{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  disposition
  • #1   9. okt 2007 regler*****

  • #2   9. okt 2007 hvorfor knallerter er begrænset til 30km/t når biler må kører langt over maks grænsen i DK som ligger på 130km/t, langt de fleste biler kører jo langt over 130km/t... !!



  • #3   9. okt 2007 hvorfor bliver bilerne ikke begrænset ned til 130km/t ligesom knallerter bliver begrænset ned til 30km/t... ??

    sæt en diskution igang om det...

    og hvorfor er DK det eneste land hvor knallerter kun må kører 30km/t, i Tyskland må man kører 25km/t når man er 16, når man så fylder 17 må man kører 65, og så når man er fyldt 18 må man kører 110... hvorfor er det ikke også sådan i DK... ??


  • #4   9. okt 2007 takker.. det lyder ogdt:P:D tark for hjælpen.. bare kom med mere hvis det er:)

  • #5   9. okt 2007 hvorfor skal 45'er knallerter køre på vejen, det sænker hele trafikken helt vildt, skide irreterende når man kører bil...

    hvorfor er der ikke cyklsti og scootersti da cyklisterne ikke kan hører når der kommer lovlige scootere og de når ikke at hører os når vi kommer på tunede scooter, og så sker der altså uheld når de bar svinger ud foran os... smiley

    hvad er du utilfreds med ang. den danske lovgivning omkring scootere / knallerter... ??


  • #6   9. okt 2007 mere champ:P du styrer jo til det der:P:D?

  • #7   9. okt 2007 hmm...

    hvorfor går politiet så meget efter os der kører 'lidt' ulovligt på vors scootere i stedet for at koncentrere sig om morder, pædofile og røvere / tyve... det er jo bare nogle gamle pensionister der ringer til politiet og klager over larmen og over at vi kører som 'vilde', de er jo bare misundelige over at de ikke kan gøre det mere... !!


  • #8   9. okt 2007 ja det har du sq nok ret i ... hmm jamen... hva tror du der ville ske hvis man satte fart grænsen op til 70-80 stykker som i udlandet.. tror du der ville ske mindre skader og tror du at der ville være mindre som tunede deres knallerter osv?

  • #9   9. okt 2007 ja, jeg tror det vil resultere i mindre ulovlige scooter...

    for eksempel... jeg har tunet min knallert da jeg er træt af at køre 30-40km/t, men hvis jeg bare fjerne begrænsningerne kører jeg jo ikke hurtigt nok til at køre fra politiet, derfor har jeg sat tun på, så kan jeg nemlig også køre fra dem...


  • #10   9. okt 2007 ja... det samme her... men jeg ville ærligt indrømme... hvis man måtte køre 80 fra std.... aldrig i livet om jeg ville bruge penge på tun så..? hvis man måtte køre 80 fra std ville over 50 % stoppe med aqt købe tun er jeg rimelig sikker på..? tror du ikk?

  • #11   9. okt 2007 jo, lige præcis... 80 er en fin hastighed for mig...

  • #12   9. okt 2007 du skal have mange tark for hjælpen mikkl! du har været til rigtig stor hjælp:P!

  • #13   9. okt 2007 det var så lidt... smiley



Kommentér på:
disposition

Annonce