{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
175 visninger | Oprettet:

Køb af bærbar??? {{forumTopicSubject}}

Sidder og skal købe 2 bærbare.. kan bare ikke lige finde det som jeg skal bruge.
Kravene er at de skal bruges til noget skolearbejde med tekstbehandling osv, internet brug, afspilning af musik og videoer, der behøver egentlig ikke at være meget mere andet den skal kunne... Skal ikke spille sådan nogle enormt krævende spil på den, den skal bare kunne klare det ovenstående, uden at fucke up!

Budgettet er på CA. 6000 pr. bærbar
Nogle som evt kunne linke noget, eller et eller andet?
På forhånd tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bærbar???
  • #1   15. jun 2007 Jeg vil klart anbefale dig en HP da det er noget af det førende inde for bærbar lige nu, du kan få en billig solid bærbar fra HP som har godt grafit kort mange ram osv, for 6000kr. den klare de fleste opgaver og kan os trække de fleste spil uden problemer .

Går på IT skole hvor der over 80 der har bærbare så ved at Abok, Toshiba, og, Hp , er noget af det førende som har mindst fejl osv, derimod skal du ikke køber Acer da det er den væreste lorte computer ever der har været så mange fejl på dem og de kan intet i forhold til hvad du giver for dem .

Men vil klart anbefale HP , da den netop kan klare en del arbejde .

• #2   15. jun 2007 Ok fint nok, men kan du evt give et link til hvilken en det kunne være? Eller hvor jeg kan købe det?

• #4   15. jun 2007 Tak for linket, men det skal helst være nye.. :S

• #7   15. jun 2007 jeg vil nok også sige køb et ordenligt mrk og ikke acer
    Acer er udemærket med deres batteri sucks.
    Nu køre jeg selv dell og compaq og deres batterier er doubbelt batteri tid i

Kommentér på:
Køb af bærbar???

Annonce