{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

læs det her alle sammen og svar {{forumTopicSubject}}

men det er det her jeg vil skrive ved ik hvad i siger til det men her ved godt det ikke høre til her, men er der andre end mig der synes sgs folk begynder at disse hinanden mere og mere. Og folk ka ikke se det sjove i nogen ting. F.E.K.S hvis en har lavet en video hvor han kører på sin scooter sidder folk bare og siger hvor klam og grim han er og det er ikke arto vi sidder på. gå på arto hvis de vil disse hinanden. sg står for scootergalleri og ikke arto. og ikke om hvad tøj man går i. Har set nogen videoklip hvor en har et par evisu bukser på så begynder folk at blive misundelig og sige det er fake vare og du har ikke råd til det og det. man kan ikke ha nogen annocer uden folk kommer med latterlig kommentar det ka ikke være rigtigt man ikke ka sælge noget uden nogen skal ødelægge det hele. Og har os læst i mange annocer og videoklip hvor folk begynder og skændtes og bagefter hvor bor du jeg kommer faneme og smadre dig, og ka heller ikke tag de folk som sidder at sviner udlændinge til her. Hvis alt det her ikke skete vil sg været et mega fedt sted

og undskyld ved godt det ikke høre til her men fik lyst til det og synes det er ved at være for meget

synes faneme folk skulle tag at tage sig sammen det er scootergalleri det handler om scootere og ikke om folk og hvor grim folk er men nogen fatter det bare ikke

skriv hvad jeres menning er vil godt vide hvad i synes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læs det her alle sammen og svar
Kommentér på:
læs det her alle sammen og svar

Annonce