{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Politi idag.. Griner :D {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom kørende hjem fra arbejde idag, var der razzia, i Kbh, stor razzia, de stod på alle gade hjørner i et lyskryds nær mig, og lige på den anden side af en tunnel ved det kryds, men jeg kom k'ørende stille og roligt med 30 km/t og ham panseren går ud på vejen, og pejer på mig, og giver tegn til jeg skal stoppe.. han var i civilt.. han viser mig sit skilt, og spørger om jeg har papirer Og kørekort med.. Han får papirerne, og begynder og spørge indtil larmen (Min udstødning er MEGET utæt, forestil jer hvor meget den larmer)

Siger så at det er min udstødning der er utæt fordi den har været stjålet, og de har smadret lortet, Og så begynder han at spørge om mit blæser skjold er originalt, nej self ikk svarer jeg, men der er da ikk noget ulovligt i det, siger jeg så.. Så spørger han hva jeg har lavet ved den, intet hr betjent siger jeg så.. Han spørger hvor hurtigt den kører.. 40 efter speedo, men sidst jeg havde GPS på vidste den 35 sagde jeg så.. Han lader mig så køre.. og jeg starter den op igen, og giver forsigtig gas, så den ikk tager for mange omdrejninger smiley

Jeg kører 50 meter længere frem og igennem tunnelen, ud på den anden side, nej i et stort lyskryds, og der er endnu en betjent, der går ud på vejen, og giver tegn til jeg skal stoppe.. Jeg stopper motoren, og åbner min hjelm, og spørger så.. hvor mange gange har i så lyst til at stoppe mig idag, jeg er lige blevet stoppet ovre på den anden side af tunnelen.. hans kollega tjekker op på det, mens han begynder samme spørge runde med larmen, osv, og ser papirer..

Der kommer så 3 drenge gående, grinende, og siger, det var den knallert hva.. Og de går bar videre.. Jeg fik så lov til at køre igen, da de fik af vide jeg lige var blevet tjekket en gang, jeg drejer så ned af første vej, og der går de 3 drenge.. De kigger på mig, og griner.. jeg åbner min hjelm, smiler til dem, og giver gas nogle gange så min lille stage 6 cylle kan få lov og arbejde.. Vrrom vrrom vrom vrom.. Og så bar bundgas derud af.. Hold kæft det var heldigt, og griner, og de 3 drenge var total grine færdige smiley hah

Var sq heldig idag smiley Heh..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi idag.. Griner :D
Kommentér på:
Politi idag.. Griner :D

Annonce