{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Så lørte man lige galt :s {{forumTopicSubject}}

Fuck en nedern dag i dag for mig man..
Det started mig at mig og nogle venner lavede lidt på hans Maxi, vi bliver færdige, og jeg skal så skynde mig ad helvede til for at nå på arbejde, da jeg glemte tiden. Tænder daxen, og skynder mig. Men så i et sving gik det for stærkt, og da jeg lige havde vasket hænder havde jeg stadig meget sæbe på hånden, og det resultere så i, at hele min arm glider på gassen og bremsen, og jeg når så ikke at bremse i svinget, og knalder så frontalt ind i en bil, så min Dax sidder fast i fronten på den, og jeg flyver med hovedet op i ruden. Heldigvis havde jeg hjelm på, så der skete intet med mig, udover en måske forstuvet fod, og en gigantisk lammer i låret.. Måske noget der er sprunget..
Havde heldigvis forsikring på, så den dækker bilskaderne, men desværre er min Dax maks smadret :'/ Stellet blev bukket, forgaflen knækkede, styret knækkede, lys og blkinklys osv flækkede fuldstændig, så den er så godt som færdig. Heldigvis var en masse af de lokale beboere i den bo jeg bor i, i nærheden, så de skyndte sig over g hjalp mig osv. Er stadig i chok :s
Så den er så godt som total skadet, så skal nok købe spritny Dax nu her..

Ellers nogle der har haft en dårlig dag, som slår min? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så lørte man lige galt :s
Kommentér på:
Så lørte man lige galt :s

Annonce