{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

Nu synes jeg det er nok!:P - ung. hus {{forumTopicSubject}}

tja, nu er jeg træt af alle jeres fordømme... jo det er rigtigt at de har ødelagt det for sig selv... jo der er meget ballade der inde.. men i skal jo også lige huske på,

1) Når der ikke er nogle panser på jagtvej er der skam roligt nok.

2) Hvorfor skal de ud efter så mange år? det er ligesom hvis man giver noget is og når vedkomne er igen med at spise så tager man det bare tilbage...

3) I ved godt alt det i sider og siger med hippi svin osv. det er en nazi holdning? smiley (synes lige i skulle vide da alle nazi'er hader det sted xD og hvad vil i helst have, nazi eller de unge? tja hvem var lettest at kontrolere hitler eller de unge i københavn? smiley )

lad det dog være...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu synes jeg det er nok!:P - ung. hus
  • #1   1. mar 2007 HItler smiley

• #3   1. mar 2007 synes sq det er et svært emne, for det skulle aldrig være blevet taget fra dem. men hvorfor køber de ikk den der skole, når de nu får muligheden?

• #4   1. mar 2007 De forstår jo ikk at hjælpe dem selv.. Jeg synes det i orden det er væk nu, de blev satme gasset igennem ellers smiley

• #5   1. mar 2007 Har ikke rigtig nogen holdning om det.. andet end at jeg er enig i at de har ødelagt det for dem selv :).. men det er også meget generaliserende ord der bliver smidt efter dem.. ikke helt fair for den enkelte

• #7   1. mar 2007 jeg kan godt lide jer

"nøøøøøh! ud med dem af ungdoms huset kom så panner nak dem"

"hva satan! TAGER DU MIN SCOOTER !! FUCK DIG" også bliver i selv totalt fucked og hvis i sikkert havde en brosten kaste den efter ham? smiley

• #8   1. mar 2007 det hus skal ryddes sådan er det, det er jo bare en flok blæste hippier der bor der, og hvordan fanden kan man tro, at man kan kan få et nyt hus, hvis man besætter det, tror nok min nabo ville kigge lidt, hvis jeg stjal hans hus.

• #9   1. mar 2007 huset skulle bare gennerrelt aldrig være sat til salg. en TOTALT DUMMER fra københavns side.

og fader huset skullle aldrig have købt det som et symbol.

det hele skulle bare aldrig være sket.

MEN
    det er en politisk sag. så de bestemmer. dermed er det ikke politiets skyld. de gør bare deres job.
    DERMED skulle der aldrig være kastet én eneste brosten i det område.

ALLE part har DUMMET sig.
    mest af alt københavns kommune.

• #10   1. mar 2007 Det er jo ikk sådan man bygger et ordentligt samfund op for fanden.. De kan da ikk bar starte deres "egen" lille gade, og bar føle at det er deres del af et land.. De forstår jo ikk hvad meningen er med retfærdighed.. De kan fandme da bare gøre noget for at passe ind i det danske samfund!
    - Det sikkert bare opmærksomhed de ville ha, det fik de og nu er det fandme os slut...

• #11   1. mar 2007 og jeg synes ikke man skal sige de skal dø pga. deres tøjstil.
    hvor er retten til forskellighed så???

og når i siger at de bare tror de kan bryde loven ligeså tosset de vil, hva er det så I gør når i vold tuner jeres scootere.
    I sætter faktisk mere på spil end dem. de satser "ret" ved det. men skader ikke nogen.
    i satser menneskeliv!!!

jeg er ikk autonom. og jeg kan IKKE lide måden som de begår sig på. men ret er ret. såvel for dem som for os.

• #12   1. mar 2007 Peder H

det er selvfølgelig beklageligt at din bekendte har fået et varigt men grundet Ungdoms huset... men synes sgu nu at det skal blive der

• #13   1. mar 2007 De satser ikke menneskeliv når de har flammekastere, krysantemumbomber, grenater og alt muligt fucked up shit, nej nej.. <--- IRONI!

• #15   1. mar 2007 kan godt være min scooter kører 70, men jeg har aldrig kastet brosten efter en panser! det er sq ikke det samme, og jo, man kan dø af at få en brosten i hovedet hvis den rammer rigtigt

• #16   1. mar 2007 En Sonic er jo ikk det samme som en ejendom som IKKE ER DERES!!!!

• #17   1. mar 2007 de tror de ejer det hus, bare fordi de har vænnet sig til at være der, så det er ikke deres kæreste "eje"

• #18   1. mar 2007 i øvrigt vil jeg meget gerne kommentere fader huset som siger "vi er kristne"

siger kristendommen ikke noget om ret til forskellighed?
    og at alle har ret til et sted at være?
    alle har ret til kærlig og omsorg, af samfund såvel som releterede?

man skal ælske sin næste?
    og man skal hjælpe enhver i nød??

jeg synes ikke ret meget af det, er hvad faderhuset står for. TVÆRTIGMOD!!!

de vil kun have det for at få autonome og muslimer væk fra gaden. de glæmmer bare at de også er mennesker der skal behandles som ligemænd ifølge kristendommen.
    UANSET hudfarve og religion.

og præcis det samme siger vores grundlov.

• #19   1. mar 2007 Jeg vænner mig sku os hurtigt til at ligge på en lækker strand på Mallorca, men jeg føler kraftedeme ikke jeg ejer den åndsvage strand når jeg skal til at hjemad.. :S Hvor er det gået galt hva? :S

• #21   1. mar 2007 Drenge, jeg synes sgu at dem som ikke bor i KBH bør sige, det er sgu fair nok... selv synes jeg sgu det er i orden de er der ( og jeg bor her altså ) men i toget på vej hjem fra skole idag, står der en såkaldt autonom... jeg spørg ham om han skal til ungdoms huset hvor han svare ja... hvad gør man ? tja, jeg tænkte sikken en spasser , skal man lave en civil anholdelse? smiley

tja alt i alt, synes jeg de skal have lov til at være der, men jeg siger bare... luk lufthavnen til de har fået det på plads der inde

• #22   1. mar 2007 for min skyld må de sq gerne få deres klame hus, så lenge det ikke skal gå igenem skat, så jeg slipper for at betalle for deres lort og møj, og alle deres niter... men desvære så er det sq os der kommer til at batalle for det, hvis de få et nyt hus... selv de der politi mend som blev ramt af sten...så hvor er retfærdigheden i det???

• #23   1. mar 2007 ja men attermand der er jo noget om hvad han siger:)

• #24   1. mar 2007 Law C.

Det kan jo ikke blive meget mere barnligt det der sker der ovre pt?
    - Og halvdelen af dem er tilskure som bar skal ud og have en halv fed på ved at glo.
    kvartdelen er der kun for at lave balade
    Også er der de sidste vamle hippiere som tror de kan styre en hel by ved at kaste med sten?.

Styr dig ? det er da fuldstændig til grin?

• #25   1. mar 2007 moderne kristendom består udelukkende af næste kærlighed.

• #27   2. mar 2007 ja men de holder jo ikke DIN mening, nu snakker vi om at de siger at vi skal elske den næste.. JAMEN DE GØR DET IKKE SELV smiley de modsiger deres egen tro smiley

• #28   2. mar 2007 BeZiM .
    Tvivler på Loven er bygget op på den kristne tro?
    Det her har jo intet med religion at gøre? det er demokrati.
    Og det fatter de stinkende hippier jo ikke?

• #29   2. mar 2007 Alle dem der siger alt muligt pis med panser svin, LUK NU!
    - For guds skyld, det er sku da ikk politiets skyld noget som helst af alt det her, de har fået nogle ordre, og indtil videre har de udført det med manere!!

• #30   2. mar 2007
    vitalik J
    netop, vi skal ikke betale for, at de skal have et hus, efter sådan en gang lort der, i danmark har vi en 3 deling af magten, den dømmende, den udøvende og den lovgivende, de har modsat sig den udøvende, og de har selv valgt de politikere der laver lovene, derfor skal de ikke brokke sig, til gengæld burde de personligt betale for alt det de har ødelagt og de mennersker de har ramt med sten. skulle have erstatningen fra de autonomes lomme.

• #31   2. mar 2007 nej men hvorfor sider du i morgen og råber og skriger af dem fordi de tager din tunet knallert? de har fået til ordre at opholde loven og det gør de ? smiley

• #32   2. mar 2007 kuk???
    den var jeg lidt i tvivl om den der.

jeg siger at faderhuset overhovedet ikke overholder deres egen tros retning.

det gør punkerne heller ikke. men punkere er ateister og dermed intet troende. det eneste de skal følge, er den danske lov.
    som er på deres side, ved retten til forskellighed og trosfrihed.

• #33   2. mar 2007 jeg ville ikke brokke mig hvis jeg blev taget på ulovlig knallet/scooter jeg kender jo konsekvenserne, og jeg ville ikke kaste brosten efter ham der stoppede mig!!!

• #34   2. mar 2007 Snakker du til mig nu? Jeg sidder ikk og skriger og råber hvis de tager min knallert.. Jeg er klar over at det er konsekvenser som jeg må tage, hvis jeg begynder at rodde med min knallert.. DET KALDES LOVE!, og det er der nogle personer der ikk fatter en brik af..

• #35   2. mar 2007 det har INTET med politiet at gøre !!!!

de gør bare deres job. der er ikke noget der hedder "panser svin" når det er en politisk beslutning.

tag jer sammen.

tvertigmod var aktionen i morges skide god. fordi de gjorde det så hurtigt og tidligt at der blev kastet så lidt som muligt.

politikkerne tog beslutningen. polititet gjorde det så humant som de kunne. hvor det stadig skulle virke.

• #36   2. mar 2007 BeZiM. Hvilken side er du på? ;S

• #37   2. mar 2007 Haha kæft ham der Lav c eller hvad han hedder er dum, Han ejer sin scooter og, de er nørder i det der hus har aldrig ejet huset

• #38   2. mar 2007 Nu fatter jeg dig heller ikke Bezim?
    - Det er jo det vi prøver at sige, det blev gjort meget humant, og det var på tide det blev gjort!

• #39   2. mar 2007 jeg er ikke på en spicifik side.

faderhuset er nok de største spassere efter min mening.
    jeg synes punkerne har dummet sig. men det giver dem ikke rettighedder.

det er en politisk situation. som jeg ikke er enig i. selvfølgelig må de da have et sted at være.
    og når alt kommer til alt er det bedre end at de bare befinder sig på gaderne.

og det har INTET med politiet at gøre.

• #40   2. mar 2007 ZIL:
    det blev gjordt humant fordi det SKULLE gøres. ifølge politikerne. og på den måde er politiet gjordt.

men det var ikke "på tide" i og med at det aldrig skulle have været gjordt eller sket !!!

• #41   2. mar 2007 Dem som staver "D" i "gjort" han skal ha' sin ende smurt! smiley

• #42   2. mar 2007 * der skulle stå. "men det giver dem ikke færre rettighedder".
    sorry

• #43   2. mar 2007 sjovt undercover:

men jeg staver ikke så fint når jeg skal skrive hurtigt!.

• #44   2. mar 2007 Det var sådan set os bar' en joke . :b
    Spøg til side.

• #45   2. mar 2007 i orden.

når. men håber der er andre der kan følge mig.

så nu vil jeg sige godnat. jeg har en fodbold kamp og en fadøl i morgen.
    det skal jo også passes smiley

• #46   2. mar 2007 de eneste der har spillet sine kort forkært er de der autonome i det der møj beskite hus...
    De fik så mange shangser med at holde op med alt der der hasg og pis og møj... men det gad de sqda ikk... så det er de da selv uden om så...

• #47   2. mar 2007 fuck jeg kan sq ikk stave idag smiley

• #48   2. mar 2007
    Dem som staver "D" i "gjort" han skal ha' sin ende smurt! smiley

Den sætning er vist heller ikke helt efter bogen..

• #49   2. mar 2007 vitalik

du lydder stener. du lever måske ikke livet som du selv vil det?
    eller bare har det sjovt som ung for den sags skyld?

synes absolut ikke du skal til at give hashen skylden for alle urolighedderne!

• #50   2. mar 2007 syndes bare de unge skulle have forladt det *ungdoms hus* da de fik afvide de skulle, det er jo ikke deres men det der fader huset noget? hvad er meningen med og *stjæle en andens hus* og lave det helt om og lave det om til et sted fylt op med våben, sikkert os stoffer fester larm og ballade og grafitti.

syndes seriøst det er for meget med de *unge* fat skuda det er ikke deres

til alle dem der er ude i gaderene og spiller smart med og smide med sten og andet pis smut nu hjem i seng og kom ud af puberteten og bliv VOKSEN!!!

de opføre sig som en flok små børn!!

• #51   2. mar 2007 og NEJ de SKAL ikee have et sted at være, der findes tusinder af andre små foreninger der mangler lokaler, de besætter sq ikke noget så de SKAL ikke have et sted

• #52   2. mar 2007 De skal ikke ha noget skide klubhus mere!
    de har smadret næsten hele nørrebro!

• #53   2. mar 2007 tja, nu har det ikke altid været fader huset og desunden har det ligget der i snart 20 år hvis jeg ikke tager fejl, hvorfor lægge det ned nu?

• #54   2. mar 2007 tja, da jeg tog afsted der fra klokken 10.30 så det i hvertfald ikke godt ud :S synes dog de autonome skal til at stoppe det pjat og komme vidre:P

• #55   2. mar 2007 det skulle have været gjort for længe siden, bedre sent end aldrig!

• #56   2. mar 2007 nej ikke i dette tilfælde smiley

• #57   2. mar 2007 BeZiM .:
    det var nu ikk lige det jeg mendte med hashen... jeg mendte at he havde gjort noget de absolut ikke mådte og de blev advaret og de gjorde de bare igen og igen og igen og engang til... så de var sq selv uden om det... og de kan bare lærede

• #59   2. mar 2007 Jørgen K er vild med din ide ;D ring til politiet i KBH i morgen og giv dem ide`n HAHA:D

• #60   2. mar 2007 Hvorfor vi I give dem de ting de ikke er galde for... gi dem daderes sten... og giv dem den regning det koster at have så meget politi igaden kl lost om natten og for alt det de ødelægger... for deres fond har åben bart mange penge...

• #61   2. mar 2007 og nej man kan ikke samen lign det med en sonic... på den måde... hvis det skal sammen lignes, så skal han jo sælge sin sonic først og så stadig vil ha den og ikke vil aflever... når poli så kommer efter den skal han så kaste sten efter dem? For det er jo det samme som der sker pt i kbh...

• #62   2. mar 2007 Det er da fair nok at de har et hus... hvis de betalte for det... og med det mener jeg også el vand og varme... hvorfor skulle de have det gratis og vi andre skal betale for det? de kan sku komme til at betale for det de skylder, det de ødelægger og for det, det koster at have så megen bemanding på... bare for at holde lidt ro... og for de skader det måtte komme på politiets ting og hvis en betjent for nogen men af det de laver, der i blandt de sten de kaster...

Kommentér på:
Nu synes jeg det er nok!:P - ung. hus

Annonce