{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
179 visninger | Oprettet:

motocross eksperter !! kig her ..-- {{forumTopicSubject}}

har besluttet at jeg køber en 85cc men ved ikk hvilket mærke ?

står imellem :

1: SUZUKI RM 85

2: KTM SX 85

3: YAMAHA YZ 85

---------------------------------------------------------------


skal bruge den til: at køre rundt i terræn, på marker, klitter, små stier osv.



spørgsmål:


1: hva koster de fra ny?

2: hvilken holder til mest ?

3: hvilken vil DU anbefale, og hvorfor ?

4: og hvilken vil være bedst, til det jeg skal bruge den til ?

5: hvilken har bedst træk, og hvor mange gear går de SELV på baghjul i?


------ ---------- ---------- --------- ---------- ----------- ----------


<i> <b> på forhånd tak ! smiley


Rasmus ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motocross eksperter !! kig her ..--
  • #3   15. dec 2006 køb ktm, da den har fedest design og ja den er sku bare fedest. fedest crosser ever smiley køb den
    ej jeg tror det er det samme ved alle crosser. nogle er bedre på nogle punkter andre på andre punkter.


  • #4   15. dec 2006 du skal købe nyrer end 03-04 alt andet holdet ikke længe.. og ville selv vælge yamaha eller KTM..

  • #5   15. dec 2006 Suzuki, ktm, og yamaha er nogenlunde samme stilling i dæmperne, jeg ville klart vælge Yamaha eller Suzuki, ikke ktm, det er en maskine der er for fin, den holder ikke til for meget, f.eks. når man spænder skruer nogen steder osv.

  • #6   15. dec 2006 brejne: ja sys sky heller ikke suzuki er fedest, men jeg ku nemt nøjes med en hvis jeg fik valget.

  • #7   15. dec 2006 brejne: ja sys sky heller ikke suzuki er fedest, men jeg ku nemt nøjes med en hvis jeg fik valget.

  • #8   15. dec 2006 Der er stortset igen forskel af hvad jeg ved.. kun design og hvordan du sidder på crosseren.. du skal bare huske at det er rimelig dyrt i benz og reserve dele.. prisen fra ny er vel omkring 18.000 et gæt! og 13-15000 brugt og et gæt!

  • #9   15. dec 2006 Suzuki er fede når de er fra 2004 og frem , men fra før det år ligner de noget lort..

    MEEEN jeg ville nu vælge Kawasaki frem for alt andet, ikk kun fordi jeg har det men fordi den har fået meget ros iblandt kørere på vores bane men også fordi at de er pålidige og smarte,

    Tjek min.. de kan blive fede smiley min er så en meget nyere model end hvad du har tænkt dig og nok også meget større smiley


  • #10   15. dec 2006
    Mads D
    hahaha ej de koster meget mere end 18.000 kr fra ny af.. En ny KTM 50 cc koster 22.000 kr fra ny af (2007 model) og en 125 cc koster 49.000 - 45.000 kr fra ny af(2007) og såen en model som min koster 59.000 kr. fra ny af, og KTM's nye 250f cc koster 69.000kr så dine 18 kg holder ikk !


  • #12   15. dec 2006 Brejne din nar , du har jo ingen forstand på det overhoved.. du snakker bare ligesom altid.. !

  • #13   15. dec 2006 Mener det til det første du skrev, vil så give dig ret i det du skrev til mig.. men lad være med at snakke om noget du ikk ved en skid om..

  • #14   15. dec 2006 hver sin smag [: sys du skal tage ud og kigge på nogle. prøve dem, og så selv find ud af hvad du sys er bedst!

  • #16   16. dec 2006 la ær at købe nyt, til det, ja rent ud sagt, pjat du skal bruge den til. og du behøver slet ikke tænke over mærke, når kun skal lalle rundt, så er det fløjtene ligemeget!
    går på dba og fin en til 10.000-15.000, det kan du sagtens... der er ingen grund til at købe en hel ny når du kun skal køre rundt for sjov, og har du måske tabt 10.000 på den når du ik vil ha den mere...
    en anden ting når du køber/hvis du køber en brugt, skal nok sende den ned til en der har forstand på den og få ham til at tjekke den igennem. og så vil jeg anbefale at du gør dig lidt klog på det inden du køber den, den skal jo oss vedligeholdes for at du kan komme af med en igen


  • #17   16. dec 2006 » .KBA. «
    snakker uden forstand.
    >>KTM er ikke godt, når man fx spænder skruer nogle steder<<, kan du ikke selv høre hvor dumt det lyder..

    og forresten ¤ Prince aKa Light ¤
    www.juniorbikes.com
    de skulle ha nogle udmærkede "pitbikes" køb dog sådan en istedet når du ikke skal køre race på bane...
    og så for du også -i dette tilfælde- mere for pengene!


  • #18   16. dec 2006 Den gør ikke det store om det er ktm, yamaha eller snuki
    Det der betyder noget er hvor gammel den er og om der er blevet passet på den


  • #19   8. jan 2007 Jeg kører selv motocross på højt plan vi er meget ude og træne og den slag, og derfor har jeg også en ktm de er lidt dyre end de andre modeler, vis jeg var dig ville jeg købe en brugt yamaha 85cc fra 2002 eller der om kring har selv haft en yamaha og de køre godt....

  • #20   8. jan 2007 KØB IKKE EN KAWASAKI 85 DER ER FOR MANGE DELE I MOTEREN HVIS I FORSTÅR HVAD JEG MENER MANGE AF MINE CROSSER VENNER kØRTE KAWASAKI OG DET GIG I STYKKER DE MÆRKELIGSTE STEDER.. JEG VIL IKKE SIGE AT KAWASAKI ER NOGET LORT MEN BARE SÅ I VED DET..

Kommentér på:
motocross eksperter !! kig her ..--

Annonce