{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Useriøst - SG?! {{forumTopicSubject}}

Hey'.

## Først, hvis i hader at læse lange tekster, så bare navigér væk fra denne side. Dette er et seriøst emne ##. (:

Måske har jeg ikke haft min SG profil i særlig lang tid, men jeg har en storesøster hvis kæreste har haft i et godt stykke tid. Og jeg kan da huske for lang tid siden, at det var et seriøs site, hvor folk var flinke, intelligente, humoristiske, og seriøse.
Men?! Hvad sker der lige for nu? Det er som om det er blevet meget mere useriøst. Lad mig lige fortælle lidt om de episoder jeg selv har oplevet:

Dén alle kender. Optagelse af scootere... Folk er så ektremt useriøse her. Hvad sker der for at man kan komme ind med 4 bilelder, og næsten ingen tekst? Her er der et eksempel:
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=172537
Man vælger endda at skrive "mere tekst og billeder kommer senere". OKAY?! og hvad så? Jeg kan blive sur over de skriver det. Hvorfor venter folk ikke bare med at oprette den, til de har ordentlige billeder / tekst? Altså, det ender jo med at man bare kan tage et billede af forsikrings papirerne og skrive "Billeder kommer snart". Det holder jo slet ikke? Hvorfor kan folk ikke bruge 10 minutter på at oprette en ordenlig scooter? og i det mindste VASKE den? Altså, det er blevet så ektremt useriøst det site her.

Den anden, er der sikkert også mange der kender.
Jeg har prøvet at sælge 10 ting her inde ca. Nogle skjolde, stel, blinklys, kaburator, motorblok osvosv til en SFX. Jeg oprettede en flot salgsannonce og skrev fin brødtekst. Og der er folk der byder osv. men når det endeligt kommer til stykket, ,så vil de ikke have den. En episode var jeg(og min far) prøvede at sælge et EL-net. Ejeren var meget interesseret, men jeg skulle sende det per efterkrav. Han fik endda billeder af det, og jeg forsikrede ham om at det var intakt og flot.
Her er lige de beskeder som vi skrev, jeg har fjernet navnet af grunde omkring privatliv.

-------- Forrige besked ---------
Fra: Holst »Clockhill«©
Sendt: 20-01-2008 21:51:55
Emne: SV: årh alle der har det er fra jyland?

Det er ikke med.
Det er kun ledning med stik.
Jeg sender ikke varen, før jeg har modtaget pengene.

--------- Forrige besked ---------
Fra: #CENCURERET#
Sendt: 20-01-2008 21:41:47

Ja okay. er detr cdi og tændspole med.?? og ved du om man stadig kan sende pr efterkrav.?
for er ikke meget for bare og overfører penge til en tilfældig?

Sendt: 20-01-2008 18:09:33

Det kan jeg godt forstå, at du er bange for..
Jeg lover dig at det er ikke noget lort jeg sender, Jeg ville gøre opmærksom på fejl og mangler, hvis der var noget.
PS. du skriver med faderen til (Holst »Clockhill«©). da jeg er laver hans scooter sammen med ham.

-------- Forrige besked ---------
Sendt: 20-01-2008 14:46:58

Ja, men er bange for og få noget lort. når man sender. !!

Sendt: 20-01-2008 14:11:06

ok. Det er ikke billig. Det har den pris den skal have.
Så er det jo lige meget om det bliver sendt fra jylland eller sjælland , prisen er den samme smiley
Sendt: 20-01-2008 08:36:23

vil gerne have en ca pris. for det skal være ret billigt før jeg gider over have det sendt fra jyland.

Sendt: 20-01-2008 00:19:30

Ja det er komplet og ikke klippet i. Fin stand.
Kom med et bud på det

Sendt: 19-01-2008 23:28:37
Emne: årh alle der har det er fra jyland?

er det komplet og hvad er prisen???

Der er jo utallige episoder, er det sådan folk er i dag?
Altså, jeg ved der er mange her inde på SG der har svært ved at stave, fair nok, men man kan sagtens prøve! og tage billeder, det burde folk også godt ude de store problemer.

Men, er der nogle der kan svare mig på HVORFOR folk er blevet så useriøse?
Jeg håber dette kan sætte gang i en debat omkring hvad vi kan gøre for at få det goe' gamle SG tilbage.

-Holst.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøst - SG?!
Kommentér på:
Useriøst - SG?!

Annonce