Arrgh . irriterende {{forumTopicSubject}}
hey noget det virkelig pisserr med at er når en bruger her inde gir alle mine knallerter og scootere lav. også når jeg fåår nye ind eller noet.. Helt uden grund
så spøger jeg han pænt . om han vil begrunde hvorfor han sys den er lav værdig. og om han vil gi nogle forslag hvad der kunne gøres ved den. så er det han svare fordi den er fucking grim! så bliver jeg sådan lidt irriteret på ham .. og gir hans "kina pocket bike" en lav. efter det spøger jeg ham om vi ikke begge skal fjerne dem . siden har han ikke svaret og givet med lav hvis jeg har opdateret knallerter. . . KAN MAN FRYSE HAM ?
sys også generelt snak'en her inde for nogles vedkommen er enmormt hvad siger man flabet, jeg fatter ikke de gider.
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 142 Svar: 905
apr 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 154 Svar: 454
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 59 Scootere: 6 Emner: 164 Svar: 684
jun 2006
Følger: 178 Følgere: 182 Scootere: 4 Emner: 1.040 Svar: 4.971
mar 2006
Følger: 117 Følgere: 117 Scootere: 8 Emner: 357 Svar: 3.000
Hvis en stemme betyder så meget for dig, burde du have skudt dig selv for længst. Men du kan jo nå det endnu.
Stop tuderiet og væn dig til at det er sådan sg er. Og ellers må du smutte ind på arto.dk og skrive: Kiggede smukke, til alle de små popduller.
mar 2006
Følger: 117 Følgere: 117 Scootere: 8 Emner: 357 Svar: 3.000
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 109 Scootere: 4 Emner: 194 Svar: 1.246
og så det os sårn nogen svin der bare skriver... lav fordi den er pisse grim... og hvis jeg så spørg hva det er de sys er grimt så siger de bare det en grim farve...
og det gør lige a den får lav...
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 59 Svar: 342
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 52 Scootere: 9 Emner: 41 Svar: 56
Jeg siger snakken gennerelt er klam her inde . er sku ligeglad med den ene stemme. . det jeg siger er at .det er sådan noget pattebørn snak der er her inde at hvis en siger noget forkert Skal han bare ha den 10 gange igen . og alle spiller flabet over for hin anden . alle er racister . og det er som om alle skal hade hin anden her inde...
og Caisper . du da godt nok en Nar ? Gal du sej var. det er lige sådan noget jeg snakker om . fordi Jeg kommer med den her bemærkning skal der komme sådan nogle som dig Og tro de er så seje .
hvorfor kan du ikke sys det fedt at jeg er 3 år gammel og har haft fler knallerter end dig ? hah .
Arrgh . irriterende