{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

Benzin fosser ud? {{forumTopicSubject}}

Har fået mit bundkar af min karburator (12mm PHBN Dell'Orto standard på sonic) og når jeg holder svømmeren oppe kommer der ik noget benzin ud og når jeg ik gør så fosser det ud men det r ik fra dysen det r li ve siden af. Nogle der ve hva der ka være galt eller har de billeder hvor man ka se karburatoren uden bundkar så jeg ka vise hvor det r det kommer ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin fosser ud?
  • #1   11. nov 2006 Ve ik li hva der ka være sket men nu fosser det li pludselig ik ud mere smiley Satte den af og på et par gange hvor det fossede ud men skildte den li af og nu gør den det ik mer så det r godt nok smiley Men mangler stadig at få en str. 100 dyse i for 84 r alt for lille smiley og standard r 72 og har kun luftfilter på li nu smiley men den ka sagtens stå i tomgang me 84 dyse men ka overhovedet ik gi bundgas og hvis jeg trykker choker i bund ka den ik stå i tomgang men jeg ka godt gi bundgas men den kører ik mer end 45 km/t og r li ve at go ud så ska da ha en str. 100 dyse i ik?

• #2   11. nov 2006 oki smiley så køber jeg bar 92 og 100 så må jeg se hvorn den går smiley For det r lidt nedern at den ik kører ordentligt smiley Men glæder mig sku t jul for får polini sport og køber snart nardo udstødning såå smiley Håber sku den kommer t at gå lidt hurtigere en 65-75 km/t smiley

• #3   11. nov 2006 ZigoX .

Ser ingen stavefejl?? Tegn ka jeg sku ik finde ud af og gider ik t at lære det for det r pisse kedeligt..;( og hvis du ser hvorn og nedern og ve osv. som fejl så r det me vilje jeg skriver det...:D

Kommentér på:
Benzin fosser ud?

Annonce