{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

STIL DØDSSTRAF :/ {{forumTopicSubject}}

heey drenge har fået stil for så ville spørge om der er nogen som der har lavet denne her stil før? bare til et 9 tal?

man kan vælge imellem:

1: på vej mod toppen
2: de unge barske tale
3: livet
4: dødsstraf
5: efterårsaften
6: ansvar

nogen som der har en af dem???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STIL DØDSSTRAF :/
  • #2   20. maj 2007 du kunne jo lave den selv

• #3   20. maj 2007 lavede den i 8.. men har den sku ik mere

• #4   20. maj 2007 haha orker ikk og lave den smiley

• #5   20. maj 2007 hvad får du da normalt. siden du skriver bare til et 9 tal og hvis du er så god så lav den da selv, for du er vel ikke så dum at hvis du får 7 så og komme med en stil til en stor 9

• #6   20. maj 2007 lav dog dine egne lektier der er jo igen der kan hjælpe dig til eksamen

• #7   20. maj 2007 bare sig at du har sendt den over nettet. og du havde gemt den på en memory disk som er blevet væk.. og det er deres fejl at nettet ik virker ordenligt.. det plejer at virke

• #8   20. maj 2007 Efterårsaften

Men ude over sletten ser hun pludselig en skikkelse, der forsvinder væk i tågen, den var høj og tynd, lige som dens skygge. Hun går ned af den kolde sten trappe, det gøs i hende for hvert skridt hun tog, hun kunne mærke den fugtige luft mod hendes ansigt, det var en kold aften. Da hun er ned, kan hun høre, der er noget som løber i det fjerne, der lyder som et dyr. Lyden fra løbet bliver højere og højere, mange grene knækker og man kan hører noget bevæge sig i græsset. Inden hun når at se sig om løber en stor hjort forbi hende. Hun begynder at gå hjem, af den samme skov sti, som hun altid gik, når hun havde gået hende daglig aftentur til tårnet. Hun hørte en ugle i et træ som pludselig letter. Hun bliver meget forskrækket og er nu begynder at blive bange, hun kigger sig hele tiden over skulderen, men der er aldrig noget at se. Hun har det som om der er nogle der går efter hende eller kigger på hende, nu hun begynder at løbe. Hun bliver mere og mere bange ved hele tiden, at tænke på hvad der er der ude. Hun ser to lysne pletter i skoven, det er to dyre øjne. Efter at hun har løbet et stykke tid, kommer hun endelig ud af skoven, der er en lille grosvej før hun kommer ind til den lille by, hvor hun boede. ”MØRKE” stod der på by skiltet. Hun lukker døren op og går ind, hun skynder sig at låse døren af angst, for at noget er efter hende. Hun sætter sig ned for at komme til sig selv, hendes kat kommer ind i stuen den hopper op til hende og vil kæles med, men dette er hun ikke i humør til, så hun tænder sit fjernsyn og ser tv avisen, de snakker igen om Irak og om alle de dræbte og at der igen har været en bilbombe, der har dræbt en masse og såret mange flere. Hun slukker og går i seng. Hun prøver at sove, men hun kan ikke lade være med at tænke på hvad det var der skete i skoven i aftes, det var meget under ligt fordi hun har gået den tur hverdag i over et år nu. Det er første hun oplever det som om hun bliver set på, hun kommer til at tænke på at hun glemte at hun skulle havde været på kirke gården og se til sin fars grav, da det er i dag var 10 år siden har døde. Han døde på hospitalet efter han var kommet hjem efter en tur i skoven han havde slået sit hoved og havde mange mærker over det hele. Så vi havde kørt på skadestuen med ham. Derfra blev han sendt på hospitalet der var ingen der viste hvad der var sket med ham. Han snakkede om en masse, men det var ikke til at forstå. Han snakkede om nogle hænder og sten trapper. Kan det være det samme tårn, som det var i den skov, hvor hun gik tur hver dag. Hun kunne ikke klare at skulle tænke på hendes fars død og hvordan han pludselig døde. Hun stod hendes far meget nær og så var han bare væk en dag. Hendes mor var kommet plejehjem og hun var næsten blind og hun havde været syg på det sidste. Men dagen efter skulle hun ud og besøge hende, de skulle spille bingo sammen på plejehjemmet, det gjorde de hver lørdag formiddag.
    Da det blev aften lå hun og var ved at falde i søvn, og pludselig hoppede hendes kat op og lå sig på hendes dyne. Kort tid efter faldt hun i søvn. Da hun våndede gik hun i bad og spiste morgen, og bagefter tog hun hen til sin mor for at spille bingo. Hendes mor blev meget glad for at se hende igen, de skulle spille bingo i 2 timer og bagefter var der kaffe og kage. Da hun kom hjem gik hun en tur i skoven klokken var 2, da hun var derude, gik hun hen til tårnet og gik op af sten trappen, da hun kom helt op i toppen kunne hun se to mennesker, der var ude og lufte deres hund som rendte løs rundt på sletten. Hun gik hurtigt ned igen og begyndte at gå hjem. På vejen hjem mødte hun, en mand som hendes far tidligere havde været en nær ven af, han spurgte om jeg kunne tænke at sælge min del af skoven til ham, hun kunne ikke lide at snakke med ham, han var lidt underlig og boede for sig selv uden for byen. Han havde ingen familie eller kone. Hun sagde, at hun ikke var interesseret i at sælge jorden. Det var hendes og hun kunne så godt lide at gå ture i den. Han blev lidt sur og muggen over hun ikke ville sælge jorden til ham. Dagen efter gik hun en tur op på plejehjemmet, hun sad og snakkede med sin mor og spurte pludselig om, hvad der skete med hendes far ude i skoven den dag hvor han døde. Hun viste det ikke og sagde at de nok heller aldrig fandt ud af det, men hun savnede ham godt nok meget. Hun siger farvel og går hjem, på vejen hjem købte hun noget katte mad til sin kat, som næsten ikke havde mere mad, den samme aften gik hun en tur i skoven, hun havde det igen underligt og havde bare lyst til at gå en tur i skoven, hun gik hen i mod tårnet, men pludselig hørte hun noget, der kom fra tårnet. Da hun stod ved døren og skulle til at gå ind, var der noget i hende som sagde til hende, at hun ikke skulle gå der ind og det gjorde hun så ikke. Hun havde aldrig haft det sådan, når hun har gået i skoven men hun vendte om og begyndte at gå den anden vej, da hun hørte et skud, det kom fra tårnet. Hun stod stille lidt og kikkede, og så begyndte hun at løbe hjem ad ringede hun til politiet og sagde at der var en, som havde skudt i skoven da hun var ude og gå sig en tur. De kørte der ud og fandt ham, som ville købe hendes skov. Han var ved at grave en død mand ned i skoven, de anholdte ham på stedet og da de afhørte ham fandt de ud af han havde smuglet kokain ind i Danmark og han skyldte en masse penge væk. Ham som han havde dræbt om aftenen i skoven skyldte han en masse penge og de fandt også ud af at det var ham der havde skubbet hendes far ned af trappen i tårnet, de skulle have mødes og hendes far skulle havde nogle penge, som han havde lånet til ham, men da han ikke havde dem skubbede han hendes far ned af tæpperne og løb sin vej. Da hun hørte det kørte hun op til sin mor og fortalte hvordan han var død og samme dag kørte de ud på kirkegården.

• #9   20. maj 2007 lave dødstraf fik 7 lol´har aldrog været god til at skrive stil hehe

• #10   20. maj 2007 fik 9

• #11   20. maj 2007 FUCK MANN!!! En eller anden GIV DEM ET LIV!!!! :S

• #13   20. maj 2007 Jeg har også lavet stilen Dødstraf!
    Jeg fik et 8 tal, som jeg altid får. Ligemeget om stilen er god eller ej. Det er ret morsomt faktisk!

• #14   20. maj 2007 2: de unge barske tale
    den lavede jeg, fik 10 ..

• #15   24. jun 2007 lavede dødsstraf, fik sgu 10, min lære sagde det var den bedste stil jeg nogensinde havde lavet, især fordi jeg havde skrevet min egen mening, istedet for kun at skrive om dem der som var blevet interviewet på gaden..

Kommentér på:
STIL DØDSSTRAF :/

Annonce