{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

haha fuld mand - historie {{forumTopicSubject}}

min ven og jeg var ude og køre en tur på min jog R igår oppe i højby. så kører vi så ude på en lang landevej og ser så en gammel mand længere fremme på en lovlig Yamaha slider, vi kører så op på siden af ham og kigger lidt på ham og så kører vi fra ham. Så siger min ven så "vent lige på ham, lad os se om han kan følge med" og det gjorde vi så, og vi blev først lidt bange da han blev ved med at følge efter os op igennem byen, så råbte han så noget til os og så bare for sjov stoppede vi smiley og så spurgte han hvorfor vi havde sagt der var noget galt med hans baglygte ??? smiley :D og det havde vi ikke sagt haha, men så da han skulle stille sin knallert på støtteben vælter knallerten først og så siger han "gammle lort" og så da han skulle samle den op væltede han selv ned over knallerten og kunne ikke komme op igen smiley men efter lidt tid lykkedes det ham og så sagde vi "nå, men fortsæt god aften" og så sagde han "jo tak" og så gav han mig og min ven en flad :S og så grinede han bare helt vildt hehe.. så kørte vi videre og så så vi at han ikke kunne starte sin scooter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  haha fuld mand - historie
Kommentér på:
haha fuld mand - historie

Annonce