Det med at låse topics er jeg vant til fra de andre forums jeg render rundt i, og det er sgi en god ting at bruge. Folk lærer jo af det. Samme med den ide jeg har set at de i større og større grad bruger erinde: Man informerer ikke folk om hvorfor de fx fryses?!? Ok, surt xtra arbejde til admin ja, men hvordan pokker forventer man så at få folk til at opføre sig bedre??

• #66   27. jun 2006 Kristian T:
    Tak for roserne =)
    Grunden til lukning af topic skrives så bare som en besked direkte i brugerens indbakke i stedet.

Henrik D:
    Nej, der er ikke brug for en kaffeklub, men en vis seriøsitet i de "vigtige" fora er da at foretrække.

• #67   27. jun 2006 Jeg har da lært meget på SG om scootere, der er gode topics a snakke om! alt dette skal vi ha tilbage, for jeg gider ikk til a søge nye græsgange, jeg kan li a være her, kan li a kigge på dejlige scootere, men kan ikk li useriøsitet

• #68   27. jun 2006 Johnny K:
    At skrive sådan en besked er da "lukkerens" fornemmeste pligt - ellers ryger det hele ud i sandet.

Jeg ved godt mange ikke gør det, men sådan en besked viser at admin/mod`en har rygrad og tager sit job alvorligt.

• #69   27. jun 2006 Jeg syns også det kunne være en rar featureafåa vide hvorfor folk mener man skal ha en udstemme

• #70   27. jun 2006 *feature a få a

• #71   27. jun 2006 altså når man er blevet stemt ud, a man så får en begrundelse hvorfor man er blevet det, men ikk a hvem man er blevet det

• #72   27. jun 2006 Leif: Taget direkte fra "kontakt" øverst på siden, som jo nu er ikke-eksisterende. Nu kan man kun gå igennem de ha'ere man evt vil klage over, flot:S

"Jeg vil klage over at jeg er blevet frosset/slettet

Henvendelser vedr. klager over at du er blevet frosset eller slettet besvares ikke. Der er altid en god grund og du bedes læse retningslinierne igennem hvis du er i tvivl om hvorfor."

• #73   27. jun 2006 Hehe, hvor har vi admins overhovedet, det er så fraværende det er jo helt vildt

• #74   27. jun 2006 Ja Henrik.. Tidligere blev jeg glad når jeg så de søggte nye, da jeg var naiv nok til at tro at der så ville ske noget. Dén lektie ER lært, så nu ta'r jeg det noget mere afslappet..

• #75   27. jun 2006 Men hvem skal vi ha til a ændre alt dette hvis vi ikk kan råbe nogen op der har nogen tråde a trække i?

• #76   27. jun 2006 Hvis vi ikke kan det, er der vel kun én ting man kan ændre: Hvor man hænger ud henne. Lad os da ikk håbe det kommer til det.

• #77   27. jun 2006 Johnny K:
    Det er ikke for sent at håbe og ønske.
    Måske en HA`er vil indstille nogle egnede emner til jobbet. Sådan kan vi gøre på MG.

Henrik D:
    Ja, det er jo et meget godt spørgsmål HVEM der skal få seriøsiteten og populariteten til at stige.
    Jeg har da et fromt ønske om at ledelsen kigger med i topic, for sjældent har jeg da set så stor opbakning for en sag som denne.

Personligt forstår jeg godt at der skal tjenes penge på sådan en site, men hvorfor skal SG bruges som de yngste/mest useriøses personlige "legeplads"?

• #78   27. jun 2006 Leif: Jeg talte rent faktisk med en ha'er, der endte med at anbefale mig at søge uopfordret. Det gjorde jeg så, men fik ikk svar.

Kristian T: Ja enten det, ell lade forum svømme i sit eget lort.

Jeg har det jo selv lidt dobbelt med det jeg gør.. Jeg må godt nok høre MEGET lort for at rende rundt og kommentere, og for hvad?? Reelt hjælper jeg jo bare dem der ikk selv gider gøre noget.. Set i det lys er jeg pludselig RET meget til grin ikk sandt?

• #79   27. jun 2006 Kristian: ja det kunne vi, det var en mulighed, tror det ville bære frugt på længere sigt (:

Leif: Jeg tror virkelig vi kommer til a pisse på nogen sukkermad med det her, fordi jeg tror ikk der er nogen der gider a høre kritik når det kommer deres vej

• #80   27. jun 2006 Johnny K:
    Kan godt se dit dilemma; du vil gerne hjælpe med at holde orden, men får en spand gylle hældt over hovedet.

Henrik D:
    Jeg ved ikke om det hjælper at skrive i de "ulovlige" topics, men man kan vel kun få skældud for at gøre det.

Hvis kritik "belønnes" med en sletning, så er min bruger nok ikke-eksisterende indenfor de næste par dage.

• #81   27. jun 2006 HVIS kritik belønnes med straf, så vil i sikkert kunne se min røv ryge helt over til Sverige når de er færdige med mig efter dette*loo*

Jeg bilder mig ind at det rent faktisk hjælper. Da jeg og de andre i sin tid begyndte, var der ikk én der sagde noget til det, Nu sr man oftere at tråde går død pga vi har været nnogle stykker inde over, og antallet af dem der gør det samme, er da steget. Men løsningen trpr jeg heller ikk på det er. Folk er for glade for at skændes, og fjendebilleder -om vi sgu ER- vil jo altid være populære..

• #82   27. jun 2006 Ja okay, hehe, men kan godt forstille mig a nogen bliver irriteret over a man brokker sig, men når ting ikk virker skal der nye kræfterog bedre ideer til, jeg syns virkelig a man burde ta og få råbt så mange op som overhovedet muligt, hvis der er flertal for a det bliver seriøst igen,vil mindretallet også holde op med a være lamme oven i panden

• #84   27. jun 2006 Henrik: Om ikke andet, så får Sg svært ved at ignorere et flertal der vil det anderledes end det er nu. Især set i lyset af, at det vi vil, er det deres regler allerede siger*gg*

PMJ: Jeg var, som flere gange skrevet, og MEGET overrasket over det PMJ:-) Rart at se at der rent faktisk er nogle der gerne vil et ordentligt SG:)

Mine udstemmer sidder oz ret løst efterhånden. Det er jo oz fair nok, da der næppe kan være tvivl om at det går begge veje. Om ikk andet kan man jo bare se på dine frysninger, og min ene udsmidning. Apropos den.. Forunderligt at det ikk er sket igen.. Måske de holder hånden lidt over os derinde på SG? Hvis det er tilfældet er jeg taknemmelig:)

Godt at se du kiggede forbi PMJ:-)

• #85   27. jun 2006 bare ta og kig på de seneste tråde er der jo mere eller mindre total lovløshed og brugen a ord som fuck/idoit/luder/nar osv er lige så naturlige som ja og nej, jeg gruer ved tanken om a vi kan sidde tilbage 10 mand og være magtesløse

• #86   28. jun 2006 Urealistisk er det ikke. Men én lille tilføjelse: Inden det er gået så galt ar jeg gjort hvad jeg kunne for at lave lort i den, og kikser det, så er jeg ude. Orker ikk det her i længden du:s

• #87   28. jun 2006 Kan godt forstå dig Johnny, jeg syns det er beundringsværdigt a du har kæmpet så længe

• #89   28. jun 2006 Jeg kan godt se a useriøsiteten vinder frem når den kan smadre alt hos os der prøver a holde det seriøst, for hver gang der kommer en latterlig kommentar eller en ubegrundet lav stemme minster man modet lidt mere, og så til sidst tænker man bare, arh så lad det dadrukner for satan! Men det er som om a der er kommet lidt flere medlemer i "lad os redde SG.dk" båden, som retter folk i deres tråde i forums! det er nu rart

• #90   28. jun 2006 Men håber virkelig vi er i stand til a lave en "hær" som kan redde SG, for hvis ikk vi holdte a stedet så var vi da smuttet for længest

• #91   28. jun 2006 Johnny k:
    Bliver en af vores kontoer "nedlagt", så er budskabet jo klart fra ledelsens/ejerenes side.
    Personligt gider jeg ikke øffe i topic over de ting der er forkerte og som strider mod reglerne. I hvert fald ikke så længe jeg er alm. bruger (skrev jeg vidst også længere oppe).
    Men hvis der er et regelsæt, så skal det også overholdes. Ellers bør det fjernes og erstattes af en enkelt linie: "ScooterGalleri er et forum med fri adgang. ScooterGalleri påtager sig derfor ingen ansvar for hvad brugerene skriver."

Jeg har selv søgt en enkelt gang om at blive HA. Det er nu længe siden og jeg fik ingen feedback.
    Manglen på svar skyldes enten at der er mange henvendelser, eller også at de selv udvælger.

Jeg tager klart hatten af for at du vedvarende kæmper og konstant gør opmærksom, når der er afvigelser der bryder reglerne.

Henrik D:
    Ja, virker tingene ikke, så bør der kigges på hvorfor og hvordan tingene går skævt.
    Der er mange her der har det som tidsfordriv at se hvor mange topic de kan poste "døde".

Læg forøvrigt mærke til det nuværende antal HA`ere - der er 4 i skrivende stund. 2 er væk fra listen indenfor de sidste 8-10 dage.

PJM / Red SG: Alle bliver vel på et tidspunkt trætte af at se de samme idiotiske svar i de samme idiotiske topic.
    Måske sådan en periode har indfundet sig.

• #92   29. jun 2006 Hov.. Har ikk været herinde siden den dag, da jeg ikk er forvænt med at folk vender tilbage til tråde der er forsvundet fra de første sider.

PMJ: Jeg er jo ganske enig i din drøm. Det værste er, at det jo er hvad reglerne lægger op til, men at der så sjældent sker noget ved dem der overtræder. Har dog haft succes med en henvendelse til en admin ang en der spammede forum med en salgsannonce, og det vækker jo glæde:)

Leif: Takker for support til hvad jeg og andre gør:)

Jeg synes oz vi i stigende grad oplever at folk følger op på ideen, og heldigvis ser man da oftere og oftere folk bitche på fjolserne. Måske der, selvom Sg intet gør, alligevel er lidt håb for siden..

• #93   29. jun 2006 Jeg håber der er håb for den her hjemmeside, for den er satme da hyggelig nok, her igår aftes hjalp jeg en dreng der vcar helt grøn omkring scootere, alle andre svinede ham til og sagde a hvis han ikk vidste noget om det skulle ha nøjes med en sports opsætning, men vi fik det talt igennem og jeg fik ham forklaret det ene og det andet osv! (det skal lige siges a han troede man kunne få team speed som ac cylle (: )
    Det er sådan jeg gerne vil have det bliver, at selvom man er helt ny i gamet skla man ha en fair chance for a lavbe en vild scooter, og få den hjælp fra andre som man gerne vil ha !

Johnny, jeg troede heller ikk a man kunne holde liv i en tråd der ikk er helt så nem a finde mere, hehe, men hvor der er vilje er der vej !

Men problemet med HA'erne er jo a der ikk er nok a dem og det a være hjælpe admin på den her side, føles for mig som mere a en titel og muligheden for a kunne pege fingre og sige "haha, jeg er bedre end dig, giver du mig en lav så fryser jeg dig, taberbørn", og sådan nogen admins har vi ikk brug for, vi mangler ordentlige admins, vi mangler seriøse admins, somgider a gøre noget for a alle behandler alle med respekt

• #94   29. jun 2006 Ja, vi mangler i den grad ordentlige admins. Ell måske ligger problemet i samarbejdet med ledelsen, det ved vi jo ikke..

Har samme oplevelser som dig ind i mellem. Rart at kunne hjælpe en nybegynder, og opleve at tingene lykkes. Især dem der lige gider smide en besked i ens profil når det kører igen. Det bringer sgu glæde:-)

For plat at folk har så travlt med at dunke noobs'ne. Det har vi jo for faen alle været på et tidspunkt..

• #95   29. jun 2006 Ja, og hvis alle vidste alt om det, så ville vi ha et kedeligt scootergalleri.dk

Men tror også a hrundholdningen desværre for tit er den hos folk a "jeg har ret, jeg ved alt og du skal satme ikk fortælle mig hvad jeg skal ændre ved min scooter" og det er også selvom de har oprettet en tråd om a hvad er der galt

• #96   30. jun 2006 Henrik D:
    Ja, vi kan ikke alle vide alt - så var div. scooterfora jo overflødige.
    Hader når de der "bedrevidende" poster lort i en nybegynders topic. Og hader endnu mere når det de foreslår er helt i skoven eller ødelæggende - så kan jeg nu godt se rødt.

Johnny K:
    Næh, sådan fortsættelse af topic er ikke normalt her. Men det er det f.eks. på MG - meget rart, hvis man mødte et spørgsmål og først kom på svaret en dag eller to senere.

Syntes også det er rart når en melder tilbage og fortæller at problemet er løst / fejlen fundet og udbedret.
    Elelr man kan hjæpe til en forståelse for hvordan tingene fungerer og skal hænge sammen. Herligt.

I har nok lagt mærke til at der nu er 6 HA`ere. 2 nye er kommet til =)

Jørgen K:
    Ja du må da være en kendt "ballademager", siden det vil give uro med dig som HA`er.

Tilfredse brugere giver god omtale - det ved alle.
    Så behøver jeg vidst ikke sige mere ...

• #97   30. jun 2006 Jeg syns det er lamt fra ejerens sidea benægte folkmed interessen a blive admins, men det skal jo heller ikk værede forkerte der bliver admin, hvis en forkert får "admin-powers" kan det jo gå frygteligt galt

• #98   30. jun 2006 Henrik D:
    Det er jo netop et tillidshverv at være admin. Og det er ofte set af folk ikke kan styre sig når titlen hænges på dem.

Men 2 nye har nu fået chancen for at give den en skalle - spændende at se om der sker noget smiley

• #99   30. jun 2006 Ja, for malte og julle er ikk mere, nu er ham der chris evo !
    Jeg siger det samme til dem som mine bedste forældre sagde til internet "deten fase,den går over, vi giver det 2 uger" smiley ej okay, håber a de kan vende skuden og sejle den sikkert i land

• #100   30. jun 2006 Heh - det var ikke længe.
    Der mangler lige den syvende, så er tavlen fuld. Læste at de ikke havde fået kontakt til ham endnu, så det bliver ikke en af os smiley

• #101   30. jun 2006 Hehe, nej hvis det blev skulle det da være en overraskelse, nej nærmere et mirakel

• #103   2. jul 2006 Hehe, ja nemlig, det er scooter og knallert galleri

• #104   2. jul 2006 Ja, og så lidt rengøring i salgsforaerne:
    Så en enkelt der havde oprettet den samme sagsannonce 9 gange på 2 dage.
    Mange har den samme annonce 5-6-7 gange - irriterende.

• #105   2. jul 2006 Ja, hvis folk virkeligt mangler den ting så kiggerde nok efter den længe og hårdt

• #106   2. jul 2006 Jeg kigger da gerne hele rækken igennem når jeg skal finde dele, men der er ingen der gider a se på den samme noname 40 mm cylle 10 gange

• #107   3. jul 2006 Sendte en "lille" liste med 15-20 af de mest belastende "repetere" til en HA`er. Måske der sker noget nu.

• #108   3. jul 2006 Hehe, ja det må man da håbe, ellers så må de da sejlei deres egen sø, hvis ikk de vil ha lidt hjælp

• #109   4. jul 2006 Jah, de har hidtil ikke haft den store bevågenhed på salgsfora - det kan man vist ikke påstå.
    Men der kommer måske svar til mig en dag - og måske bliver der endda ryddet op i det.

Med en sletteknap til rådighed ville jeg være nået langt på 2 timer =)

• #110   4. jul 2006 Sådan en vil jeg også ha (:

Men der er ved a komme styr over det, der er mange flere der ikk tolere fejl og latterlige indslag end der var da johnny startede den her tråd, som også har holdt ud i længere tid en gennemsnittet

• #111   6. jul 2006 Ja, det hjælper godt på det lige for tiden.
    Må da gerne være et blivende fænomen.

• #112   6. jul 2006 Jeg fandt også lige en tråd i forum som jeg sendte til chris evo, der var nogen der mente a man var en taber hvis man forsøgte a rydde op på sg og så svinede de en til som sagde a det var forkert indstilling

• #114   7. jul 2006 Ja plat, det er da direkte barnligt

• #115   7. jul 2006 Tænk i gå igennem livet med den holdning til tingene

• #116   8. jul 2006 Jeg fatter simpelthen ikke at i har fortsat tråden her, og nok endnu mindre at jeg ikke har fået besked når i har skrevet, da jeg rent faktisk bad om det:s

Nå men, som de fleste af jer jo har opaget er der begyndt at ske ting og sager, og jeg bilder mig da ind at den samlede indsats fra os ha'ere de seneste dage tegner godt for fremtiden;)

• #117   8. jul 2006 Jo det har jeg lagt mærke til (: Og det er dejligt, men det med tråden er jo også fordi dem der sidder her er nogen der mener a en tråd ikk bare er droppet fordi den er væk fra forsiden

• #118   8. jul 2006 Men jeg har da fået mail hver gang der blev skrevet noget i den her tråd, syns det er mærkeligt a du ikk har

• #119   16. jul 2006 Back from Holiday smiley

Tillykke til dig Johnny K - det var en "sejr" over plathed/dumhed at du kom i HA-grupen.
    Dejligt at se dit navn der.

Du får ikke mail mere, fordi fluebenet fjernes hver gang du efterfølgende skriver i topic.
    Prøv at vinge af, skrive noget tekst og og tryk på "Opret ... ".

• #120   16. jul 2006 Jamen velkommen hjem Leif, og tak for de pæne ord:-)

Jeg har ikk fået luret på fluebenet, efter jeg satte det de første gange. Belært af hvordan det fungerer i salgstråde, troede jeg ikke at det var nødvendigt. Der kan man først slippe af med et en gang sat flueben, ved at gå ind o melde det fra i sin konto.. Nånå, men hva faen..;)

Jeg kan love dig for at vi knokler for at holde skidtet nede. Du fatter simpelthen ikk mængden af sletværdige annoncer, ulovlige tråde osv osv.. I snit ligger vi omkring 250/dag, og på trods af det, tør jeg jo godt vædde på at der smutter nogle ell endda en del.. Men jeg satser på at få det ned efterhånden som folk opdager at den ikke går længere..Vi er jo nogle gode folk på sagen efterhånden, incl. den gode Paddewan aka Red SG som lige er kommet på. Absolut et aktiv for ha'gruppen:-)

• #121   16. jul 2006 Der er også kommet mange flere der skriver i den fejl tråde osv, men der er stadig nogen der ikk fatter det, det er dybt sørgeligt a sådanne mennesker findes!
    Men der er sket meget her på det sidste, der er kommet 4 nye HA'er som tager det seriøst

• #122   16. jul 2006 Det er forresten lidt for dårligt a man skal sætte flueben hver gang

• #123   16. jul 2006 Ja gu er det så, men vi må jo prøve at huske det..:)

Der har nu hele tiden været nogle der tog det seriøst, men arbejdsbyrden var nok en anelse for overvældende for de få der gjorde noget dagligt vil jeg tro..;) Men der er kommet pænt skub i det efterhånden.. Til gengæld holder tilstrømningen af nye der bryder reglerne tilsyneladende aldrig op, så der er lidt Sisyfos over det for hvem der kender til Camu:-)

• #124   16. jul 2006 Jeg er blevet svinet til uendelig mange gange i den seneste tid, men hva fanden, man ska ikk græde over spildt mælk! jeg var faktisk lige ved a søge ind som HA'er men kom fra det igen, ved ikk hvorfor

• #125   25. jul 2006 Jeg er imponeret over den ro og orden der nu hersker i salgsforaerne.
    Det virker næsten seriøst nu (ej, det gazzz - det virker fremragende) =)

Få helt lyst til at svare på nogle topic i selve forummet.

• #126   25. jul 2006 Glæder mig at du har fået lidt tro på stedet tilbage Leif:-)

Som du sikkert kan gætte dig til, har det oz krævet, og kræver stadig, en helvedes til indsats*gg*

• #127   1. dec 2006 Johnny - er du sunket i jorden igen?

• #128   1. dec 2006 Ja det er desværre ikk meget vi ser til ham mere !

Har du ikk også lagt mærke til a der at der er godt lort i den igen herinde (underskylder for sproget)

Hvordan går det på MG?

• #129   2. dec 2006 Han har været offline i lange perioder, har jeg bemærket.
    Der er intet galt i at holde en "ferie", men de kan blive for mange og for lange.

Læste lige hele topic igennem en gang - der står faktisk længere oppe at han ikke er sikker på han gider være HA`er i længere tid.

Det går fint på MG. Efter RpR lavede siden om (opdatering), så var der ikke mange på i en periode.
    Men det hele er oppe og kører fint.
    Ikke meget at lave derinde; supereffektive mods og gode admins :0)

Herinde er det (igen) ikke for godt - det HAR jeg bemærket.
    Man kan skrive og gøre stort set som man har lyst til, uden det giver nogen konsekvenser. Folk flamer og sviner hinanden til hele tiden.
    Gu` vide om SG ikke er på vej nedad igen - tror jeg altså smiley

Jeg passer mine annoncer og mine scooter-profiler. Så kan resten passe sig selv; jeg vil stadig ikke blande mig som menigt medlem.
    Men stik mig lidt udvidede beføjelser, så ....

He-he ... smiley

• #130   2. dec 2006 Har jo selv fået bruger på MG her for ikk så længe siden, og det er lige som jeg ville ønske sg også var !

Det er da klart for ringe a folk ikk kan opføre dig ordentligt her inde, og jeg syns ikk en gang du skulle bruge din tid på a ansøge, det her sted redder vi aldrig, jeg er heller ikk så aktiv i forum mere, jeg gider ikke, og hvis jeg har såørgsmål så spørger jeg på MG, for der ved de noget om det, det kan man ikk sige om børnene herinde.

• #131   2. dec 2006 Og har absolut heller ikk lysten til a være admin længere, dét var dengang

• #132   3. dec 2006 Jah, jeg er ikke blevet forespurgt. Og så længe jeg heller ikke ved hvor jeg skal skrive en "ansøgning" henne, så bliver det ikke til noget smiley

Øjnede lige at der var hele 3 HA`ere på nu. Det har jeg vist ikke set før.

Spørger forøvrigt aldrig om noget i Forum. Det er en af goderne ved at vide det meste i forvejen.
    Kniber det meget, så kan jeg altid ringe til min gode ven Lehmann og spørge om råd.
    Det sker jeg svarer i Forum. Dog kun på scooterrelaterede topic med en "korrekt" og beskrivende overskrift (utroligt det kan være så svært at lave en overskrift).
    Men da der aldrig kommer feedback på ens indlæg bliver det noget trivielt.
    Ellers er der jo altid MG og PTL ...

• #133   4. dec 2006 Jeg har ærligt talt mere tiltro til fokk på MG ellers spørger jeg en a gutterne, for dem her inde, der er mange der udtaler sig på tomt grundlag om ting de aldrig har prøvet.

Jeg har ansøgt en gang, og fik det svar a de ikk manglede flere, og så ventede jeg og der de antog 3 admins inden for kort tid efter jeg havde ansøgt, og nu kan SG sejle i sin egen sø. det er kun et sted hvor man bruger markedet og kigger billeder

Kommentér på:
Seriøse brugere, krav til SG?

Annonce