30. okt 2005 Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 9 Emner: 90 Svar: 106
OVERSÆT TYSK NOGEN SOM GIDER {{forumTopicSubject}}
er ik så godt til tysk . ham eller hende som oversætter det for mig for X - HØJ på alle sine scootere.
Vinter
der ligge sne ned af vejene, og der er hundekoldt.
jeg har en hue på, og skiundertøj for at holde varmen.
om vinterenen sidder jeg for det meste indenfor og spiller pc og ser fjernsyn. fordi der ikke er særlig mange uden for.
når der ligger meget sne ned af vejene så, er jeg sammen med alle vennerne, vi kører rundt på scooter og knallerter, og glider rundt på vejen.
Forår
alle bladene er ved at komme frem og blomsterne springer ud, og varmen er på vej.
der har jeg smidt noget af det varme tøj. om foråret er min familie og jeg på ferie, vi tager vores crossere med
og kører løb der nede med en masse venner.
Efterår
alle bladene falder af træerne og der bliver tidligt mørkt. der regner for det meste heletiden. og græset er gået i dvale og gror derfor ikke fordi der er forkoldt.
jeg har altid meget varmt tøj på om efteråret, jeg sidder for det meste os indendoors og skriver over nettet med de andre.
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 9 Emner: 90 Svar: 106
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 301 Svar: 1.769
okt 2005
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 5 Emner: 193 Svar: 844
okt 2005
mar 2006
okt 2005
mar 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 4 Emner: 35 Svar: 782
Men den oversætter ikke helt rigtig mange gange e rder nutid og datid fejl osv Men så må du bare se om du kan ordne dem
Og hvis den ikke vil oversætte det hele på en gang så bare tag noget a det og smæk det der ind så kan den ;D
mar 2006
I am wearing a cap, and ski underwear in order to hold the heat.
whether the vinteren sits I generally inside and play a pc and see a television.
because there aren't especially many outside.
when there lies a lot of snow down of the roads, am I together with all the friends, we drive around on scooter and mopeds, and are sliding round on the road.
Springs all the leaves are emerging and the flowers jump out, and the heat is on the way.
there I have taken off my part of the warm clothes.
whether the spring is my family and I on holiday, we brings along our crossers and drive races there down with a lot of friends.
Autumns all the leaves fall off the trees and it early stays dark.
there rains generally all the time.
and the grass has gone dormant and doesn't grow therefore because there is forcoldt.
I am wearing always very warm clothes in autumn, I sit us generally indendoor's and writes over the net with the others.
Der har vi det så på engelsk fra gramtrans..com
mar 2006
og på tysk fra babelfish aner ikke om det er rigtigt
mar 2006
okt 2005
du for X HØJ når den kommer så ;p og mange tak
OVERSÆT TYSK NOGEN SOM GIDER