{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

crap, lorte politi {{forumTopicSubject}}

Her i febuar, var mig og nogle venner oppe på en tank og købe noget mer alc til en fest så da vi kom ud der fra Syndes en af mine venner han skulle pisse op af tanken så det gjorde han så men han gik om bagved og lige da han tog pikke frem og begyndte så Kom der en cevil Panser vogn rundt om hjørnet ( vi vidste ik det var dem) så han blev bare ved han kom så helt op ved siden af min ven og flyver så ud af døre og tager fat i ham så Trode jeg det var en eller anden Syg stoder der ville nakke ham så jeg gik hend og ga ham en på skalden, Og så trak han bare det der LORTE SKILT op og smed min i håndhjern men fik snakket mig fra det fordi han ik havde gjordt os opmærksom på det var politi og det jo på en måde var selvforsvar, så kom ik på stationen (nice)

så her i dag kom jeg kørene på min cpi rund om hjørnet på sammen tank så stod han Lige om hjørnet og jeg knaller så Lige ind i ham Så han bare flyver ned og slår hovdet ned i jorden, (han var heldigvis ik på arb)
så Tager han mig bare og flår mig af scooteren og begynder og slå på mig , Fucking syge narrøv og ville jo ik slå igen pgr så anholder han mig vel eller sådan noget

Pointen: syndes i ik Pansere kan være lidt for mag syge ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  crap, lorte politi
Kommentér på:
crap, lorte politi

Annonce