Jeg er syg, og kræver lægehjælp! {{forumTopicSubject}}
Læs!
Startede med en Zip 50 30'er fra år 2000, 100% standart. Kørte 50Km/t hvis den havde medvind og hjemve. (Vidste intet om begrænsninger ovs. Den gang).
Ca. 3 uger efter jeg havde fået den, får min bedste ven hans fætter fra Næstved på besøg. Vi kommer så til at sidde og snakke sammen, og til sidst endte det i scooter snak.
Han virkede ret intra i min ZIP. Han sagde at han gerne ville bytte med hans scooter. Jeg ville self. gerne se den først, Men det var intet problem. ScooterGalleri.dk er jo opfundet. Så jeg så nogle billeder, og den var nu flot. Gilera Stalker50 30'er fra år 2002. Men ville jo også gerne lige prøve den inden.
Timingen var perfekt! Hans far skulle 1 måned senere til Skagen (spidsen af Jylland), med hans arbejde. Han skulle køre alene i sin næsten 15 år gamle Ford Transit på gule plader. Så hvorfor skulle hans søn ikke køre med til Holstebro (Midt/Vestjylland), med Stalkeren bag i?
Han ankom på min adresse ca. Kl.10:45 Fredag d. 10-06-05. Han skulle hentes igen søndag aften. Den var flottere IRL, end den var på billederne. Metallic blå yderskjolde, blank sort inderskjolde og fælge. den havde ikke en rids. Der var kun 1 problem, krumtapslejerne skulle skiftes, men den kunne godt køre.
Jeg valgte om søndagen at jeg gerne ville bytte med ham. Selvom det virkede lidt mystisk at han ville bytte med min Zip der er 2 år ældre end hans meget flotte Stalker.
Men jeg tog sq chansen, jeg fik 2 orginal nøgler og købskpaire. så skulle ikke bekymre mig om den var stjålet.
Så det kunne jo ikke gå helt galt.
Hans far kom. de læssede Zippen i Forden. og lige inden de kørte, kommer faren hen og siger. Var det et godt bytte? Jeg svarer. Det håber jeg da. Han siger. Ja. Martin(hans søn) er hvertfald glad. Gider du vente 2 sek. Jeg skal lige hente noget? Han kommer tilbage, med 500Kr. i hånden og siger. Så har du også til krumtapslejer, og giver mig sedlen. Så kan det da næsten ikke blive bedre.