853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Fed oplevelse :D Fed oplevelse :D

Min far arbejder ved Ford, og de har for ca en måned siden fået en sort 2005 Mustang GT hjem.. Og i dag kom han hjem fra arbejde og kom op på mit værelse og sagde han havde en fed lånebil hjem, og vi lige skulle køre os en tur, jeg troede det var en 2.5 V6 Mondeo eller sådan noget, og så kommer jeg ud og så står der den sorte GT'er og glimter i solen smiley Rød læderstue og det hele, vi kører ud af indkørslen og vender lidt grus og så ud og give den gaaasss på landevejene, selvom den 'kun' har 300 hk er de ALLE hjemme og de har taget vennerne med ! Min far og jeg kom op på 190, og den mistede IKKE trækket, senere på dagen skulle min mor prøve op ad en rimelig stejl bakke, og da det gik bedst kiggede hun lige ned på speedometer og sagde 'for fanden da Mogens, jeg kører 160 !'.. Og derefter var hun ikke til at trække ud ad bilen igen, så vi kørte rundt i byen og blærede os lidt med min far på passagersædet og mutter ved rattet smiley Det er sgu en nice vogn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed oplevelse :D
Kommentér på:
Fed oplevelse :D

Annonce