øøjs jeg var heldig {{forumTopicSubject}}
var lige ude og kører igår, og plejer ikke sådan at kører ind til byen, da jeg ikke er gammel nok. Det sker dog en gang i mellem. Jeg kørte på min Monza. jeg kommer kørende forbi en Fog forretning, og ned mod et dæk-service center, hvor der er et T-kryds. Så kommer Politiet kørende rundt i svinget. jeg bremser selvfølgelig ned, og prøvet at gøre det sådan så det ikke ligner jeg bremser ned men kører 30 km/h. men det lurer mig jo. Jeg kigger lige forsigtigt over skulderen, og ser de vender. Jeg har aldrig haft det så underligt før. fuuck maan. jeg river monza'en over på den anden side af vejen, hvor der heldigvis er det bedste panser-værn. En Bum, eller hvordan det nu staves. Derfra kommer jeg ned til nogle ældre-boliger, hvorfra jeg kan kører ud igennem en anden bum, og så ud på en anden vej. Men denne vej fører op til vejen for jeg mødte dem, så holder selvfølgelig og venter ved denne bum, for en sikkerheds skyld. Der går 2 minutter, så er de nede for enden af vejen. jeg river igen monza'en rundt. Jeg kan huske jeg bare kunne hører, at den Mondeo bare fik pedalen i bund. jeg når at komme igennem bummen, og på det tidspunkt holder de 3 meter fra mig. Gudskelov for min knallert har et sygt optræk. Så er jeg lige så snedig, at lade som om jeg kører op til den vej hvor jeg mødte dem, men jeg vender om og kører ned til bummen igen. Og der er de jo for længst drønet op til vejen fordi de troede jeg kørte op til den vej der. Så fik den ellers gas håndtaget i bund, og så ned ad en stig som gik ned ad en vold. og så ad de små veje hjem. Men det der gør lidt skræmt er at, lige inden jeg er hjemme knækker min kæde. fuuuck tænker jeg. Hvad hvis den var knækket under jagten! Kæft hvor er man heldig så!
jaeh syntes lige i sku ha historien. I ved jo nok hvordan man har det, første gang man er blevet jagtet. man ska bare fortælle det! hehe
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 5 Emner: 187 Svar: 1.003
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 229 Svar: 6.356
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 211 Svar: 712
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 8 Emner: 54 Svar: 339
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 79 Svar: 1.025
Holdte og slukkede, så gik jeg indenfor da jeg så ud af vinduet havde de stormet min knallert og taget den
Men, fed historie alligevel
dec 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 3 Emner: 211 Svar: 712
lad hver med at glæd dig
øøjs jeg var heldig