{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Haha, Politiet er sku for dumme man ! {{forumTopicSubject}}

Her i går sad jeg i en vens bil . rullede en pind røg den og lagde mig til at slappe af, så kom ham der ejede bilen ud og hentede et par colaer, så lidt efter hørte jeg nogle skridt derude . tænkte fuck det . så 15 min efter, kom der to lys lige ind i bilen og jeg tænkte Wtf ? troede bare det var min bror og ham min ven der lavede sjov så bankede de på døren . jeg åbner og ser panserne står derude,(Jeg fik fucking nøjer på man!) så spurgte de hvad jeg lavede herinde, svarede bare jeg lå og slappede lidt af fordi jeg var pisse stiv og ville helst ikk gå ind i huset sådan. ville lige blive lidt mere ædru. så står vi bare og snakker imens jeg fik 2 lys LIGE ned i skærmen . kunne ikk se en skid . og de spørger om jeg havde taget stoffer svarede så nej . så kiggede han i mine lommer men han sagde ikk noget til der lå rullegrej i min baglomme. så kiggede han i bilen så spurgte jeg hvad fuck han lavede . så svarede han at han kiggede efter noget der ikke skulle være der . men han kiggede kun på sæderne og i dørsiderne og på gulvet .. Haha . Heldigvis lå det sidste af pinden under askebærget . Tænkte Fuck fuck der lå papir med en smule mix og en joint men han så ingenting . Haha .. Havde så mega nøjern på man! så ville de have mig med indenfor i mit hus der lå 20 meter væk så sagde jeg, det har i sku da ikke ret til ?! jeg må sku da godt sidde i den bil hvis jeg har lyst så længe jeg må for min ven ?! så siger de nej . det bestemmer vi faktisk . og jeg tænkte okay ?? så siger det fandme og du skal ikk prøve på at løbe ! tænker bare HVAAAD ? i har lige set ID på mig tror i jeg er dum ? men svarede kun hva tror du selv ? så sagde han: for vi har nemlig hunde . Var lige ved at rulle rundt på jorden af grin man ! det var en LØRDAG aften har de ikk nok og lave i byen ? alle drikker jo lørdag . Men så går vi jo ind så vader de bare ind i mit hjem og så ville de høre om der var en voksen herinde, så kom min mor og hun var snot forvirret! Haha . Hun forstod det bare ikke . og lige som de går ud af døren siger de der er ikke sket noget ulovligt indtil videre . Haha.

Og gider ikk høre på alt mulig med jeg ryger det osv .
Kan ikk tåle og drikke så min måde at hygge på :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haha, Politiet er sku for dumme man !
Kommentér på:
Haha, Politiet er sku for dumme man !

Annonce